Iets hebben met iemand die een relatie heeft!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:14

Llewella schreef:
Toen mijn ex vreemdging met een grietje heeft dat grietje er meer leed aangehad dan ik.
Ze was wat jonger dan mij, en hopeloos verliefd op mijn ex, terwijl ik hem eigenlijk al 4 jaar lang zat was en het gebeuren gelukkig ook de relatie deed stuk lopen.

Is dat dezelfde als in je profiel???? Anders mag je dat ook wel ff aanpassen... Schijnheilig


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:28

ik ben het niet met merilyn eens...
de relatie hoeft niet gedoemd te zijn!!!
een vrouwtje bij ons op stal kreeg wat met haar man toen hij nog getrouwd was en ze zijn nu alweer 18 (!!!) jaar samen!!

maar inprincipe ben ik er ook tegen maar soms is je hart sterker als je hoofd!!

..... leeg .....

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:41

Ik zou er nooit aan beginnen: ten eerste uit een soort loyaliteit aan de andere vrouw. Ik ben zelf een keer bedrogen en wil er niet aan meewerken dat een vent iemand anders zó’n pijn doet. Daarbij zou ik hem nooit vertrouwen als hij zijn huidige vriendin/vrouw belazert, neemt hij het niet zo nauw met trouw en belazert hij mij misschien ook. En als het échte liefde is tussen ons maakt hij het eerst maar uit met die ander voordat wij aan iets beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:56

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:
Oke we gaan bekennen, ik heb een tijdje...
oh mijn god jij ook al? is de hele wereld dan slecht? Haha!
[/quote]

Zegge mr Perfect!!, iedereen maakt weleens fouten hoor!!, ik ben er ook niet trots op!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:16

Pipo schreef:
Zegge mr Perfect!!, iedereen maakt weleens fouten hoor!!, ik ben er ook niet trots op!
mr. Perfect.... hmm zo had ik me ook kunnen noemen op bokt ja Haha!

Amor Vincit Omnia

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:35

Blaat !

We zijn nu allemaal aan het bekennen hier SP ,
doe je mee ?

*hee dat rijmt*

Of ben je echt zo'n lief mannetje dat nooit een fout maakt ? Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:44

ik ben ook wel eens stout geweest in mijn jonge jaren Haha! i'm a bad boy.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:49

SuperPepeijn schreef:
ik ben ook wel eens stout geweest in mijn jonge jaren Haha! i'm a bad boy.


Nou vertel?? ik wacht!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:51

geweldig, jullie dames liggen nu aan mijn voeten! Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:53

Aan je voeten jaajajaja, maan heus, vertel het nou maar!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:55

ik moet nog boodschappen doen... Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:55

Leuke smoes, lekkere manier om onder uit te komen, albert heijn is tot negen uur open dus.......................

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:00

ok enige wat ik zeg, dat ik het wel meegemaakt heb.(vreemdgaan, relatie met bezette dame, etc.) de kennis is niet alleen van theorie zeg maar...

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:00

Das wel weinig info, kan het wat gedetailleerder????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:04

Gouda heeft het meeste regen gehad hoorde ik vandaag, zal wel geen toeval zijn???

Kom op Maan, vertel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:06

Lovely schreef:
Gouda heeft het meeste regen gehad hoorde ik vandaag, zal wel geen toeval zijn???

Kom op Maan, vertel!!


3 keer raden wie de meeste regen op zijn ( haar) hoofd heeft gehad!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:07

ja hele binnenstad blank, veel huizen ook ondergelopen hoorde ik net.

ontopic; sorry dames ik vertel echt niet meer.

Amor Vincit Omnia

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:08

Wat jij niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet. Zelf zou je het ook niet leuk vinden als iemand je partner in probeerde te palmen voor zichzelf. dan moet je dat ook niet bij een ander doen. Typisch dat je hier vrijwel alleen mensen ziet die zoiets niet doen of zouden doen. Waar zitten dan die jonge pokkewijven die oudere mannen van oudere vrouwen afpakken?

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:09

Desiree schreef:
Wat jij niet wil dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet. Zelf zou je het ook niet leuk vinden als iemand je partner in probeerde te palmen voor zichzelf. dan moet je dat ook niet bij een ander doen. Typisch dat je hier vrijwel alleen mensen ziet die zoiets niet doen of zouden doen. Waar zitten dan die jonge pokkewijven die oudere mannen van oudere vrouwen afpakken?


Uhh, pokkewijven???? zoveel ouder was ie niet dan ik hoor, zij wel trouwens Haha! Haha! , maarre iedereen maakt wel eens fouten!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:09

Desiree, het zijn niet de jonge pokkewijven die de kerels 'afpakken', het zijn die kerels die hun vrouw bedriegen...

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:11

pmarena schreef:
Maar Robin , doe je er verder niks mee , weet ze ook niet dat jij haar erg leuk vind ?
En wat als zij naar je toe zou komen en idd zo leuk is als en zo goed bij je aansluit als je denkt .
En ze wil meer maar beeidigd haar relatie niet terwijl je duidelijk voelt dat het helemaal niet goed zit , en zij laat dat ook merken.

Kun je haar dan nog weerstaan als ze er geen doekjes om windt ?
Om zowel jezelf als haar te beschermen ?


Ze weet ook wel dat ik haar leuk vindt. Ze vond het zelfs jammer voor me dat ze al een vriend had omdat er nog nooit een jongen zo spontaan op haar was afgestapt. En sindsdien krijg ik altijd een swaai + lieve smile van d'r als ik haar zie. Af en toe praten we over koetjes en kalfjes.
Maar telkens als ik vroeg of ze een vriend had (subtiel uiteraard) dan was dat het geval. Laatste keer dat ik haar zag was toen ik uit school liep, was kloteweer. En zij stond daar met een sporttas en nog een tas. Dus ik heel hoffelijk vragen of ik haar kon helpen met haar tassen. Vond ze werelds Knipoog Toen naar de trein gelopen, afscheid genomen. En toen keek ze me aan met zo'n blik van 'ik wil je kussen maar mag/kan het niet'. En ik had het lef niet eens om haar op haar wang te zoenen ofsow (ben echt zo'n schijterd als ik een meisje heeeeeeeel erg leuk vindt Scheve mond )
En toen ging ze op stage naar belgie t/m aug.

Maar wat zou ik doen als ze zich zou 'aanbieden' ook al heeft ze een relatie? Ik denk dat ik er gewoon in mee zou gaan, maar nix fysieks zou doen (intiem kussen, etc) totdat zij een punt achter haar relatie zou zetten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar dat zijn nu wel mijn principes.

All your horses are belong to us! Knipoog

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:11

of de vrouwen die hun man bedriegen om toch een iets genuanceerder beeld van de man te bereiken in deze discussie

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:12

ruiterinrust schreef:
of de vrouwen die hun man bedriegen om toch een iets genuanceerder beeld van de man te bereiken in deze discussie


Oke, fair deal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:13

Inderdaad lov, ik vind niet dat ik ( bij wijze van spreken) degene is die de verantwoordelijkheid van de ander zijn relatie moet opnemen. En de persoon die de relatie heeft, heeft een verantwoordelijkheid naar zijn vriend/in toe. Daarbij zijn dit soort figuren vaak types die communicatief zeer sterk zijn, en alles en iedereen van alles laten geloven.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:16

de verantwoordelijkheid ligt bij degene die de ongeschreven afspraak (monogamie) is aangegaan.

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Cerosa, ComscoreBot, Drico, estell__, goesju, IASCrawler, laura22, LuCa88, Paardjes83, spookyskippy, TheNovelist en 196 bezoekers