1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:14

Ik loop al 3 weken als een soort zombie in de rondte, ene keer super vrolijk, andere keer hele dag huilend...
Lang verhaal, maar ik moet het echt kwijt..
Ongeveer 4 weken terug ging ik uit met vriendinnen, zonder mijn ( toenmalige ) vriend. Ik ging naar Rotterdam, naar een cafe waar ik bijna iedere week te vinden ben. Ik wist dat er sinds een week een super leuke jongen werkte maar goed ik ging niet speciaal voor hem daarheen.
Oew wat was die jongen leuk, maar goed gezellig avondje uit en verder flink kwijlen als ie voorbij kwam Tong uitsteken Na een tijdje kreeg hij mij ook door, beetje lachen naar elkaar, beetje flirten.. Maar ik ben zo heilig als wat ( dacht ik ), nee ik heb een vriend, flirten ok maar verder niks zo ben ik niet.
Fout ! Op een gegeven moment staat die o zo leuke jongen achter me en vraagt hoe ik oud ik ben en of ie m'n msn en telefoonnummer zou mogen hebben. Stom, zonder ook maar te twijfelen schrijf ik alles op, dans wat met hem en ga weer bij mn vriendinnen staan dansen. Ik hoor mezelf nog zeggen: ach ik zal de zoveelste wel voor hem zijn die hoor je toch nooit meer.. Weer fout !
Ik kom na een tijdje terug gelopen van de wc's, staat die mooierd ineens voor mn neus en zoent me ! En ik zoende terug..aaaaiii ik heb een vriend dacht ik nog, maar hij is zooo leuk !
Helemaal verbaasd dat ik dit ooit gedaan kon hebben, verteld aan mn vriendinnen.. Die avond toch nog een paar keer gezoend en gedanst met hem.. mja ik en mijn vriend kwamen daar geregeld, ik moest toch vertellen dat ik een vriend had.. Hij had al zo'n idee, omdat ik veel stond te smsen die avond..
Ik wist me geen raad meer, deed een beetje banketstaaf tegen mn vriend en bleef t liefste een beetje uit z'n buurt. Ik voelde me schuldig.. vooral omdat ik ondertussen met die leuke barjongen veel smste en belde wanneer t maar kon..

Mijn toenmalige vriend en ik zijn bijna 3 jaar bij elkaar geweest. Dit is nooit echt zonder slag of stoot gegaan. Hij was in vorige relaties altijd vreemd gegaan, dus stiekem vertrouwde ik hem nooit helemaal 100 % als ie niet bij me was.. Vaak genoeg betrapt op verkeerde msn gesprekken of smsjes van andere meiden.. veel ruzie en als we elke dag bij elkaar zaten vlogen we elkaar na een week soms al bekant in de haren. Niet echt een perfecte relatie dus, was al een keer een soort van uit geweest maar ik kon niet zonder hem. Maar het feit dat ik nu was vreemd gegaan en gevoelens had voor die andere jongen, was voor mij de druppel. Nu moest ik echt de knoop doorhakken en een punt achter onze relatie zetten. Er was in die 3 jaar teveel gebeurt en dit kon er echt niet bij. Vreemdgaan is voor mij echt een feit dat het absoluut niet meer goed gaat tussen 2 mensen.

Dus na 3 dagen alle moed verzamelt en naar m'n vriend gegaan. Alles eruit gegooid, overal eerlijk in geweest en verteld dat ik niet meer verder wou zo. Verder geen ruzie, goeie vrienden, klaar..
M'n vriend, nee ex zal ik zeggen, reageerde goed vond ik. Eerst boos waarom ik dit had gedaan, daarna verdrietig en zei dat ie voor ons wilde vechten en echt met mij verder wilde. Ik was alles voor hem.. het was allemaal heel moeilijk maar ik bleef bij mn punt..

De dagen erna voelde ik me raar, aan de ene kant was ik dolverliefd op die barjongen en aan de andere kant miste ik m'n ex toch ook wel wat niet zo raar is denk ik zelf..
Ik heb een paar keer afgesproken met die barjongen, we praatten makkelijk en open met elkaar, gezellig, spannend.. ik voelde me goed bij hem. Mijn ex zag en sprak ik ondertussen ook, we praatten veel met elkaar over onze gevoelens enzo.. Dit gaat nog steeds zo en dat gaat goed, we voelen ons er allebei prima bij..
Maar die barjongen spreek ik de laatste 2 weken heel weinig, hij werkt 4 avonden/ nachten in de week maar de rest van de week laat ie ook weinig van zich horen.. Na een week dacht ik dus nou jij zoekt t maar uit ik zet me er wel overheen en ga verder met mijn leven. Maar dit gaat dus niet zo makkelijk als dat ik dacht. Zodra ik hem weer zie met uitgaan voel ik weer die vlinders, soms belt ie ineens wel en ben ik weer helemaal blij. Hij zegt ook dat ie weer graag af wil spreken.. Ik laat het nu van zijn kant komen, als hij me echt leuk vindt laat ie het maar merken ik heb mn best gedaan.

Maar ja, voel me dus zo raar de laatste paar weken.. Eerst voelde alles goed en zat ik lekker in m'n vel had een goede stap in mn leven genomen. Dat mijn relatie over is, daar heb ik geen spijt van. Tuurlijk zijn er ook rotmomenten maar ik weet dat het niet goed gaat als we weer bij elkaar zouden komen.. maar die andere jongen, wat moet ik ermee zeg ? Ik ga hem niet ontwijken ofzo, vrienden zijn ook goed, maar wees een beetje duidelijk. Als ik weer een x met hem afspreek ga ik heel duidelijk overal in zijn en hoop dat ik eerlijk antwoord krijg..

Sorry voor het vreselijk lange verhaal maar ik moest het echt van me afschrijven !
Alvast super bedankt voor het lezen,

Liefs..

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:21

Ik heb precies hetzelfde gehad,vertrouwde me ex ook nooit, die was in vorige relatie ook vreemdgegaan,en stuurde sms en mails naar andere meiden..
Toen ik iemand anders tegen kwam,ben overigens nooit vreemdgegaan,maakte ik het uit en was 2 weken gek op die jongen,

toen pas ging ik nadenken en kwam erachter dat dit ook neit was wat ik wou,

na 3 maanden kwamen ik en mijn ex weer bij elkaar, Hij vertrouwde mij niet,en ik hem niet..

Nu heeft hij het uitgemaakt deze keer,wel vreemdgegaan,en hoezeer ik de relatie ook mis,
Vertrouwen kan ik niet meer,foute relatie!

Ook ik ben nu alleen en erg geneigd me vast te klampen aan jongens die intresse tonen...
dit resulteerd bij mij in gevoel van claimen wat ik probeer niet te doen,mannen lopen alleen maar weg!

Dus mijn tip : probeer te leven zoals je zelf ECHT wil, onafhankelijk en vooral niet te snel toegeven aan mannen!
Ze moeten voelen dat je niet makkelijk te krijgen bent,dan word het intressant voor ze!

Succes meid,je mag altijd pben!

Voel zo precies hetzelfde!

Ziiggy__

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-02-06

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:21

tja jongens ik heb er al zo veel mee gemaakt die zo doen, lekker onduidelijk zijn enzo, niet zeggen wat ze willen ofjaa het tenminste niet duidelijk maken. (volgensmij weten ze het ondertussen zelf ook niet) Ik heb ook altijd gezegt laat het maar van zijn kant af komen ik heb genoeg gedaan en dit liep uiteindelijk in het niets uit. Ik heb meer mijn ervaring met dat soort jongens dat het niks word.
Ik kan je dus ook geen advies geven Knipoog Succes er mee meis (K)

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:36

Ja ik heb dus ook altijd jongens meegemaakt die na een tijdje echt niet meer achter mij aanliepen als ze merkte dat ik niet zo makkelijk te pakken was.. is ook wel een tijdje anders gweest maar goed daar praten we niet over Tong uitsteken

En ja, mijn ex was dus in dat opzicht heel anders, die heeft zeker een half jaar achter me aangelopen en ineens was het raak tussen ons.. maar iedereen heeft al die tijd al tegen mij gezegd dit houden jullie nooit vol ! En idd, op t laatst gaat t niet meer.
Vind t aan de ene kant wel lekker zo, lekker stappen en lol hebben maar soms is t ook vreselijk eenzaam vooral met kerst en oud & nieuw vond ik t vreselijk..
Merk ook wel dat ik veel weg wil zijn, wil alleen maar leuke dingen doen, vooral t weekend.. Zaterdag kwam t er zo van dat niemand met mij meewilde naar Rotterdam, iedereen had al afspraken, zat ik dus thuis in mn 1tje ! Heb toen echt een rotavond gehad, flink potje zitten janken hoor.. maar ik ben wel blij dat ik nog goed met mn ex kan praten, hij kent mij nou eenmaal door en door.. mn beste vriendin heb ik even weinig aan die zit tot eind januari in denemarken voor stage.. Maar die wil maar al te graag mee stappen dus eind januari gaan we ervoor Haha!
En ik ga gewoon niet op zoek naar een relatie ik zie wel wat er op mn pad komt ( denk ik nu, straks niet meer denk ik )

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:25

Goedzo! het komt vanzelf op je pad!

Ik wil wel keertje met je stappen hoor Haha!

Ziiggy__

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-02-06

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:27

óóóóhh ik wil ook meee Bloos

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:42

haha is goed Haha!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 00:46

hihi gezellig Haha! alle losgeslage vrijgzellen op pad Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:48

word vast top Haha!

lekker flirten!

moeten we wel een slaap plek hebben Tong uitsteken

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 09:32

Hihi idd.. julie wonen niet echt in de buurt van R'dam of wel ?
Er kan 1 iemand bij mij slapen heb n 2 persoonsbed haha dus zal bij mij in bed moeten hahahaa Haha!
Gaan jullie wel vaker uit in r'dam ??

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:47

Of het nu wel of niet wat met die barjongen wordt, je hebt er goed aan gedaan je relatie te verbreken. Als je zo wantrouwend moet zijn en je gevoelens voor een ander kunt ontwikkelen zit er iets niet goed. Zeg niet dat als het met die barjongen niks wordt het voor niks is uitgegaan want dat is niet zo, wees blij dat je daar duideljikheid in hebt gekregen.
Probeer je niet te veel op die barjongen te focussen, doe leuke dingen met vriendinnen en geniet gewoon even van je vrijgezelle bestaan!! Er zijn nog meer leuke jongens om mee te flirten en zoveel leuke dingen die je kunt doen als je geen vriend hebt! Ik heb ook altijd een relatie gehad, ging het uit had ik zo weer een nieuw vriendje en nu merk ik dat ik het alleen ook prima naar me zin heb en ff niet zo nodig bij iemand hoef te horen. Ik ben altijd iemand vriendinnetje geweest en nu heerlijk niet. Ga en sta waar ik wil! Mijn advies, meid geniet gewoon van alles, doe leuke dingen en laat alles op je af komen, en pieker niet te veel over die barjongen!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:41

mannen Lips are sealed

dat je relatie over is lijkt me zo te lezen de beste keus, die keus werd net iets makkelijker dankzij die leuke barjongen
daardoor voelde je je ook goed en vrolijk en alles

nu die barjongen ineens niet meer zo happig is, zit dat tegen en is dat poedersuiker, en logisch dan kot alsnog die klap van t missen van je ex en t weer single zijn.

ik ben ook weer single na ruim 5 jaar relatie incl samenwonen etc ben wel weer aan het daten maar ga nog niet voor 1 nieuw persoon, wil eerst zélf gelukkig zijn zonder dat mn geluk en mn humeur afhangt van een jongen.
want geloof me, het kan zoooooo geweldi zijn om verliefd te worden en te gaan daten
maar t kan je humeur ook zo gruwelijk verpesten, en dat is het mij niet meer waard Scheve mond

een ex van me waar ik nog een zwak voor heb daar had ik paar keer mee afgesproken nadta ik single was, allemaal erg leuk en alles, maar hij is net als ik: je kan er niets mee afspreken en t is gewoon een beetje een player die van aandacht houdt
heb voor mezelf besloten dat dit niet degene is waar ik blij van ga worden, weet nml maar al te goed hoe hij is
en onverwachts was er ineens een ander die ik al langere tijd ken van t uitgaan, is een vriend van een ex-scharrel van me en we zijn aan t daten en t gaat allemaal leuk, relaxed&gezellig en naja mn nr 1 die bel/sms ik niet eens meer en op msn spreek ik hem ook niet meer aan, heb uit zelfbescherming mn gevoel daarvoor geoon stop gezet en dat ik nu die andere leuke date heb is alleen mooi meegenomen!
mocht dat nou alsnog nix worden is er nog geen probleem, want ik vermaak mje ook prima in mn eentje en weet gewoon dat ik gelukkig kan zijn zonder een vriend of date!!

zo heel verhaal, maar laat die barjongen maar ff voor wat het is en ga gewoon veel leuke dingen doen!

Iris1702

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:47

Als ik je verhaal lees is het eerste wat mij opvalt dat je relatie niet goed zat.
Je stelde je daarom onbewust open voor andere (barjongen) Dit had jij waarschijnlijk nodig om de stap te nemen een eind te maken aan je relatie.

Nu je relatie over is en de barjongen niet veel tijd heeft heb je tijd om na te denken en voel je natuurlijk een leegte... Je had namelijk eerst een vriend en nu niet echt.

Ga voor jezelf eens na wat je nu precies voelt voor de barjongen... is het een leuke afleiding, een ogen openener of wil je echt een relatie met hem?
Ik denk namlijk dat het het eerste is...

Als dat zo is dan zeg ik, Meid geniet van je vrijgezellen bestaan zonder beide heren!!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 19:32

meiden, allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties, doet me echt goed om dit allemaal te lezen. En zeker omdat iedereen zegt dat ik een goede keus heb gemaakt. Die barjongen heeft er idd voor gezorgd dat ik die stap eindelijk kon nemen en t wat makkelijker maakte. Helaas maakt ie t mij nu weer ff moeilijk maar dat komt wel goed.. ik hoef geen relatie met hem, ik ben te jaloers en dat werkt al helemaal niet met n barjongen Tong uitsteken en hij weet ook dat ie mooi en knap en leuk en lief is dus hij kan krijgen wat ie wil.. heb ik geen zin in zo'n jongen.
Leuk om mee te flirten met t uitgaan, msschien keertje afspreken maar meer zit er niet in.. ze zeggen ook wel : op elk potje past een deksel dus die deksel komt er ooit aan maar niet nu Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:36

precies!

Maar blijft moeilijk hoor,als je relatie hebt gehad van 3 jaar om dan opeens alleen te zijn,
Als je relatie hebt wil je vrij zijn,
ben je echt vrij,dan zie je wat je had toen je een relatie had,
toch iemand die er ALTIJD voor je was,

Dat mis ik soms wel,en tegelijkertijd vind ik het nu heel fijn om echt mezelf terug te vinden!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 19:42

idd saskia,

me ex was er altijd voor me.. ook al zat ie t laatste jaar in t leger kon m altijd bellen en hij steunde me in alles, deed alles voor me.. en dat merk je wel ineens als je overal alleen voor staat.
Maar aan de andere kant voel ik me wel sterker en zekerder heel raar maar nu denk ik nee heb geen vriend maar ben wel zelfstandiger aan t worden. Niet meer afhankelijk zijn van iemand en altijd lekker je eigen gang gaan..
Er zitten overal voor en nadelen aan, helaas..
Heb mn ex soms huilend aan de telefoon, en dan voel ik me een soort van schuldig, van wat heb ik gedaan ?
Maar zodra ik opgehangen heb denk ik, ja maar als we weer bij elkaar zouden komen gaat het weer mis en dat wil ik juist niet meer.
Ook laat mn ex nu ineens al zn goede kanten zien en dan denk ik jezus, l*l, dat had je de afgelopen jaren moeten doen..
Maar spijt, nee dat zeker niet.. Vind t wel even lekker zo..

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:50

Goedzo,
Mijn ex zit mij ook te vertellen dat ie nu wel weet hoe het moet,tjah boeien!ken em langer als vandaag,hij maakt zichzelf graag dingen wijs :p

maar idd, je leert jezelf pas kennen,nu kun je al je dromen waarmaken,zonder dat je iemand aan je zijlijn hebt die met bepaalde dingen niet eens is,

En dat vind ik nu heel fijn,ik kan mezelf ontwikkelen hoe ik zelf wil,en niet zoals me levenpartner het graag wil zien!

En straks,leer je iemand kennen die je WEL neemt zoals je bent,en je niet wil veranderen!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 19:55

jaa mijn ex is dus ook zo, maakt zichzelf ook veel wijs..
Hij had 3 weken vakantie toen t uit was gegaan, en sinds zondag is ie weer op de kazerne en nu stuurt ie soms smsjes, puur om iets van mij te horen.. en dan zegt ie ook nog ik hou van je.. ja ik hou ook nog wel van hem tuurlijk, dat is niet zomaar over.. maar als ik dat elke x ga zeggen krijgt ie dalijk hoop en dat wil ik ook niet.. Maar dat weet ie nu wel, ik zeg alles eerlijk tegen m, ook al is de waarheid soms hard. Ik wil echt dat ie weet waar die aan toe is.. Voor hem duidelijkheid en voor mezelf ook.
En zeker, ik leer mezelf nu kennen ja.. heerlijk gevoel Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:56

En daar gaat het om!
Soms leggen mensen zichzelf te vast aan iemand anders,ik was ook zo,
Ik had mijn ex echt nodig om zelf gelukkig te kunnen zijn,
dacht ik, maar nu, weet ik dat ik zelf mijn geluk moet zoeken!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 20:03

ja zo was ik dus ook.. overal en altijd denken, uhm hoe zal die reageren ?? En onee niet tveel afspraken maken want dan zie ik m niet en wat zal die dan gaan doen ?
En als ie een keer een dag voor zichzelf wilde nou zware paniek ! Dalijk vind ie me niet meer leuk of heeft ie een ander...
Mijn hele leven draaide om hem, het was al minder geworden toen hij t leger inging. Toen was ik ineens alleen doordeweeks..
Zat er vreselijk tegenop, hij vertrok de 1e keer naar de kazerne t leek wel of ie nooit meer terug zou komen zo erg voelde ik me.. Maar na 2 weken dacht ik he maar dit is lekker Haha! hele dagen doen wat ik wil zonder met iemand rekening te hoeven houden..

Dus als ik t zo allemaal terug kijk denk ik echt he heerlijk Haha! soms voel ik me ff rot maar dat komt wel goed, overal van gaan genieten met mn paarden niet te vergeten Haha!

Noemy

Berichten: 617
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Tilburg

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 19:27

Ik heb wel een beetje hetzelfde gehad, maar niet helemaal..

Het ging slecht tussen mij en mijn (nu dus ex) vriend. veel ruzie, vooral omdat hij bezorgd was en me elke seconde in de gaten wilde houden, en ik wilde graag wat vrijheid, ook gewoon dingen met vrienden kunnen doen.. dat deed ik ook wel, maar elke keer was hij er dan 'toevallig' ook, terwijl hij nooit uit wilde als ik erom vroeg. Nou, na flinke ruzies en alles wist ik het echt niet meer, hij was wel echt mijn maatje en we deden bijna alles samen, ik was erg op hem gesteld.. Ik zei ook tegen hem dat ik niet wilde of ik verder wist, dan zaten we zo weer een paar weken, ik wist niet of ik verder wilde, hij deed er alles aan om bij me te blijven, en op een gegeven moment was het weer goed, maar zo had ik er ook geen zin meer in.

Op een gegeven moment leerde ik een andere jongen kennen. Niet dat ik opslag verliefd was of dacht: dat is een leuke jongen! Ik moest die avond optreden met een bandje en hij was allemaal tegen me aan aan het praten, ik praatte wel terug maar echt aandacht had ik niet, viavia kreeg hij mijn msn, voegde me toe.. we zagen elkaar weleens vaker en vanaf toen besefte ik dat ik het met iemand anders ook heel leuk kon hebben.. Ik en mijn toenmalige vriend zaten toen al in zo'n Noemy-weet-het-niet-periode, en we hadden al 2 heftige ruzies gehad, we zouden elkaar een week niet zien. Die andere jongen had me een keer naar mijn paard gebracht, toen hij me terugbracht naar huis stond opeens mijn vriend voor de deur! ik schrok natuurlijk, ik stapte uit, zei doei en liep naar mijn vriend, zijn eerste reactie was: en, zoende hij lekker? Ik werd meteen al weer een beetje boos, we hebben lang voor mijn deur staan praten, en toen heb ik er een punt achter gezet. Die andere jongen heb ik nog wel een paar keer gezien, maar toen hij me op een gegeven moment zoende moest ik er niets meer van hebben en hebben we nooit meer afgesproken. Inmiddels heb ik weer een hele lieve andere vriend en mijn ex ook een nieuw vriendinnetje Lachen

Dus maak je gewoon niet teveel zorgen, kijk maar gewoon hoe het afloopt met de barjongen en verder alles doen en laten wat je wilt Haha!

kaill87

Berichten: 536
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: ergens in Nl

Re: 1e grote liefde aan de kant gezet voor een ander, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 20:57

hey noemy,

Ja mijn ex zei altijd dat ie me "vrij" liet in alles maar er hoefde maar een jongen naar me te kijken of hij werd al pissed.. vaag mja.. Wij lieten elkaar te weinig vrij, ik was hier zelf ook fout in maar ik deed het omdat ik hem simpelweg niet vertrouwde.. maar ik merk nu zeker wel dat vrijheid en vertrouwen 2 hele belangrijke dingen zijn voor een goede relatie.
Ik heb ook zker leuke dingen met mn ex meegemaakt hoor, we zijn nu ook gewoon goede vrienden en heb 2 prachtige paarden staan die ik van hem heb gekregen. Hij komt ze ook nog regelmatig opzoeken en ze blijven helemaal van mij Haha!
Maar goed, van elke relatie leer je wat, en ik heb zeker een hoop geleerd.. zal goed van pas komen bij een volgende relatie maar die is nog niet in zicht hiihii..
En ja die barjongen, blijft voorlopig maar een soort van scharrel denk ik Tong uitsteken