morgen beginnen mijn examens

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

peppertje

morgen beginnen mijn examens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 10:52

Omdat ik geen examen in mei heb kunnen doen door de omstandigheden hier thuis, werd ik verwezen naar het 3e tijdvak in augustus. Nou dat is dus morgen, en ik zie er zo ontzettend tegenop! Moet nog in alle vakken examen doen en heb er 2 op een dag, dus ik ben donderdag klaar! Voor dit geklier moet ik dus iedere dag naar arnhem (goed uur rijden) en zit ik daar van 10 tot 17 uur in een stinkhok met een uur pauze Frusty
Als ik eraan denk ben ik al spontaan ziek, zwak en misselijk.
maarja, donderdag is het allemaal weer afgelopen en gaan we weer flink feesten Extreme duivel
maar zolang het nog geen donderdag 17.00 uur is ben ik niet te genieten en ontzettend zenuwachtig!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 18:46

Heel veel succes!
Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 13:39

He Natas, je zit er nu en ik hoop echt voor je dat het goed gaat! Ik duim voor je en je redt het wel hoor! Succes!!

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 16:33

Succes!
Je haalt het vast wel.

Succes en zet hem op!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

peppertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 17:20

nou ik heb er nu 6 gehad en morgen nog 1 en dan is het afgelopen. Heb er zelf wel een redelijk goed gevoel over dus heb denk ik weinig te vrezen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie