Leuke dag, Rot einde!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Leuke dag, Rot einde!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 20:16

Nou vandaag was het een geschikte dag om eens een bezoek te brengen aan de dierentuin in Rotterdam.
samen met mijn ouders nam ikvanmorgen vroeg de trein en om 10 uur waren we in Rotterdam.
er waren heel veel jonge dieren wat altijd extra leuk is natuurlijk.
Ik heb er echt heel veel leuke foto's gemaakt en we gingen alledrie met een goed gevoel weer naar huis.
eenmaal bij de auto aangekomen bleek dat deze was opengebroken en de radio plus alle cd's waren weg.
gelijk ter plaatse de politie gebeld en die heeft alle gegevens enzo dus opgenomen.
maar ja daar zal het wel bij blijven.

we hebben wel een vermoede wie het heeft gedaan want toen we de auto parkeerde stond er een witte opel naast ons met een vreemde man die wel een kwartier gebogen stond en wat in zijn koffer deed?
zijn gezicht liet hij duidelijk niet zien?
het zag er allemaal al een beetje vreemd uit maar ja je kan niet zomaar iemand gaan beschuldigen he.

het is gewoon echt .... Boos! als je na een gezellige dag uit zo thuis komt.
maar goed de auto stond er nog en de schade valt gelukkig mee.
dan maar een paar cd's minder.


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:30

jeetje zeg denk je een dagje lekker uit te kunnen.Gebeurd dit weer.Wel vervelend dat je z'n hoofd nie had gezien.Ik hoop dat je bericht van de politie krijgt.

Jewel... :+:

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: Leuke dag, Rot einde!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:31

Horse Pleasure schreef:
eenmaal bij de auto aangekomen bleek dat deze was opengebroken en de radio plus alle cd's waren weg.

Goede raad, als je CD's kan branden op je PC, maak dan een kopie die je in de auto doet.
Dan ben je bij inbraak tenminste niet meteen alles kwijt.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 20:52

nou het jammere was dat deze cd speler niet alle gebrande cd's speelde dus vandaar dat er een aantal originele cd's in zaten.
ook cd's van mijn ouders enzo echte hele oude ik denk niet dat die nog te koop zijn dus dat is voor hun wel sneu.

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:58

Je schrikt je ook rot volgens mij als je bij je auto aankomt. Hoop wel dat de degene die dit heeft gedaan ook wordt opgepakt. Jammer van die cd's.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 21:14

als een van jullie deze cd tegenkomt of heet en die wilt verkopen wil je het dan aub laten weten.
dit was de favo cd van mijn vader.
music fur milionen
ik weet niet of ik het goed heb geschreven maar het was instrumentale muziek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Blue_flower, DemiSisa, eva1969, Facebook, GoogleAdsense, Hjartje, joyce83, L_Flo, laura22, miereneter, Niwla, rollyjogered, SparkYY_8, Vavane en 188 bezoekers