omdat ik een auto ongeluk heb hehad ben ik nog niet echt in staat geweest een auto te kunnen onderhouden laat staan een aanschaffen
(ik heb een oude caddy pic-up waar ik ook mee ben opgelicht)
nu was zondag een goedde kennis van ons hier en had zijn auto ingeruild met een ander voor een sunny.
nu raden jullie het al hij vond de sunny maar te klein en hij had zelf al een gigantiche bak van een auto dus mocht ik de sunny hebben,

pa en ma zouden verzekering en belasting betalen dus had ik ook maar weinig kosten van.
er zat een jaar apk op de sunny en zo konden we dus na een jaar weer bekijken of de sunny nog een jaar mee zou gaan of dat ik werk ed zou hebben en ik hem dus zou gaan inruilen.
maar goed ik was super blij, ik had een auto en kon overdag mijn knolletje gaan voeren ed ipv s'avonds laat ivm niet altijd gebruik kunnen maken van mijn ouders auto's die ook pas laat thuis zijn
maar nu maandag avond die auto gehaald ik helemaal in de 7 de hemel (ondanks dat het ding stonk goor was en er naturisten/nudisten camping stikkers op zaten

nu had ik dus de auto op mijn naam gezet en alles en wou ik donderdag het kenteken naar de vorige eigenaar gaan brengen met de sunny.
voor de genen die nu nattigheid ruiken, ik was s'ochtens nog bij een oude vriendin op bezoek geweest
en ging dus s'middags dat kenteken weg brengen, dat kenteken heeft dus niet de plaats van bestemming bereikt met de sunny die kapte er dus na nog geen 10 min met rijden.
nu is ie dus bij de garage daar hebben ze de schade bekeken dat word een rekening van 700 + euries met de hele grote kans dat ie gaat zuipen wand de koppakking is er tussen weg gesmolten !!!! en ook het bougie gebeuren is gruwelijk kaduuk !!!
dus dit is weer eens mijn geluk

ik moest ff mijn ei kwijt