Met pappie op stap

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirte

Met pappie op stap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 09:48

Na ja ben helemaal blij als een kind. Ging vanochtend toen ik uit mijn bed kroop eerst even bokken Bloos , echt erg eigenlijk. Ik hoorde al vrij snel de postbode wat door de bus gooien, dus ik ging net kijken, lag er tussen een DA rekening Boos! en een afschrift ook een dikke envelop. Ik open de envelop, zitten er 2 tickets in! Er zat een kort briefje bij waarin stond dat ik het na dit jaar wel verdient had om er even tussenuit te gaan en dat ik daarom om morgenochtend om half 6 klaar moet staan. Afzender:mijn vader! Lovers Ik heb hem best een tijdje niet gesproken en gezien, dus dat soort uitstapjes zijn altijd supergezellig! Heb hem net natuurlijk wel een belletje gegeven, en even verder uitgehoord. Op de tickets staan de bestemmingen, maar wat we verder gaan doen??? Hij heeft al een tipje van de sluier opgelicht, we gaan morgen eerst naar Engeland, daar bezoeken we kennissen en laat ik een grotere maat rijbroek maken. Sinds afgelopen week ben ik namelijk weer begonnen aan een lange prednisonkuur, dus het zal niet meer lang duren of ik pas niet meer in maat 38. Mijn vader wil daarom een mooie broek voor mij kopen, ook alvast voor mijn verjaardag. Daarna vliegen we naar Milaan, verblijven we wederom bij kennissen. Zij wonen werkelijk op een prachtig landgoed met, jaja, 16 paarden, én ze hebben een leuke zoon! Kwijl Knipoog Heb hem 3 jaar geleden voor het laatst gezien en was echt helemaal verliefd. Hoop dat ik die knul dit keer beter kan weerstaan, maar ja, donkere types zijn het toch helemaal.. Dinsdagavond ben ik weer thuis. Wel kort, maar toch even helemaal eruit! Ik heb zo'n zin!
Mijn vriendin komt nu bij mij in huis wonen zolang ik weg ben, om voor mijn kat en paard te zorgen. Ze zal vast wel even bokken, dus ik hoop dat ze zicht gedraagt, onder mijn naam!!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 10:14

Hey hartstikke leuk joh! Ik wens je ontzettend veel plezier!!

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 10:20

Klinkt hartstikke leuk, helemaal als je iets niet verwacht is het heerlijk!
Heel veel plezier en niet met een gebroken hart terugkomen maar geniet van je vakantie Knipoog

dimmelim

Re: Met pappie op stap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 11:27

Mirte schreef:
Zij wonen werkelijk op een prachtig landgoed met, jaja, 16 paarden, én ze hebben een leuke zoon! Kwijl Knipoog Heb hem 3 jaar geleden voor het laatst gezien en was echt helemaal verliefd. Hoop dat ik die knul dit keer beter kan weerstaan, maar ja, donkere types zijn het toch helemaal..

Volgens mij moet je dat helemaal niet weerstaan, landgoed, 16 paarden en leuk... Grijpen!!

JurgaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 18:49

Heeel veel plezier!!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 18:59

veel plezier!
Klinkt super leuk!

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie