2 lijken opgegraven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

2 lijken opgegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 13:07

http://nu.nl/document?n=60365

BERGEN - De politie Noord-Holland Noord heeft twee lichamen opgegraven, waarvan vermoed wordt dat het gaat om de stoffelijke resten van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy uit Bergen. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

De twee worden sinds juni 1997 vermist. De politie wil nog geen nadere details verstrekken, zoals waar en wanneer de lichamen zijn opgegraven. Vrijdagmiddag houdt ze een persconferentie.

Marion en Romy van Buuren zijn voor het laatst gezien op 8 juni 1997 in Bergen en Alkmaar. Daarna is het duo nooit meer gezien. Marion woonde in Bergen en was ten tijde van haar verdwijning 19 jaar. Romy was een jaar oud.


Ik vind dat dan zo vreselijk om te horen/lezen. Ik heb ook een stuk op tv gevolgd elke keer. Bah, wat een ontzettend nare mensen lopen er toch rond op deze wereld!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:23

Hier wordt je idd niet blij van. Ik sta er elke keer nog versteld van dat er mensen op deze aardkloot rond lopen die elkaar en zichzelf dit aandoen. Wat een ellende zeg!!

Op zoek naar de zon!!!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:25

Ow wat afschuwelijk is deze 'zaak'.
Ik woon er nog echt vlakbij ook...
Ik hoop dat ze nu weer wat wijzer worden.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:35

Ik heb het ook allemaal gevolgd en las het net op teletekst. De kop luidde; "Marion en Romy wrs gevonden". Ik, naief als ik ben, dacht dus levend gevonden. Helaas is het dus niet waar.
Vreselijk. Die arme ouders zullen toch altijd gehoopt hebben dat ze nog leefden. Ik hoop dat nu alsnog duidelijk wordt door aanwijzingen op de lichamen oid, of die Okan het idd gedaan heeft.

זכור

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:39

Eigenlijk hoop ik dat het ze zijn...

die ouders zoeken al zooo lang en hadden geen hoop meer, nu vinden ze misschien rust Verdrietig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:54

ja, als je j ophoud met vage figuren, dan kan je extreme dingen verwachten en het soms zelf met de dood bekopen

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:02

Wat is dat nou weer voor een banketstaaf opmerking Prima? Lekker makkelijk gezegd.

Afbeelding
Ik vind het echt vreselijk voor dat grietje en haar baby.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:05

Voel jij je wel lekker Prima ? Er komen niet zo`n geweldige antwoorden uit vandaag !!!!! Voor de mensen die een heel erg mooi boek willen lezen..... Het boek van Marion en Romy, dat lees je in een keer uit, zo mooi !

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 14:06

Ik hoor net op het nieuws dat de plaats is aangewezen door de broer van Okan O. Dat zegt toch ook al voldoende eigenlijk...
Ik vind het echt vreselijk dat zoiets kan gebeuren en of dat nou wel of niet komt doordat ze met hem omging... dat vind ik behoorlijk kortzichtig om te zeggen. Je vermoordt iemand niet, en zeker geen kind en je eigen kind al helemaal niet! Het heeft zeker niet aan Marion gelegen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:09

Prima, ik vind deze opmerking ver beneden peil.
Als dat meisje verliefd is geweest op die jongen en daar een baby van had, was het voor haar misschien niet mogelijk om aan zijn greep te ontkomen. Wie weet hoe mooi die vent zich voorgedaan heeft.
Hij zal zich niet voorgestald hebben van : "Ik ben Ökan en ik ben een zware crimineel"
Vergeet niet dat het meisje erg jong was toen ze een relatie met hem kreeg.
Jij pretendeert volwassen te zijn, probeer eens wat minder star te denken en wat genuanceerdere reacties te geven.
Ik kots van jouw zelfingenomenheid Misselijk Lips are sealed

Goedgekeurd onderschrift :)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:22

Daar komt bij dat Marion mishandeld werd, als ze weg had kunnen komen had ze dat zeker gedaan.

Wie weet heeft die hufter haar daarom wel vermoord.... Huilen

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:26

wow ik schrik me kapot.
heb al die tijd gehoopt dat ze nog in leven zouden zijn of tenminste alleen het kindje want daar gingen de ruzies vaak over....
triest zoiets kan het niet geloven.
en prima houd dat soort commentaar toch eens voor je wil je nu ook weer weten wat voor achtergrond ze heeft... Lips are sealed
(sorry bokt maar die opmerking steekt me)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:27

Prima, je bent weer lekker bezig. Stel je eens voor dat jij in hun schoenen had gestaan, dan had je nu echt niet zo gereageerd... dit is echt een poedersuiker - opmerking. Boos! Bloos

Ergens hoop ik dat zij het echt zijn, omdat haar ouders dan eindelijk alles een plaatsje kunnen geven. Aan de andere kant wordt nu hun hoop de grond in geboord.

Ik hoop dat die Okan-eikel tot in de eeuwigheid mag ronddolen Extreme duivel

Toos paardloos

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:49

Ik vind het ook vreselijk voor hun en de ouders! Brr, ik zou er niet aan moeten denken dat zoiets in mijn familie voorkomt.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:02

'k Heb het bericht ook met gemengde gevoelens gelezen.
Aan de ene kant echt heel verschrikkelijk dat het nu (bijna) definitief is dat ze allebei vermoord zijn, maar aan de andere kant eindelijk zekerheid voor de nabestaanden.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk, als je al zo lang dag en nacht in spanning zit.
Maar nu is er helemaal niks geen hoop meer, daar valt toch ook niet mee te leven ?

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:43

Het lijkt mij dat er beter te leven is met de zekerheid dat ze overleden zijn dan met de hoop en angst waar die mensen al die jaren mee geworsteld hebben.
Hoe vreselijk het ook is dat ze allebei dood zijn, nu kunnen de ouders hun dochter en kleindochter tenminste begraven en het verdriet een plaats geven.

Maar het is echt verschrikkelijk dat die broer dan blijkbaar al die tijd geweten heeft dat ze daar lagen terwijl hij de wanhopige zoekactie van de ouders al die tijd heeft kunnen volgen.
Van mij mogen ze hem ook levenslang opsluiten om het verdriet wat hij deze mensen heeft aangedaan.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:05

Prima, ik lees vaker opmerkingen van je en wordt er Misselijk van.Heb jij nooit iets meegemaakt?

voor de ouders van marion vindt ik dit in triest.
ik heb er geen woorden voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:10

Hoe triest het ook is, voor de familie is het misschien wel beter als ze het inderdaad zijn, want dan hebben ze eindelijk na al die jaren zekerheid. En als ze dan herbegraven worden, is er in ieder geval een plaats waar ze ze kunnen herdenken, met ze praten, afscheid nemen.
Raar is dat, ik kan het me nog steeds herinneren, de opsporingsberichten enzo. Dat maakt toch altijd een enorme indruk, en drukt je weer eens met de neus op de feiten. Dit kan iedereen overkomen. (behalve Prima natuurlijk Misselijk )

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:19

Hoor net op de radio dat het eigenlijk zo goed als zeker is dat ze het zijn!! Erg sneu hoor voor die ouders!! Verdrietig
Het probleem is alleen dat de vermoedelijke dader (haar ex vriend) dood is!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:20

Ik heb het net pas gehoord op het nieuws en nu nog 5 jaar nadat ze verdwenen is zit ik hier met kippenvel en tranen lopen over m'n wangen.

Ik ben blij voor haar familie dat ze nu een eindelijk een antwoord hebben en straks kunnen vertellen wat er gebeurt is en niet wat er gebeurt kan zijn.
Het is allemaal erg dubbel, maar als je je bedenkt dat zelfs een paar maanden geleden nog mensen geïnterviewt werden, nu geen onzekerheid meer, geen constante angst.

En Prima je bent er niet bij geweest, ze is niet met Okan gegaan met de gedachte dat dit allemaal zou gaan gebeuren, Okan was een erg intrigerend persoon en inderdaad daardoor erg interessant voor sommige mensen, hij heeft haar niet vanaf het begin zo behandeld, dit soort dingen gebeuren niet van de ene dag op de andere, voordat je het weet zit je er midden in.

Ik ben blij dat de familie nu ook rust krijgt en zal me Marion herinneren zoals ze altijd trots met haar kindje door Bergen liep!!!
Laatst bijgewerkt door anne21 op 02-08-02 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:22

Ik heb de zaak al die tijd wel een beetje gevolg, mede dankzij het doorzettings vermogen van Peter R de Vries die toch elke keer weer de zaak op tv liet zien.

Misschien nog vreemder is dat ik vorig jaar nog in dat gebied heb gereden met felix, of in iedergaval erg dichtbij.
(er een stuk tussen egmond en bergen waar je geloofik alleen als wandelaar mag komen.)
Als ik nu dus bij mij op stal naar de duinen kijk zie ik dus dat gebied.

Maar ik hoop dat het ze zijn(klink grof) maar nu kunnen inderdaad de ouders eindelijk een aan een echt rouwproces beginnen en dat is toch eigenlijk wel het begin van een nieuw leven.
Ze kunnen straks naar de begraafplaats om bloemen te leggen etc etc.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:35

Debbiedee schreef:
Prima, ik lees vaker opmerkingen van je en wordt er Misselijk van.Heb jij nooit iets meegemaakt?

voor de ouders van marion vindt ik dit in triest.
ik heb er geen woorden voor


Ik vind het ook in en in triest, juist ook voor de ouders(ik hoop dat ze er ooit overheen komen).
Maar waarom denk je dat ik nooit iets meegemaakt hebt(zie het verband niet)? Ik heb een zeer bewegelijk leven gehad met vele up's en down. Veel gezien en gedaan. Veel wat ik over wil doen. Maar joh, als je zo kotsmisselijk wordt van me, wil je me dan ook met RUST laten? Laat mensen lekker zoals ze zijn. Ik zeg wel de dingen zoals ze zijn.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:46

Ik vind het ook in en in triest, juist ook voor de ouders(ik hoop dat ze er ooit overheen komen).
Maar waarom denk je dat ik nooit iets meegemaakt hebt(zie het verband niet)? Ik heb een zeer bewegelijk leven gehad met vele up's en down. Veel gezien en gedaan. Veel wat ik over wil doen. Maar joh, als je zo kotsmisselijk wordt van me, wil je me dan ook met RUST laten? Laat mensen lekker zoals ze zijn. Ik zeg wel de dingen zoals ze zijn.[/quote]

Als jij zoveel hebt meegemaakt toon je weinig begrip met jou opmerkingen. En jammer genoeg zijn de dingen niet zo zwart wit als jij het doet voorkomen.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:53

ik hoorde het vanmiddag in de auto naar huis toe. En ook dat er om 16 uur een persbericht werd gegeven. Helaas nog niet rechtstreeks op tv,maar op het nieuws van 18 uur denk ik wel.

Zelf rij ik bijna wekelijks in het gebied en loop ik daar ook best wel vaak. Misschien heb ik er wel op gelopen? maar dat lijkt me sterk het is zo'n groot gebied en in schoorl is een half jaar terug ook een ondergrondse woning gevonden die er zeker al 7 jaar lag.

Op zich een opluchting voor de ouders dat ze eindelijk weten dat is is gebeurd met hun dochter. Helaas geen positief nieuws,maar je kunt het nu wel afsluiten.

Wodan en ik onderweg in de M2

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:05

En na het nieuws van 18 uur is het helemaal zeker...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jaydee_WP en 31 bezoekers