2 lijken opgegraven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:31

je zult idd je mening moeten herzien, want hij makt geen aanspraak op het geld. En je moet niet vergeten dat die jongen nog maar 19 was toen Okan het hem vertelde.
Ik vind het moedig dat hij het verteld heeft.

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 09:33

Özkur heeft gelijk aangegeven niks van het geld te willen hebben, dit zal trouwens vandaag ook wel in de kranten staan, samen met het feit dat hij misschien wel medeplichtig is geweest, aangezien ik daar ook al de nodige dingen over gehoord heb.

Een lekkertje is Özkur inderdaad niet, de hele familie getuigt niet echt van vredelievendheid, maar voor het geld heeft hij het niet gedaan!

Ökan heeft het trouwens niet op z'n sterfbed verteld, maar kort na de verdwijning van Marion en Romy heeft Ökan hem meegenomen naar de plek en gezegd dat ze daar lagen en ander verhaal zegt weer dat hij erbij is geweest is dat Romy vermoord is en dat hij op een afstand gewacht heeft.

Ik kan mezelf niet voorstellen dat Ökan alleen gehandeld heeft, hij had hiervoor z'n mensen, zelf maakte hij liever z'n handen niet te vuil, maar ik ben bang dat we altijd kunnen blijven gissen naar hoe het precies gebeurt is!

Caira
Berichten: 26063
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 19:26

ik ben de postbode waar de ouders wonen en ik kan je zeggen ik sjouw me gek aan de kaartjes van de ouders, dan moet je ook nog aanbellen was best wel gek om bij die mensen aan te bellen en die kaarten te overhandigen heb maar sterkte gezegd tsja wat moet je anders zeggen??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:23

Wel vreemd overigens dat die broer van okan 2 tegenstrijdige verklaringen heeft geleverd; eentje zoals hierboven vernoemd, okan zou later het graf hebben laten zien, maar ook dat hij op Romy moest passen en Marion meeging met okan. Hij kwam later zonder haar terug en nam vervolgens de kleine mee, en ook zijn broer. Hij gaf zijn broer opdracht de kleine neer te schieten maar dat kon hij niet. Toen verdween Okan met Romy en kwam even later zonder haar terug.

Waarom zou hij liegen hierover? Hij maakt inderdaad geen aanspraak op het geld overigens.