vogels? grrrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 09:22

nu vliegen ze met zn elven los in de serre 2 vonden het leuk om in de kooi te blijven de rest zit allemaal hoog lekker te kwetteren. hmmm stomme beesten, mogen we ze gaan vangen. ze hebben zelf een deurtje opengemaakt en vliegen al tijdje rond (aan de troep te zine die ze maken)
nu zitten ze er lekker allemaal weer in met handdoeken over ze heen gooien (zelfs een keer had ik er 2 tegelijk) nouja ze zitten nu lief te blaten in de hoek van de kooi. en ze waren al zo gemeen deze week (hadden 2 jongen op bruta wijze gekilld) maarja zo 'vroeg' opd e zondagmorgen al een actie vogel vangen is afentoe best leuk. volgens vriend van mn moeder heeft mn broer m opengezet in een dronken bui(hij drinkt niet) om de vogeltjes te tellen (hij kijkt nooit naar de vogeltjes) en aan te raken (dichtbij no way) en toen t hokje openlaten staanik denk dat ze m zelf hebben opengedaan wij zitten nooit aan die uitgang en zij friemelen der altijd aan. hmmm wie wil er nog een vogeltje???

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:00

lief zijn vogels he *LOL*
ik heb er al 4 (nr. 5 en 6 komen hopelijk deze week *LOL*)
het mannetje is een keer door zn voerbakje heen gegaan en toen zat t vrouwtje in de stress en mn oma er achter aan hollen. nu hebben we last van onze parkiet ('o zo lief' vals beest grr)
ik wil er nog een bij op mn kamer, maar dan moet ik het eerst opruimen *LOL*
en dan nog 2 kooien erbij kopen (zitten we met 5 kooien... voor de jonkies en mijnes Lachen-)

maar ik zou niet meer zonder vogels kunnen haha. maar wat ik typ slaat nergens op he Lachen had ik zin in Pling

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 17:27

ahhh nu wil ik toch wat minder graag vogels *LOL* ik wil al heel lang zo'n grote kooi in de tuin met dan allemaal vogels dr in maar dat mag ik niet omdat mijn ouders denken dat ze zich misschien wel 'dood schrikken' soms van Wolf? Als ie bv naar buiten komt racen en als een gek gaat lopen blaffen als er een hond voorbij komt aan de overkant. en door die stomme hond *LOL* *hij is wel liiiiiiiiiiieeeeeeeeeef hoor* kunnen we ook geen kippen meer, mijn ouders hebben die vroeger gehad en die liepen dan los in de achtertuin en ze kregen altijd kuikentjes maar nu zijn ze weg en mijn ouders willen ze niet meer omdat wolf en omdat ze de hele tuin verrot schijnen te lopen. en dan mag ik ook al geen paard, dat heeft toch helemaal niks met de achtertuin en wolf te maken, wolf is er zelfs bang voor Schijnheilig Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 17:35

vogeltjes schrikken zich niet zo snel rot hoor die gaan gewoon achterin de kooi zitten. waren er net alweer 3 vrij grrrrrrr heb je daar nu aan. kan ik ze weer gaan vangen ipv te bokken. nouja er moeten er nog steeds een paar weg dus iemand die kooitjes openmakende aga's wil?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 17:37

hahah arme jij, suc7 met vangen en ik ga nog een keer 'vogels bedelen'

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 18:09

Hihi waar ken ik dat toch van Marjolein? Schijnheilig
Succes met vangen!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 18:17

pfffff ikke blij dat mijn Boerenkooltje niet zo lang bij jou is gebleven!! hij maakt zn kooi gelukkig (nog) niet open... Pling heeft ie t ook niet kunnen leren van zn ouders/zusjes/neefjes/nichtjes/tantes/ooms (opa's en oma's heeft ie nog niet toch?)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers