Misselijkheid...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 11:08

Blerg ik voel me de laatste week zo verschrikkelijk klote! Kben condstand misselijk. Eergister zelfs zo erg dat ik moest Misselijk-en Verdrietig.
Kweet echt nie waar het door komt... kdenk alles bij elkaar... Zenuwen van mn examens, ruzie met mn vriendje, nouwelijks gegeten enzo... Ik voel nu dat ik eigenlijk wel iets moet eten... maar ik krijg gewoon echt niets naar binnen... bah wat voel ik me *&^%#...
Moet ik om 3 uur ook nog werken ook... Frusty.
Nou ja... Ik zie wel...

Doeg... Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 11:18

Meld je gewoon ziek bij je werk! Doe lekker rustig aan vandaag, en maak je niet druk!! Komt allemaal vast wel weer goed. Ga gewoon lekker vanmiddag naar pinky, en marjon en yellow en de rest.. gewoon lekker rustig aan doen!
Beterschap!!!

Hip & Groen - Voor eigentijdse, bewuste ouders!
http://www.hipengroen.nl

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 11:27

Hoi Nathalie...

Neej ik kan me moeilijk ziek melden... Kben donderdag ook al ziek naar huis gegaan... Ik werk zwart, dus kmoet wel geld verdienen anders kan ik me pony nie eens onderhouden... Huilen.
Dus ik ga het gewoon proberen en als ht ff nie gaat ga ik gewoon ff zitten hoor... vanvond lekker naar Pinky. zodra ik daar ben kan ik me ff van de hele buitenwerld afsluiten.. heerlijk... Ik zou niet weten wat ik nog zonder mijn kleine pony moetst doen... Hij is de enige die altijd echt lief voor me is... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Voorlopig paardloos!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 12:01

Ach gossie...beterschap hé?
En die stoere Pinky die zal jou wel troosten hoor. Paarden voelen gelukkig wanneer je verdriet hebt. En dan zijn ze x-tra lief Lovers

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 12:42

Hoi..

ja dankje.
Klopt Pinky weet echt wanneer hij niet irri moet gaan zitten doen. da's heel lief...
Als ik lekker in zn wei lig komt hij altijd likken enzo. echt schattig Lovers

Groetjes

Voorlopig paardloos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie