Wadlopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:11

Brrrr.... Niet aan mij besteed.
Tot je enkels in de blubber, met je rugzakje op je hoofd trachten de weinige spulletjes die je kunt meenemen droog over te krijgen, 3 tot 4 uur achtereen lopen en er vervolgens achter komen dat je helemaal op het oostelijke puntje van het eiland uitkomt, waar GEEN taxi's rijden en ook geen bussen. Dus moet je vervolgens NOG eens een kilometertje of 4 met je smerige drekplunje verder gaan lopen.

Nee nee, ik lach om de smerige mensjes die ik uitgeput tegenkom op het strand. En rijd dan vervolgens verder Haha!


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 18:03

Nou, ik vond het juist lachen om zelf te doen! Ik heb dan wel geen hele tocht gedaan meer leuk was het wel! Ik zou zo nog een tocht willen lopen.

Ik heb de foto's bij in the picture gezien, die zijn leuk ja!

Waar logeerden jullie? Wij zijn bij klein deikum geweest (best kleine camping) meer van jullie?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 18:39

Wij waren op vakantie in bungalowpark 't Suyderoogh. Vlakbij Lauwersoog.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:27

Jaa ik heb ook een keer dat gedaan op schoolkamp in groep 8. Was echt lachuh want sommige kinderen haden schoenen aan haha toen we klaar waren zag je ze niet meer! gelukkig had ik laarzen aan maar twas erg leuk en leerzaam! Was echt geinig! Bij mij was in t op Vlieland.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 19:37

New-Forest schreef:
Was echt lachuh want sommige kinderen haden schoenen aan haha toen we klaar waren zag je ze niet meer!


Mochten jullie ze aan het eind niet afspoelen?
Wij wel, stonden allemaal troggen waar je je schoenen en benen af kon spoelen. Het verbaasde me wel dat mijn zwarte sokken nog grijs waren geworden en dat mijn schoenen schoner waren geworden dan ik had verwacht!

Bij die troggen was het trouwens wel komisch. Wij waren een beetje langzamer dan de rest van de groep, die waren best snel weg (wij moesten ook lang wachten voor er eindelijk plaats was bij de troggen) dus waren we nog als enigste over.
Die jongste gids hielp ons ff om onze benen af te spoelen (met tuinslang oid), nou hij richtte al lekker goed dus ik werd weer bijna helemaal nat (was net opgedroogd nadat we tot onze nek in het water door een geul moesten Knipoog) .. En toen stond ik op het laatst ook nog tussen de twee gidsen in mijn schoenen af te spoelen, gingen ze 'watergevecht' doen, ze hadden allebei de tuinslangen losgemaakt van de kraan en gingen dus elkaar nat spuiten. En ik stond ertussen! Iedereen mij uitlachen Verdrietig *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Leukertje, Manieki en 151 bezoekers