Ben er weer (Een beetje)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Ben er weer (Een beetje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 21:15

Hoi allemaal

Een hele poos ben ik erg weinig op bokt geweest. Maar toch wou ik weer even wat van me laten horen. Ik zie nog steeds bekende namen staan, leuk!

Met Mylord en mij gaat alles nu beter dan ooit. We trainen hard voor de wedstrijden, en we zijn meer aan elkaar gewend geraakt. Ook heb ik nog steeds een hele zooi ratten. Er zijn er in die tijd wel wat gekomen en gegaan, maar dat is helaas niet anders. Ze worden gewoon niet zo oud.

Verder hoop ik weer iets meer mee te lezen en te reageren hier, want ik vind het nog steeds erg leuk. Alleen jammer dat mijn internet tegoed het zo minder lang volhoudt met een forum als bokt Knipoog


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 01:34

hee meisssie!ik ben sinds een week of drie ook weer terug,heb eindelijk weer internet!
fijn dat het goed met je gaat.
tja ik ben nu verhuisd,woon samen met mijn vriend en nu niet meer vlakbij jou!maar je bent welkom om weereens te toeren,hier kunnen we ook super rijden langs het water!

soms is het beter om te zwijgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fayyah19, Flew, GrapeshotBot, JessicaK, Kairos, wemkelover en 157 bezoekers