Al dat water..

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nikita

Al dat water..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 08:42

Zo langzamerhand is het niet anders wat de klok slaat op de journaals. Al dat water..
Nu is het in de landen om ons heen al behoorlijk heftig geweest, denk aan Duitsland, Oostenrijk. Gister stond het in Noord-Frankrijk al tot 1.50 - 1.80 in de huisen en in Belgiƫ (Luik) hadden ze ook al problemen met de hoge waterstand.

Wat denken jullie? Zal Nederland het droog houden, op de overlast die we de afgelopen weken gehad hebben daargelaten, of zijn wij als volgende aan de beurt?

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

tije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 08:45

khoop het niet
geen zin om de emmers optezoeken

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:33

ik hoop het ook niet,ook al zitten wij voorlopig droog,wij hebben een bovenwoning.
Ik denk dat het hier wel mee zal vallen,maar het heeft in overijssel en limburg geloof ik ook al wel erg hoog gestaan,daar waren ook al straten ondergelopen.Maar zo erg als in duitsland,dat denk ik niet

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:50

Het is echt vreselijk soms op het nieuws geloof je je ogen niet zo erg! Ik hoop dat we het maar hier droog houden toch ben ik bang van niet als het weer begint te regenen. Maar gelukkig blijft het de komende dagen droog Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie