Rowwen Heze

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Rowwen Heze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 07:37

Zijn er mensen hier op bokt die ooit wel eens bij rowwen heze zijn geweest of vaker gaan?

Afbeelding


Joycelyn
Berichten: 31
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 07:46

Ja, dennis, ieder jaar naar het home-coming concert in America

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 07:56

Ja, natuurlijk heb ik ze wel gezien. Ik wil toch niet vooor niks best wel naar America verhuizen? We moeten nog wat meer geduld hebben, voor heel Holland.. Maar goed, erg goeie feestmuziek Knipoog

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 08:01

Zoooooo dat zullen ze leuk vinden Haha! Iemand uit Finland die Rowwen Heze kent haha cool. Achja heb ze wel eens gezien en vind het wel leuke muziek opzich maarja ik ben niet zo gek als mn broertje door bijna elk concert te bezoeken Lips are sealed

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:37

hehe Dennis heeft gewoon een steekje los, he broertje Tong uitsteken!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:22

't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat de maas heel Limburgs vult

Tong uitsteken

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:56

haha, nou ikke dus niet, maar dat was al bekend, vreselijk die boeren muziek Misselijk maar ik ga er dus nooit heen!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:07

auk schreef:
haha, nou ikke dus niet, maar dat was al bekend, vreselijk die boeren muziek Misselijk maar ik ga er dus nooit heen!

the same here!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:08

vvtjuh schreef:
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat de maas heel Limburgs vult

Tong uitsteken


tis een kwestie van geduld,
rustig wachten op den daag,
det hiel holland limburgs l ult

Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:15

haha roy ik dacht al dat het dat was, maar ik wist het niet zeker, dus ik durfde het niet te veranderen. En iedereen heeft volgens mij het idee dat als je limburgs bent je ook van boerenmuziek houd, nou DUS NIET!!! Tong uitsteken

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:23

Even folk niet met boerenmuziek verwarren. Rowwen Hèze is folk, gebaseerd op Mexicaanse en Ierse muziek. (Dus helemaal niet zo uniek, behalve dan dat ze natuurlijk de Limburgse Taal gebruiken, de derde erkende taal van het Koninkrijk der Nederlanden, na Nederlands en Fries)

Off Topic: Ik zei pas nog tegen Katja: "Gôh, die Jan heeft nog aanleg om boer te worden." Zegt Katja: "Nou, ik vind dat helemaal geen compliment."

Vraag jezelf nog eens: In welk ander beroep voorzie je aan de dagelijkse levensbehoefte van het volk en mag je zo nauw met de natuur samenwerken? Boeren zijn heus niet dom, en zeker hardwerkend. Ik zou best wel boer willen zijn, maar ik heb er het geld niet voor om ermee te beginnen.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 15:25

Ik heb ze in de maaspoort gezien, dat vond ik toch wel een beetje tegenvallen. Je moet ze toch echt zien in zo'n boerentent waar met bier gegooit mag worden Haha!. (De drummer van Rowwen Heze is trouwens de buurman van een vakantievriendin van mij). Ik hoop dat ze nog eens in het Maf-centrum komen (maasbree) dan ga ik er zeker nog een keer naar toe.
Laatst bijgewerkt door missy_m op 27-08-02 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Don't hate me cause you ain't me!

Sundancer

Berichten: 9705
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 15:50

Rowen Heze Zuigt!
Skik Rulez!
Wie dut mie wat?
Op Fietse!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 15:57

EEJ niet zo over Rowwen heze! Rowwen heze rulezzzzzzzzzz en in de maaspoort dat was toch geenb coincert man dat was een optredentje je moet echt in zo'n tent staan super gaaf. Misschien een idee voor een meeting ooit. BTW 5 oktober ga ik naar paradiso in amsterdam Rowwen heze bezoeken dat wordt ruig!!! Helemaal naar amsterdam afreizen om daar de stad onveilig te maken! Knipoog

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:07

Ja oke Rowwen Heze is op zich wel goed, ken 1 van de cd's (geen idee hoe die heet Bloos ) bijna helemaal uit mijn hoofd en ik vind het ook wel goede muziek hoor! Maar niet de hele dag door, 1 liedje per 2 dagen ofzo is meer dan genoeg Tong uitsteken

En JOEPIE zo'n concert *not* lekker bier over je heen krijgen en je t-shirt aan stukken laten scheuren, plat gedrukt worden enz JOEPIE *not* Doe mij maar gewoon de muziek per CD Tong uitsteken *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:11

Dennis v m schreef:
in de maaspoort dat was toch geenb coincert man dat was een optredentje je moet echt in zo'n tent staan super gaaf


Ja dat lijkt me een stuk leuker Knipoog Ik had de kaartjes voor Maaspoort toen gewonnen anders was ik er ook niet naar toe gegaan. Volgende keer wanneer ze weer in limburg optreden ben ik misschien ook wel van de partij Haha!

Don't hate me cause you ain't me!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:50

Wel eens van gehoort, maar niet echt mijn favoriete muziek.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 18:55

Het is een kweste van geduld dat we allemaal samen, op een zondag in't zuiden, met dikke nel al klompen dansend nar d'n tap toe loepen (loep nar d'n tap toe)
En bestel mar wat goud voor we dorst krijgen.
daarna gezellig wat kallen met henk, want henk is een lollige vent en dan wil je als het gezellig is noeit mier goan.
Maar ik merk het wel, ik wer alt, dus nog maar ien mienuut en dan loop ik naar huis, ik moet blieve loepe anders lig ik niet op tijd in bed en mompel ik smorgens weer ay yay yay wat een ellendige merge En dan is het mar dom dat ik geen vrij heb genomen.

nee hoor ik luister nooit naar rowwen heze Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 32 bezoekers