Vrouwen zetten zichzelf voor schut...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:12

Gelukkig zijn er ook artiesten die er anders over denken, denk aan ms Dynamite met It Takes more...
Eigenlijk een heel goed nummer, aangeraden om dit te downloaden en aandachtig naar te luisteren.
Een sterke vrouw die er hetzelfde over denkt als wij Extreme duivel

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:57

Laura schreef:
Pregini: zou jij in je (string) bikini naast Def Rhymz gaan staan dansen waarbij ingezoomd wordt op je kont en tegelijkertijd de tekst wordt gezongen.


Als ik nu op straat loop en Def Rhymz komt op me af om aan me te vragen of ik in zijn clip wil spelen met voornamelijk me blote reet in de camera zou ik natuurlijk NEE zeggen.

Maar stel je voor dat Def Rhymz een goede vriend van mij is en hij vraagt al zijn vrienden om mee te spelen in zijn clip om lekkeeeeerr gek te doen. Dan ben ik er wel idd gek genoeg voor. Mij boeit het totaal niet wat anderen over mij denken. En als ik maar lol heb met me vrienden. Hoe “goedkoop”, “snollerig” of “sletterig” ik ook over kom, ik en me vrienden weten wel beter.

Tuurlijk denk je op tv, wat is dat nou weer voor clip. Tuurlijk kan je er aan ergeren en het goedkoop vinden, dat heb ik ook zo vaak. Maar zo denk ik dan in het algemeen over het hele liedje/clip. En daarbij is het ook alleen maar een soort “acteerwerk”. Het “echte” werk gebeurt in het dagelijkse leven met meisjes zoals jij en ik. Bijv: Als je eens wist hoeveel mensen een affaire hebben op het werk om eventueel hogerop te komen. Dat vind ik pas goedkoop en snollerig. Als je niets in je koppie heb om te verkopen en alleen je lichaam overblijft. Dat vind ik heel wat anders dan zo’n act in een clip.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:01

SuperPepeijn schreef:
probleem is dat dat beeld en realiteit wordt vergeleken. en dan schrikken ze zich het apezuur als ze zo'n dame zonder make-up tegenkomen. zoals ik gisteren op een foto mevr. spears in ochtend ensamble zag... jakkes!

Afbeelding


haha wat een afgang Haha! }>

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 16:48

mannen mogen wel dik zijn maar zo gauw een vrouw wat dikker is en in een bikini rondloopt worden ze meteen uitgescholden door dikke.
maarja laat die meiden lekker anorexia hebben (sorry voor de mensen die het hier misschien hebben...die er niks aan kunnen doen...heb het over de meiden van reclamens en clips)
eerst vond ik het niet erg om gewoon in zwemkleren rond te lopen maar nu denk ik steeds:
zal ik nie te dik zijn?
wat denken anderen over mij?
en heb ook altijd het gevoel dat iedereen mij aankijkt van: so die is lelijk en nog dik ook.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:03

Mijn vriendje houd van mij om hoe ik ben en hoe ik eruit zie Pling ...En ik ben zeker niet zo'n iemand die zo uit een clip kan komen. (Hij vind dat nieteens mooi Haha! )

En wat hier ook gezegd werd over dat ze dan ook een snol zijn en prutsmuts zijn. Je kan met jezelf gaan showen zonder dat het hoerig is. Als je lekker zelfverzekerd rondloopt en kleding aan hebt dat meer is dan een bikini topje (Dus kleding die wat overlaat aan de fantasie van de man/vrouw) en als je echt jezelf bent dan vind ik pas dat je jezelf kan showen zonder dat je een snol ed bent, en dan hoef je zeker niet maatje 34 te zijn maar kan ook groter... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 15:51

Van Jennifer Lopez wordt ook gezegd dat ze een dikke reet heeft, ook door vrouwen (dus die doen er zelf nog aan mee ook). Maar jennifer is een schitterend mooie vrouw en helemaal niets te dik of te mager. Waarom zeiken ze dan niet liever al die dikke rapmannen uit met hun lelijke dikke koppen in die lelijke mutsige joggingspakken? Wat zien vrouwen daar toch in? Ik snap er niets van. geef mij dan maar een echte vent met een masculine uitstraling zoals Antonio Banderas! Dat lichaam he........!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 16:15

ja, ik denk ookn iet dat je snel vrouwen in veel te grote kleren ziet rappen in een clip en dan met van die superknappe mannen ernaast.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 17:09

SuperPepeijn schreef:
probleem is dat dat beeld en realiteit wordt vergeleken. en dan schrikken ze zich het apezuur als ze zo'n dame zonder make-up tegenkomen. zoals ik gisteren op een foto mevr. spears in ochtend ensamble zag... jakkes!

Afbeelding

Het is geen mooie foto, maar kijk ook eens hoe de foto is genomen...
In ieder geval niet op dezelfde dag, kijk maar naar de haarkleur.
En de kleur van de huid... dit is wel een bijzonder verschil. Het ene in de winter en de andere in de zomer of gewoon veel kwaliteit's en kleurverschil in de foto??

Maar goed... waarom is het nu weer sletterig en snollerig??
Die mensen verdienen er geld mee. Sommige gaan misschien te ver, is het inderdaad te zot voor woorden, zoals bij Def. Maar... wat iemand anders hier al zegt, misschien zijn het wel vrienden en is het voor fun!

Wat ik echt niets vind zijn vrouwen die in seksfilms meespelen. Dat vind ik te goedkoop voor woorden en die zetten zichzelf echt voor schut.

Zoals die vrouwen er in clips bijstaan vind ik nog niet eens debiel. Ga eens op een warme dag naar het strand, daar lopen ze rond met minder aan!