hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vind

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:03

Hij gaat vanzelf wel weer tegen je praten. Haha! Haha!

11a11
Berichten: 1604
Geregistreerd: 08-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 23:19

we zien vanzelf wel en anders heeft ie pech Tong uitsteken

Damber

Berichten: 2318
Geregistreerd: 07-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:30

Goed zo meid!! Hij weet in ieder geval wel dat je eerlijk bent.. de volgende stap is aan hem...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 01:52

Ik ga even reageren omdat ik nieuwsgierig ben of hij wel weer tegen je gaat praten Haha!

Ik heb het zelf ook ooit eens heel netjes afgehandeld (dacht ik) ook netjes verteld.
Krijg ik 5 tellen later een smsje: je moet niet denken dat je geweldig bent hoor, zo leuk ben je nou ook weer niet.
Waarop ik smsde: nou dan is het toch goed dat ik het gezegd heb en ben jij er zo overheen, perfect opgelost toch?
Waarop ik antwoord kreeg: ach jij weet gewoon niet wat liefde op het eerste gezicht inhoudt.

En bedankt, doe gelijk nooit meer netjes PUH Duivel

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 04:32

Wat ben ik dan vals, als ik deze reacties zo gelezen heb Bloos

Maar netjes opgelost hoor! En hij gaat vanzelf wel weer tegen je praten en anders maar niet! Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 11:16

Ik zou inderdaad bellen of emailen, midden op de werkvloer dat gaan vertellen is ook een beetje zielig! Knipoog

Ohw ik lees net dat je het hebt verteld, nu maar zien of hij weer tegen je gaat praten! Knipoog

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:42

Quellian schreef:
Wat ben ik dan vals, als ik deze reacties zo gelezen heb Bloos


Wat, lach jij ze in hun gezicht uit ofzo? Haha!
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt en meestal ben ik heel braaf en lief. Soms brengen ze het alleen zo... nou ja, zo stóm! Een jongen waarvan ik allang door had dat hij me wel zag zitten, had een keer tegen mijn vriendin gezegd: "Ja, ik denk dat ze mij ook wel leuk vindt hoor, maar volgens mij is ze gewoon onzeker." Frusty

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:23

Nimue schreef:
Quellian schreef:
Wat ben ik dan vals, als ik deze reacties zo gelezen heb Bloos


Wat, lach jij ze in hun gezicht uit ofzo? Haha!


Nee, ik geniet van de aandacht en als ik het zat ben, dan vraag ik of ze nou serieus dachten dat ik interesse had.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:48

Oh, dat is wel gemeen hoor. Haha! Al ben ik ook wel een béétje zo. Als ik merk dat iemand mij leuk vindt maar hij vertelt het niet en gaat alleen maar vaag zitten hinten, dan doe ik net of mijn neus bloed. Ik vind 'dat soort gesprekken' nl altijd heel ongemakkelijk en vind dat zíjn probleem. Als hij erover wil praten moet hij er maar over beginnen en anders komt hij er vanzelf wel achter. Knipoog

Maar ik houd geen mensen bewust aan het lijntje, dat vind ik zielig.

(Mocht ik nu klinken alsof ik wekelijks 3 aanzoeken krijg: helaas (?) niet. Knipoog Het overkomt me soms, niet héél vaak, maar ik heb toevallig een paar van die hele ráre jongens gekend... Dan is het soms toch wel een beetje grappig hoor... Bloos )

11a11
Berichten: 1604
Geregistreerd: 08-11-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 10:39

Quellian schreef:



Nee, ik geniet van de aandacht en als ik het zat ben, dan vraag ik of ze nou serieus dachten dat ik interesse had.




oooh dat is echt gemeen Tong uitsteken
nou gister ging ik gewoon normaal tegen hem praten dus moest hij wel antwoord geven Tong uitsteken
dat deed hij ook wel maar hij ging niet uitzich zelf tegen mij praten.

Anoniem

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:23

Even je topic vergeten, maar ik lees dat je het hem hebt verteld, goed zo!

Hij voelt zich natuurlijk afgewezen en een blauwtje lopen is nooit leuk, zeker niet als je die persoon ook nog elke dag ziet en bang bent dat meerdere mensen het zouden kunnen gaan weten.

Ik zou idd gewoon met hem blijven praten, normaal doen en niet geforceerd. Dan waait het wel over, zeg hem dat het tussen jullie 2en blijft, dan voelt hij zich al wat zekerder en als hij echt een sportief iemand is, draait hij wel bij als de eerste schaamte voorbij is.

cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:41

Goed dat je het hebt verteld! Lachen

blowdiene

Berichten: 849
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:22

doerakje schreef:
Niet eerst iets leuks gaan doen en valse hoop geven! dat is echt gemeen!
ik zou hem gewoon bellen en zeggen sorry maar ik vind je niet leuk!

straigt to the point..


nooit bellen... dat vind ik nog gemener zeg het gewoon recht in zijn gezicht..!! Vork

blowdiene

Berichten: 849
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:23

sorry was ff niet bij Tong uitsteken

dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 01:26

anita_Sab schreef:
ik heb het verteld Haha!
hij zei dat hij het niet erg vond maar heeft verder de rest van de dag geen woord meer tegen mij gezegd.
nouja we zien morgen wel weer

bedankt voor jullie hulp Haha!


Ja, dit had ik laatst dus ook met iemand die ik van uitgaan ken..(is wel anders natuurlijk, want je ziet elkaar gelukkig niet elke dag)
Maar die vroeg dus of ik met hem naar de film wou, nee dus, heb het ook heel netjes afgewimpeld verder (per sms, want dat deed hij ook.) Maar goed die jongen was ook meteen beledigd.
Dat vind ik zo raar, ben je eerlijk, hebben ze meteen zoiets van "oh maar ik bedoelde het alleen vriendschappelijk" (yeah right Rolleyes ) en vervolgens word je een week lang niet aangekeken, en daarna weer net doen of er niks gebeurd is.. Frustrerend.. Hamer

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:03

Jaaa! Dat ze jou uitvragen of steeds smsen en dat je gewoon zéker weet dat er meer achter zit... maar als je dan laat merken dat je dat doorhebt, krijg je steevast te horen dat je er 'teveel achter zoekt' en wordt er en passant nog even geimpliceerd dat je wel een arrogante trut bent om toch te dúrven denken dat híj op jóu zou vallen. Frusty

Foresttravel

Berichten: 785
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Beilen, Drenthe

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:07

Een heel topic hierover zelfs. meestal komen zulke vragen in een verliefheidstopic in de huiskamer Tong uitsteken Mja gewoon met em gaan prate lijkt mij et beste Lachen

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Re: hoe moet ik een jongen vertellen dat ik hem niet leuk vi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:26

Quellian schreef:

Nee, ik geniet van de aandacht en als ik het zat ben, dan vraag ik of ze nou serieus dachten dat ik interesse had.


Haha! Haha! Haha!

Dat heb ik idd ook een keer gehad. Maar nog steeds kwam de boodschap neit over, stuk of 3x aardig gezegd. Toen wat minder aardig, daarna eigenlijk onaardig, met de zin van hierboven.. Maar nog wou meneer een kans Hamer

Je kan beter duidelijk wezen dan iemand hoop te geven. Al heb ik daarmee wel toen contact verloren met iemand, toen ik zei dat ik een vriend had heeft hij me gedag gezegd en nooit meer tegen me gesproken Verward was toch al een aantal jaar bevriend met hem.

Ik denk niet dat je het ooit juist kan zeggen. De een heeft een bord voor zijn hoofd en de ander voelt zich snel beledigd..