Yellowfish schreef:Lieve bokkertjes
Zoals jullie weten heb ik gisterochtend (om 9 uur) bloedonderzoek gehad omdat ik al een tijdje niet helemaal in orde was. Gistermiddag om half 6 stond mijn huisarts voor de deur, waarvan ik vervolgens te horen kreeg dat mijn leven compleet om zou draaien. Ik blijk leukemie te hebben. Ik mocht gisteravond nog thuisblijven om het met familie te laten bezinken, en zodirect komt mijn huisarts opnieuw voor een gesprek. Daarna ga ik langs school en direct daarna word ik opgenomen en gaan ze testen wat voor leukemie het precies is en in welk stadium. Omdat een halfjaar geleden mijn bloed nog perfect was kan het nog niet vergevorderd zijn, dus dat zien we dan maar als een voordeel. Nadat we weten hoe en wat beginnen we gelijk met de behandeling: chemo. Het voelt allemaal nog erg realistisch en ik kan er ook nog niet goed over nadenken.
Duim voor me dat ik hier goed uit ga komen, ik ga ervoor.
Zoals sommigen van jullie al weten heeft onze lieve Romaantje deze vreselijke ziekte..
En n.a.v onderstaande quote natuurlijk een topic voor jou! Zodat mensen een kaartje kunnen sturen.
Yellowfish schreef:Dag lieve bokkertjes! het doet me goed jullie berichtjes te lezen. Naar omstandigheden gaat het goed al merk ik wel dat ik door de gestartte behandeling snel achteruit ga. Ik heb nu niet de energie om alles uitgebreid te vertellen maar dat komt een dezer dagen zeker want ik heb een laptop gehad. Ik ben nu erg moe dus wacht nog even de onderzoeken zo af en ga dan lekker slapen.
Enne, nouja zeg, is er niet eens een topic voor me aangemaakt?ik kijk uit naar jullie kaartjes!
Liefs!
We hopen met z'n allen dat je je er goed door heen slaat meid, we duimen voor je!

Citaat:Moderatoropmerking:Adres verwijderd
Weblogadres:
http://Yellowfish1989.web-log.nl/