Pijnlijke ongelukjes / jeugdtrauma's :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:49

hihihihihi, ja dat van die kiezels is bekend *LOL*

wij hadden eerst ook zo'n hordeur maar die moest je schuiven, maar die was zo licht van kleur dat je niet zag of die nou open of dicht was, dus je liep er gewoon telkens doorheen dus steeds dat gaas er weer in zetten, maar op een gegeven moment was die deur zo uit zijn model dat hij vanzelf open schoot als je er tegenaan liep, dus elke keer schrok je je weer een hoedje

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:00

Ik heb ooit eens een brommerongeluk gehad en toen ben ik geland op mijn knieen..opzich al erg handig natuurlijk Haha!
Maar het gevolg ervan was dat beide knieen ontzettend dik waren, zo dik dat ik ze niet kon buigen.
Ik dacht op een zonnige dag lekker in de tuinstoel te gaan liggen, dus ik lig eindelijk...klapt die stoel in..leuk zie daar maar eens uit te komen Haha!
Of zie je bed maar eens uit te komen:)

Ook had mijn broer eens een leuk idee.Het had heerlijk gesneeuwd en ik wilde met de slee de heuveltjes op en af.Mijn broer had het briljante idee de slee achter zijn bromer te binden.Vond ik erg cool, totdat hij een scherpe bocht nam en mijn sleetje uitzwenkte net naast de sloot Haha! Ik viel er gelukkig net niet in Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:33

Ik ben ooit in het diepe bad als klein meisje gesprongen ik zou met mijn vader zwemmen, maar ik ging er alvast heen en had niet door dat ik daar niet in kon zwemmen.
Met gevolg dat ik er met een vis hengel ben uit gehaald door een bad meester.

Toen ik nog maar net begon met de paarden werd ik achterna gezeten door een oud groot paard en toen wist ik niet hoe snel ik in de sloot moest springen, terwijl het paard halverwege alweer gestopt was.

Mijn eerste les duits vergeet ik ook nooit meer, toen bleef ik met zo'n grote ouderwetste leren tas achter een tafel haken, die vervolgens op mijn grote teen viel, de leraar zei dat alles wel mee viel.
Maar toen we voor controle naar het ziekenhuis gingen bleek dat ie op 2 plaatsen was bebroken.

Ik was als kleutertje met een vriendje op een klimrek aan het spelen waar ook een schommel aan hing toen zaten we op de bovenste balk, behoorlijk hoog.
Toen lagen er ook nog niet van die veiligheidsmatjes onder!!
En toen duwde mijn vriendje me er per ongeluk af, toen kwam ik met mijn kin op de tegels terecht, gevolg toen 3 hechtings plus een litteken.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:40

of dat je als klein meisje een nietapparaat voor je nieuwe kamer krijgt en je je wijsvinger van een nietje voorziet......

Of als peutertje met je majo (weet niet hoe je het schrijft, zo'n dikkere panty) op het schoolplein vallen en dan het stukje willen zoeken en niet kunnen vinden.....

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 01:43

Ja, de hordeur klinkt me heel bekend in de oren. Doe het nu nog steeds. Wil eventjes wat tegen mijn dochter zeggen en PATS, tegen de hordeur aan!

Als kind had ik twee grote tenen die een beetj misvormd waren. Iedere keer als ik een deur dichtgooide zaten die tenen ertussen. Heb inmiddel een operatie gehad maar het blijft wel lachen!

Of die keer dat ik in mijn bed sprong en met mijn neus op de bedrand terecht kwam. Gevolg? Gebroken neus en drie operaties verder!

Zo ging ik vaak per fiets naar de manege als kind. Ik haatte het als ik tegenwind had. Dus, op een keer was ik zo boos dat mijn fiets niet vooruit wilde dat ik een trap tegen het wiel gaf. Gevolg? Plat op mijn bek!

Mijn zus had een motorcycle en ik mocht op een keertje mee met haar. Ik weet niet waarom, maar ik viel in slaap en toen mijn zus omkeek zat ik op mijn kont in de midden van de weg.

Als kind ging ik vaak bij de buren spelen. Die hadden een klein vijvertje met vissen. Ik besloot om met de fiets over het kleine bruggetje te rijden met gevolg? Ikke en fiets in het vijvertje tussen de vissen!

Zo ging ik ook vaak naar een paar boerepaarden die in een wei vlakbij ons stonden. Op een keertje rent een van die paarden achter me aan. Ik dus onder het prikkeldraad en mijn gehele nieuwe t-shirt gescheurd! Huilen

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:09

Kijk, dit heet nou leedvermaak *LOL* ( Ik zit hier te schatelrlachen en krijg commentaar van mn moeder en zus dat ik zachtjes moet doen)

Kunnen jullie ook even om mij lachen:

- Ik was toen ik ong. 8 jaar was in een zwembad en zag allemaal kinderen met een matje van de glijbaan afgaan. Ik : ik ook! Nou, daar ging ie dan. Ik op zo'n matje en van de glijbaan af. Alles ging goed tot het randje....Bam! Ik keihard met mijn kin om dat randje. Resultaat: gat in de kin, waar ik nu nog steeds littekens van heb....

- Wij hadden toen ik klein was een schommel in de tuin. Die hing aan van die houten balken. Mijn broer ging erop, terwijl hij er eigenlijk veels te groot voor was. Hij super enthousiast schommelen en ik stond eronder. Ineens BAM! en alles begon te draaien. Ik dus in paniek naar huis rennen, wat niet echt recht lukte. Bleek zo'n balk op mijn hoofd te zijn gevallen. Auw....

Ik ben aan het brainstormen voor meer Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:31

Ach, wat dacht je van (sport)ongelukjes:

Thuis op het gazon aan het hockeyen (mm, klinkt vreemd nou, dat doe je toch op ijs? Haha!). Slaat vriendje de bal: recht tegen mijn kaak. Net niet knockout, maar toch.

Op school eens aan het honkballen. De meisjes deden altijd aan softbal, maar nu gingen we dan echt mixed honkbal doen. Meisje gooit aan, ik sla terug, de bal komt met zo'n 100 km/uur in haar buik.. Die stond dus ff niet zo snel op..

In Maastricht op het Onze Lieve Vrouwe Plein. Na de kerk had het ge-ijzeld, aan de kant van de auto waren (ijs) stalactieten en stalacmieten. Ik glij uit, haal de klink niet: Een ijspegel van 5 cm door mijn neus heen (recht naar het ziekenhuis, joostje had veel geluk Knipoog

Dan eens jaren terug, ik was zo'n jaar of 12-13 en moest bij de boksbal op de kermis eens indruk maken op mijn (vrouwelijke) leeftijdsgenootjes. Ik sloeg 4 keer het hardste, maar toen deed mijn pols pijn. Jawel: gebroken pols Haha!

Klap op de vuurpijl: Op 11 September 1974 (jawel, 27 jaar voor dato Knipoog ) was ik aan het voetballen met mijn broer en twee vriendjes. Tijdens een gevcht om de bal draait mijn broer mijn been om: ik dta niet op.. Jawel! Been gebroken Huilen

(Dat laatste was overigens een wraakaktie, een paar jaar eerder gooide ik een dinky toy (hele zware speelgoedautootjes) naar het hoofd van mijn broer. Resultaat: gat in zijn hoofd, naar het ziekenhuis.)