Reis boeken... spannend!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 17:50

Ben vandaag 5 reisbureau's afgelopen om te vergelijken en eigenlijk ben ik uitgekomen bij hetgene wat ik als eerste had Knipoog
Ik heb nl een beetje een onmogelijke eis:
Een tour met NY als vertrekpunt, langs Miami en NY ook als eindpunt. (mijn retourvlucht is alleen vanuit NY)
Dan ook nog eens een budget van 'maar' 2500,-
Eigenlijk vielen alle reizen bij de resibureaus al af, want die gaan alleen van NY naar miami en niet terug. Natuurlijk kan ik een inlandse vlucht boeken miami-NY, maar dat is zoveel geregel! Ik wil gewoon een tour waarbij ik weer keurig afgeleverd word in NY en niet hoef in te calculeren dat ik 'misschien wel 4 dagen in miami moet blijven'en daar dus hotels moet zoeken ed. Dat zie ik als meisje alleen toch niet zo zitten. Bovendien, van Miami terug naar NY via de kust lijkt me mooier dan een vliegreis!

Via reisbureau's zij het allemaal luxe grote bussen en grote groepen en overnachtingen in hotels, maar ook wel aardig $$..(je moet je eigen eten betalen)

De organisatie waarmee ik waarschijnlijk ga dus heeft een soort minicamper, en er gaan maar 13 personen mee. Bovendien hoef je iedere dag maar 7$ te betalen en daarmee koop je gezamelijk eten wat je ook zelf klaarmaakt; en je verblijft op de camping. Wat minder luxe dus, maar het lijkt me wel gezelliger. Zit ik straks in zo'n bus vol ouwetjes hihi...

Voor mensen die geinteresseerd zijn: http://www.americanadventures.com/campi ... _coast.htm Die tour wil ik dus doen.

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Party in the city where the heat is on
All night, on the beach till the break of dawn
Welcome to Miami
Buenvenidos a Miami
Bouncin in the club where the heat is on
All night, on the beach till the break of dawn
I'm goin to Miami
Welcome to Miami
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 16:09

Jahaaaaaa ik heb geboekt!!!!
Ik moet alleeen nog horen of er plek is (dat duurt 5 dagen ofzo)
Maar dan zit ik in een club mensen van 20 jaar gemiddeld, das wel erg leuk! En ik heb een luxe hotelovernachting gekregen voor en na mijn reis. HERE WE GO!!!

Waar gaan jullie eigenlijk heen op vakantie dit jaar? En zijn er nog meer mensen die net als ik alleeeeen gaan?? Party!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 16:12

Leuk voor je!!
ik ga 2 weken naar Limburg met mn ouders en mijn zus en haar vriend en een vriendin van mij en de hond natuurlijk.
Ik misschien ook nog 2 weken op vakantie met wat vrienden...maar dat is nog niet helemaal cker.
jij in ieder geval heel veel plezier! Knipoog

I love to love!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Berdien, ComscoreBot, Damon26, Eretria, Ferera, Ianrowan2009, lanouska, leanneXXnona, M_Vainqueur, miicchhellee, Milando, MoSt81, pjer, Rose94, Whisky00, x_Elise en 164 bezoekers