(poll) Welke gordijnen?? wie kan me helpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur gordijnen?

rood
3 (15%)
blauw
4 (21%)
zwart
4 (21%)
wit
6 (31%)
anders Namelijk.. (graag even melden)
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 19

0maris0

(poll) Welke gordijnen?? wie kan me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 16:27

Heyhey al een tijdje staan ik en mn vriend voor een verschrikkelijke moeilijke keuze..
Welke gordijnen??

Hier een aantal foto's die ik zo bij de hand heb van de woonkamer.
(betere volgen)

Bank en behang.
Afbeelding

Vloer.
Afbeelding

Kleed (links andere kant van tafel staat de bank)
Afbeelding

Nou had ik wel een leuke plattegrond gemaakt via paint maar k kan hem niet uploaden.
Dus als er mensen zijn die denken mij echt te kunnen helpen hoor ik het wel.

Zelf had ik wel een klein idee van soort gordijnen.. ik had namelijk deze gevonden..
Afbeelding

Maar ik denk dat het te grijs gaat worden.. mn vriend zelf wil donkere gordijnen bijna zwarte, dit omdat dan de bank eruit springt.
We willen trouwens eventueel het kleed vervangen en ook de kussentjes op de bank.

juval

Re: (poll) Welke gordijnen?? wie kan me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:50

moeilijk hoor.. ik vind je kamer door het blauw en grijs nogal koel overkomen. ik hou zelf van wat meer warme tinten, maar opzich zou heel donkergrijs misschien niet zo verkeerd staan bij jullie... of inderdaad de gordijnen die je zelf al op het oog hebt.
succes ermee!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:56

ik zou ook grijs denk ik leukste vinden. met blauw word het weer zo blauw, rood vind ik niet mooi bij de banks taan en wit is zo besmettelijk

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:03

ik zelf zou zeggen rood, dit vind ik een hele warme kleur, omdat het zo koel overkomt nou op de foto's...
niet helemaal rood, maar met rood erin, trouwens die wat je uitgezocht hebt vind ik ook mooi, maar ik betwijfel of het mooi bij het behang en de bank staat Lachen

en je hebt ook rood in de kussens van de bank zitten, wel een moeilijke keuze zeg!

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:07

Jeu, moeilijk hoor. Persoonlijk heb ik een compléét andere inrichting dan jij. Wil je overgordijnen? Want ik denk dat voile witte gordijnen ook mooi zullen staan:

Afbeelding

(De enige foto die ik met google kon vinden, maar dit is een beetje zoals ik het bedoel.)

Ook wel eens aan plisse gordijnen gedacht? (In tientallen kleuren te krijgen)
Close-up:
Afbeelding

Afbeelding

Het leuke van plissegordijnen vind ik dat je ze helemaal dicht kunt maken, of alleen de onderste helft of bovenste helft dichtmaken, of boven en onder open laten, zodat alleen het midden dicht is.
Ik vind het goed passen bij jullie moderne inrichting. Succes ermee!

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 17:21

Heyhey jah moeilijk he! wat ik trouwens vergeten ben te zeggen.. srry.. is dat we ook luxaflex hebben in het grijs.
Dus er hangt wel al wat voor de ramen maar k wil toch echt wel gordijnen erbij puur voor de warmte in deze koude maanden!! (en aankleding natuurlijk!)