auto total loss gereden nu met foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:27

Niet aan beginnen Kim, dat autootje zit stevig in elkaar, dat is niet meer recht en de enige manier om dat goed te krijgen is op een richtbank. Dat gaat waarschijnklijk meer kosten dan je auto waard is.

P.S. voor 7500 euro mag je de Disco overnemen. Heb je gelijk geen vervoersprobleem meer als je weer met Lodewijk naar Ameland gaat *LOL*

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 23:22

Ik heb zelf ook een paar keer gehad dat ik bij het linksafslaan bijna een auto in de flank had, terwijl ik 100% zeker weet dat ik goed gekeken had.

Wat er dan gebeurt is dat de andere auto zich ter hoogte van de stijl tussen voorruit en voordeurruit bevindt, daar waar ook de spiegel zit. Dan zie je hem dus niet.

Als jij weer optrekt blijft de andere auto zich in dat vlak bevinden, omdat hij vooruit rijdt en jij mee draait. (Volg je nog...?). Zo kan een complete fietser of auto dus volledig aan je gezichtsveld onttrokken zijn.

Ik heb dit een keer of drie gehad op een weg met prima overzicht. De laatste keer was het echt op het nippertje, maar ik had meer geluk dan jij.

Ik geloof dat ik zelf inderdaad voor een "nieuw" 2ehandsje zou kiezen, om de zelfde reden als Ikke noemt.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Afanaisa91, Amazonbot, Angela, brennie85, janneke_S, Kanto, Lau07, lobkewikjem, Paardennamen, petraaken, Schuur_, Sharony, singa, Summerfly en 216 bezoekers