Ponypark Slagharen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Ponypark Slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 19:02

Mijn moeder kwam er gister mee dat we volgende week een weekendje naar ponypark slagharen gaan... Nou leuk zou je zeggen... Niet dus!!!
Ik ben er nu 2x geweest, en 2x met een pony bij het huisje, dit jaar dus weer.
Maar rijden is geloof ik tot je 12e ofzo? Ik ben 14, en nou niet echt bepaald de kleinste en lichtste Lips are sealed Laten we zeggen: 1.78m en 65 kilo Schijnheilig en om dan met m'n dikke kont op zo'n Shet te gaan zitten...
Mijn zusje van 9 rijdt ook paard en die gaat wel een paardje huren, dus die vermaakt zich wel. En als er een groot paardje staat probeert ze die te nemen zodat ik ook kan rijden.
Maar wat moet ik voor de rest doen? Zwemmen is nou niet bepaald mijn grootste hobby en het zwembad is nou ook niet bepaald groot Haha!
Ik heb een hekel aan pretparken dus dat wordt echt vet balen dat weekend Frusty Gaaaap
'S avonds is het wel altijd gezellig daar vindt ik, bingo'en ofzo Haha!

Dat wordt dan toch een beteje trutten met de pony die mijn zusje gaat huren, en ik neem m'n digi mee, want foto's maken vind ik wel gaaf... Ja moet toch wat doen he...

Charmotte 4-ever!!!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 19:30

Nou mijn vriedin en in hebben ook behoorlijk gemokkeld bij collendoorn: *LOL*

Ik: 15 en 48 kilo en 1.67 nou dat is bestwel groot maar ik heb niet zulke lange benen dus opzich kan dat wel. Maar ik ben ook geen 12 meer.
Mijn vriedin kreeg de laatste dag ook een pony omdat we mee hadden geholpen met de pony ophhalen mochten we er als eerste 1e kiezen was ook maar 1 piny per huisje dat waren ze vergeten en ook dat we eigenlijk helemaal geen pny meer mochten die laatste dag Haha!
Mijn vriendin: 1,80 iets van 63 kilo en 16 kreeg er zelfs 1!!!!!

Het park vind ik ook wel gaaf ik heb me daar echt wel vermaakt! Haha! Het is net een grote kermis Haha!

Oja dat zwembad is echt niets aan en naar de bingo ben ik niet gewesst, is dat leuk Verward Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 21:39

Zonde he... Wel eerlijker tegenover die shetjes als je het mij vraagt. Maar een flinke stevige shet kan je best wel een stukkie dragen. Mag je Charmotte niet meenemen?? *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 22:53

haha nou van mij mag je hoor charmotte lijkt me wel grappig, kijken of je daar ook nog met een jongen ofzo krijg Tong uitsteken Haha! Nou die zijn er totaal niet. Boos!
Maar pinky girl er zijn ook van die appaloosas die kunnen bestwel veel tillen ik had nou niet het idee dat ze het zo zwaar hadden ofzo, anders kunnen ze toch niet die keiharde galop?
Ik had er trouwens een super irritant beest genomen, dus die vrouw van daar was helemaal blij met mij, ik was goud waard *LOL*

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 12:07

Hihi vorig jaar had ik Dikkop, die was wel groot, en ook zo'n bruin met wit ponytje van ong. 1.40m ofzo. Vorig jaar had ik ook een dag een hele irritante, een grote shet, laten we zeggen: een haflinger maar dan wat kleiner Haha! Nou daar kon je echt niet normaal oprijden... Toen ik er eindelijk opzat was hij het eerste stukkie wel braaf maar toen gingen we tussen 2 huisjes door en dat wou hij niet, want alles was natuurlijk super eng!!!!!!!! Dus stijgeren bokken enz. Hij werd helemaal gek, maar gelukkig ben ik niet gevallen... Toen hij stil stond ben ik eraf gesprongen en na ong. een half uur was hij tussen die huisjes door Frusty Daarna heb ik hem maar terug gebracht. En die van een vriendin, die ging steeds liggen als ze erop wou Extreme duivel
Vaak zijn er ook kindjes die er niet opdurfen en dan ga ik die maar een beetje helpen, deed ik vorig jaar ook is wel leuk Lachen

Charmotte 4-ever!!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 12:10

Pinky_girl schreef:
Mag je Charmotte niet meenemen?? *LOL*


Hihi zou wel tof zijn, maar ik rijdt niet meer op Charmotte.. Ze ziet er nogal slecht uit, en ben al een tijd niet meer geweest (als je het niet gevolgd had; ze waren voor een tijdje weg maar de eigenaar zou mij bellen als ik weer kon komen Verward ).

Charmotte 4-ever!!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 12:54

Charmotte schreef:
Hihi vorig jaar had ik Dikkop, die was wel groot, en ook zo'n bruin met wit ponytje van ong. 1.40m ofzo. Vorig jaar had ik ook een dag een hele irritante, een grote shet, laten we zeggen: een haflinger maar dan wat kleiner Haha! Nou daar kon je echt niet normaal oprijden... Toen ik er eindelijk opzat was hij het eerste stukkie wel braaf maar toen gingen we tussen 2 huisjes door en dat wou hij niet, want alles was natuurlijk super eng!!!!!!!! Dus stijgeren bokken enz. Hij werd helemaal gek, maar gelukkig ben ik niet gevallen... Toen hij stil stond ben ik eraf gesprongen en na ong. een half uur was hij tussen die huisjes door Frusty Daarna heb ik hem maar terug gebracht. En die van een vriendin, die ging steeds liggen als ze erop wou Extreme duivel
Vaak zijn er ook kindjes die er niet opdurfen en dan ga ik die maar een beetje helpen, deed ik vorig jaar ook is wel leuk Lachen


Die kleine halflinger heb ik ook gehad ik reed in de bek omdat het zo regende wat een rot beest zeg! Kon geen volte met haar rijden. Wekl makkelijk dat je zo een andere kan halen! Mr. Ed is zo gaaf he!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 17:09

ach, en anders zijn Jans en Parijs er ook nog!
Charmotte zal je trouwens niet mee mogen nemen; er is sinds dit jaar een nieuwe regel: GEEN HUISDIEREN! Heel stom, zeker bij Collendoorn met al die pony's!
Wat er verder te doen is? Op loopafstand is een vuilnisbult die ingericht is als natuurgebied, niet echt geweldig, maar als je verder niks te doen hebt... Hardenberg is ook niet bepaalt aan te raden, alhoewel ze daar 's zomers wel veel organiseren, ook met paarden.
En ook dit jaar nieuw is net voor Hardenberg (vanaf Collendoorn gezien) een Mac Donald's, dus als je echt in de put zit...!
Verder een fijne vakantie toegewenst!!!
Groetjes, Nadia

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 12:18

Buster schreef:
ach, en anders zijn Jans en Parijs er ook nog!
Charmotte zal je trouwens niet mee mogen nemen; er is sinds dit jaar een nieuwe regel: GEEN HUISDIEREN! Heel stom, zeker bij Collendoorn met al die pony's!
Wat er verder te doen is? Op loopafstand is een vuilnisbult die ingericht is als natuurgebied, niet echt geweldig, maar als je verder niks te doen hebt... Hardenberg is ook niet bepaalt aan te raden, alhoewel ze daar 's zomers wel veel organiseren, ook met paarden.
En ook dit jaar nieuw is net voor Hardenberg (vanaf Collendoorn gezien) een Mac Donald's, dus als je echt in de put zit...!
Verder een fijne vakantie toegewenst!!!
Groetjes, Nadia


Hee een Mac Donalds!!!!!!! *Nikki krijgt weer een beetje zin in de vakantie Schijnheilig *
En van die huisdieren: Dat is wel stom ja, wij wouden onze hond ook meenemen maar dat gaat nu idd ook niet.

Charmotte 4-ever!!!

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Re: Ponypark Slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 13:36

Charmotte schreef:
en ik neem m'n digi mee, want foto's maken vind ik wel gaaf... Ja moet toch wat doen he...



als je die foto's hebt zet je ze toch wel op bokt he ?? Schijnheilig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, karlli, Lalladidoo, Natasja22, Petra_O, Roosch, Silenna, Xayah, xTammyy, Zebrastreep en 165 bezoekers