welke kleren aan doen met bruiloft?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Re: welke kleren aan doen met bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:59

ik heb nu al mega zin om me echt op te doffen voor mijn broer zijn bruiloft. Ik wil een jurkje, hij trouwt pas eind april maar verheug me er echt al tijden op.

Als ik jou was zou ik voor een nette zwarte broek gaan, met een leuk blousje. Bij de H&M heb je veel verschillende zwarte broeken en een blousje kan je daar ook op de kop tikken.

patatkraam

Berichten: 8035
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Arnhem

Re: welke kleren aan doen met bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:16

ik zou toch wel iets feestelijks aantrekken, op zijn minst toch netjes, er zijn genoeg casual zwarte bloesjes en/of zwarte broeken en ook niet erg prijzig

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: welke kleren aan doen met bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:21

Als je zelf al aangeeft dat je geen bloesje of jurkje aanwil zou ik dat ook niet doen. Je voelt je dan de hele dag ongemakkelijk. Ik zou wel iets nets kopen, maar dan iets waar je jezelf wel fijn in voelt. Een zwarte broek is altijd goed, nette schoenen eronder en een leuk truitje erop. Je kunt dat dan bijvoorbeeld met een sjaaltje ofzo net iets feestelijker maken. En dan heb je er na de bruiloft ook nog wat aan.

patatkraam

Berichten: 8035
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Arnhem

Re: welke kleren aan doen met bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:22

er zijn ook casual zwarte shirtjes, die echt lekker zitten

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Re: welke kleren aan doen met bruiloft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:33

Nette zwarte broek , met tuniek oid. Netjes maar straks op een spijkerbroek ook stoer, en gemakkelijk.. Kwestie van even zoeken.. (hoop dat je een beetje shoppen niet erg vindt)

Uitverkoop is aan de gang, scheelt een hoop centen, onder een nette broek kan je best stoere zwarte/donkere laarzen aan doen. Die je ook dus nog vaker draagt.

Zelf vind ik de SPS een goede combi hebben tussen netjes en stoer/comfortabel..

Zelf heb ik een zwart met krijtstreep pak aangehad, met 3 kwartbroek en een beetje gerafeld/knoopjes/drukkers/printen etc. Andere keer een paars pak.. (als het dan toch netjes moet, het liefst net iets anders)

succes met zoeken