Vermeend slachtoffer WTCaanslagen gevonden(levend)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vermeend slachtoffer WTCaanslagen gevonden(levend)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 09:29

Vermeend slachtoffer WTC-aanslagen gevonden


Citaat:
NEW YORK (ANP) - Meer dan elf maanden na de aanslagen in New York is een vermeend slachtoffer opgedoken in een ziekenhuis in New Jersey. De 46-jarige George Sims lijdt aan geheugenverlies en schizofrenie.

Hij heeft al die tijd niet kunnen aangeven wie of waar zijn familie was, aldus de krant The Star Legder uit Newark, niet ver van New York. De familie van Sims had hem in oktober als vermist opgegeven.

Ten tijde van de aanslagen was hij een straathandelaar in de buurt van het World Trade Center. Een foto van Sims is maandenlang voorgelegd aan familieleden die iemand als vermist hadden opgeven met een soortgelijk signalement. Zo kon uiteindelijk de juiste familie worden opgespoord.


Man.... dat is ook wat. Moet je nagaan, die familie heeft een jaar lang gedacht dat hij ergens onder het puin lag... Verdrietig

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 09:51

jeetje zeg dat hij dat overleefd heeft zeg !! denkt de familie dat hij dood is is hij nog leven.Das wel erg

Jewel... :+:

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 10:26

En dan voor de mensen die wel een familielid hebben verloren... die zullen bij dit bericht misschien toch wel weer een beetje hoop krijgen. Triest hoor....

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:33

laten we hopen voor die familie's dat er nog meer mensen op zo'n manier gevonden worden..
Het lijkt me vreselijk als ze niets van een vermist persoon terug vinden altijd wat hoop houden en niets zeker weten bah...
Lijkt me dat je dan 'liever' iemand dood terug vind dan kun je teminste wat afsluiten en verder met je leven lijkt mij

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:05

Je hoorde in het verleden ook nog wel eens verhalen van mensen die in de rimboe god-weet-waar ondergedoken hadden gezeten in de volledige veronderstelling dat de Vietnam-oorlog o.i.d. nog aan de gang was.

Lijkt me echt vreselijk, om niet te weten wat er met iemand gebeurd is.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:34

Ik denk ook dat zo'n aanslag voor bepaalde mensen een aangewezen mogelijkheid is om officieel "van de aardbodem" te verdwijnen omdat ze iets op hun kerfstok hebben en niet gevonden willen worden.

Maar het is voor mensen die een dierbaar iemand vermissen altijd beter om in ieder geval een plek, en de zekerheid te hebben, dan de rest van je leven in onzekerheid te moeten doorbrengen waar en of degene nog leeft

Je suis Charlie.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 14:40

om eerlijk te zijn geloof ik het niet.. 11 maanden onder het puin zonder eten en drinken en amper zuurstof kan niet... en dan zouden die opruimers (hoe hoe dan ook) hem wel hebben gevonden.

die man lijdt aan geheugenverlies en waarschijnlijk heeft die ramp erg veel invloed op hem gemaakt en dat die daarom zich dat nog vaag kan herinneren....

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 14:52

Ditta schreef:
om eerlijk te zijn geloof ik het niet.. 11 maanden onder het puin zonder eten en drinken en amper zuurstof kan niet... en dan zouden die opruimers (hoe hoe dan ook) hem wel hebben gevonden.


Ditta, dat wordt hier ook niet beweerd...


Maar in ieder geval is het erg fijn dat er toch nog een zogeheten WTC slachtoffer boven water is gekomen. Erg fijn voor de familie van deze man. Maar daarentegen vermoed ik ook dat er nu ook weer hoop komt in andere achtergebleven familieleden. Ook voor familieleden van wie er niet iemand wordt teruggevonden. En ik weet eigenlijk wel zeker dat het in onzekerheid leven nog erger is dan weten waar je precies aan toe bent.

Maar net als Nimber hoop ik uiteraard dat er meer mensen worden terug gevonden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, AmyJamess, Bengell, craiester, Diddykong, Esbjerg, IASCrawler, Jet, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, Mnoonn, Nikkii026, Paardjes83, SemrushBot, spookyskippy, Telpeva en 214 bezoekers