Wie heeft er ook een waterbed?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Wie heeft er ook een waterbed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 22:28

Vandaag hebben Marco en ik een waterbed gekocht... Dromen Binnen een half uur was de koop beklonken en stonden we buiten met de opdrachtbevestiging in onze handen.
We hebben nu een bed van 180x220 gekocht (megasuperwereldsgroot), wel een duo, zodat ik de temperatuur wat warmer kan zetten, ik ben nl. nogal een koukleumpje. Sigaar

Hebben jullie ook een waterbed, hoe bevalt 'ie en hoe lang doe je er ongeveer mee? De verkoopster in de winkel zei ongeveer 20 jaar, maar dat vind ik wel een beetje overdreven (verkooppraatje Verward )

Over 4 weken komt 'ie en dus moet dan onze bovenverdieping wel een beetje leefbaar overkomen, dus schilder en elektromannetje kunnen hun lol op!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:13

Oei, ik ben al met mijn derde bezig in 15 jaar.
Eerste lag heerlijk maar kreeg ieder jaar lekken bij de lasnaden, de zaak waar we hem kochten was foetsie.
De tweede lag lang zo lekker niet, we hadden ook veel te overhaast een kleinere gekocht.
De derde is ook een duo, i.v.m. met ook koukleumpje. Dat is een Cascade, zeer luxe afgewerkt.
's Winters is je bedje heerlijk warm als je gaat slapen en persoonlijk val ik veel sneller in slaap. Heb gelukkig geen last met er niet uit kunnen komen ( maar wil er wel lekker vroeg in).

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:26

Heb ook een waterbed en nu moet ik even goed nadenken hoe lang ik m al niet heb...*denk* ik denk z'n jaar of 8 nu.
Het is een soft side waterbed..klein maatje 140 bij 200 zou nu wel een grotere willen omdat we er nu met z'n 2en inliggen.
Maar....wil mijn waterbedje nooit meer kwijt 1 nadeel van een waterbed is dat je zo ontzettend verwend wordt wat slapen betreft, ik kan eigenlijk niet meer in een gewoon bed slapen maar dat komt eigenlijk ook door mijn lichamelijke klachten(daarvoor heb ik ook een waterbed aangeschaft toendertijd)
Een waterbed gaat heel lang mee hoelang dat ligt natuurlijk ook aan jezelf, hoe je het onderhoud enzo.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:34

mijn ouders hebben er ook een en doen er al een flinke tijd mee. Hoe lang precies zou ik echt niet weten. Ook zo'n duoding hebben ze aangezien mn mams t sneller kouder heeft dan mn paps. Het is echt een heerlijk bed (ik slaap erin als mn ouders er niet zijn Haha! )

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:55

Wij hebben sinds een paar maanden ook een (cascade) waterbed, heerlijk, het was even wennen maar we willen niets anders meer. Het enige wat we hebben gemist in de vacantie is....een waterbed. Veel plezier en slaap lekker.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 08:55

Gelukkig, dit zijn het soort reacties waar ik op hoopte Haha! . Voor hetzelfde geld zeggen jullie dat het rot slaapt... Huilen

We hebben ook een softsider gekocht, en er zit iets van 5 jaar garantie op de naden van het matras. Mocht er naderhand iets fout mee zijn, dan betaal je iets van 135 euro voor een nieuwe. ('k weet niet precies hoe het zit, maar oké)

Nog 28 nachtjes op ons oude bedje (minimaatje, 140x200, en marco is al 1.95 meter lang, joepie dat ligt lekker Boos! ) en dan komt onze nieuwe aanwinst!!! Kwijl

Ik kan niet wachten Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:50

he kan ik hem net niet bewonderen volgende week (en testen!)
gefeli met de aankoop