Ouders op vakantie: Leuk of ....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Ouders op vakantie: Leuk of ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 14:29

Mijn ouders zijn op vakantie en ik ben al twee weken (excl weekend) alleen thuis (mijn 2 zussen (18 en 21) en broer(16) zijn ook mee). Dat valt me echt zwaar tegen.

De kennissen/vrienden waar we vaak komen zijn ook weg en de buren ook.
Ik vind het maar niks. Onwijs stil, ik heb niet veel vrienden op 't dorp. 'k moet alles zelf doen. Gelukkig werk ik nog overdag.
Ik heb iig ontzag voor de mensen die 40 uur werken, paard hebben en huishouden. Er blijft echt geen minuut over zeg! Ik kan thuis niet eens bokken zo druk heb ik het.
Verder wist ik niet dat ik er zo gevoelig voor was, maar het alleen thuis zijn vind ik echt maar niks. Gelukkig was ik het weekend bij mijn vriend (die woont te ver om door de week ook naar toe te gaan).
Ik ben weleens vaker 'alleen' thuis geweest maar toen is er 3 weken een vriendin geweest en dan gingen we ;s morgens in de kas werken en 's middags leuke dingen doen. dat vond ik heel leuk!
Gelukkig komen mijn ouders morgenavond weer terug.
Bah, ik lijk wel een super tienermietje zo maar ik moet het gewoon even kwijt.
Een of twee dagen vind ik niet erg maar dit neuh... brrr Scheve mond Verdrietig

:evaw:


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:34

Met een vriendin is inderdaad ook een stuk leuker, ik vind het heerlijk als mijn ouders op vakantie zijn en ik ben alleen thuis, maar ik vind het 's avonds ook nooit zo geweldig als ik alleen in die kamer achter de tv/pc hang....bah...
Maarrrr ze zijn bijna thuis zei je dus nog even Knipoog

Het leven is een gebakje!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:40

Ik vind het heerlijk alleen thuis! Vaak blijven heel wat vrienden logeren (+ vriend uiteraard), en dat is heel leuk en gezellig. Maar ook alleen vind ik het heerlijk. Lekker rustig...

Maar ik heb ook niets tegen m'n ouders hoor! Ook gezellig.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:47

Mijn ouders gaan ook best vaak op vakantie. Zondag gaan ze weer weg, maar nu maar een weekje. Ik vind het niet erg, moet alleen veel doen. Ik werk nu 45 uur in de week, 2 x per dag de hond uitlaten (de rest doet mijn broer dat, woont niet thuis). Ik vind het na een week alleen wel weer genoeg dus ben blij dat ze maar een weekje gaan! En bij mij komt mijn broer nog af en toe langs, dus is wel gezellig.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:52

Heerlijk, van mij mogen ze wel veel vaker weggaan!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:13

Ja, ik heb het super naar mijn zin thuis, saampjes met mijn ouders. Kan heel goed met ze opschieten. Maar als ze af en toe een paar daagjes weggaan, zou ik dat niet erg vinden hoor! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:21

Ik vind het heerlijk! Ik heb er in het begin ook aan moeten wennen, als ze weg gingen. Vanf een jaartje of 18 ging ik niet meer mee, maar de rest dus wel. Dan zijn 3 weekjes alleen thuis wel heel stil. Ik kom uit een groot gezin met een paar kleine kinderen, dus altijd drukte en gekwebbel (gejank)..En daarbij is het huis ook heel groot, vond ik al helemaal niks, vooral in de nacht, of na een horrorfilm!
Nu woon ik op mijzelf, in een kleiner huis. En nu alle andere medebewoners op vakantie zijn geniet ik volop. Heerlijk om geen rekening te hoeven houden met anderen.
Maar kan er niet iemand jou gezelschap houden? Ik heb nu ook een vriendin over de vloer, hartstikke gezellig!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:46

Ik ben 4 weken samen met mijn vriend geweest en dat was toch even genieten Haha!

En het huishouden schiet er vaak bij in (Ookal doen we niks...We werken niet omdat we as schooljaar het heel druk krijgen met stages enzo)

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:18

Mijn ouders zijn nu ook op vakantie!
3 weken het rijk alleen dus.
Ik werk 32 uur en dan vooral 's avonds en in het weekend dus veel thuis ben ik toch niet. Dan ga ik uiteraard nog elke dag naar mijn pony dus vervelen doe ik me niet.

Wel is het een stuk gezelliger met iemand in huis. Maar ja je kan niet alles hebben Knipoog

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:57

Heerlijk vind ik het.. met niemand rekening houden.. eten wat en wanneer je wilt... afwas lekker paar dagen laten staan.. lekker lol hebben met vrienden thuis.. jaaa ben blij dat me ouders over een weekie weer op vakantie gaan Haha!

All your horses are belong to us! Knipoog

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 22:19

ik vind het voor even wel fijn om alleen thuis te zijn, maar het moet niet te lang duren want dan ga ik ze toch wel heel erg missen. en het koken Haha! daar ben ik geen held in

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 22:52

Heeeeeeeerlijk! Geen gezeur aan mijn hoofd en lekker mn eigen dingen doen. Vind het niet erg dat mijn ouders voor de 3e keer dit jaar weg gaan Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Nicje87 en 13 bezoekers