Boktcaps: nieuwe lijst GOED LEZEN AUB

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:22

Doet ze heus wel, ze is alleen terecht pissig. Als je moet wachten op allerlei sloebers en al het gezeur en gezever....ze heeft groot gelijk
Laatst bijgewerkt door Prima op 22-08-02 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:25

flair schreef:
Wat een gezeik zeg! Prisca probeert iets leuks te regelen wat voor haar een heleboel extra werk is en wordt er alleen maar op afgezeken. Ik heb dan wel geen cap besteld dus ik heb nergens last van. Ik snap heeel goed dat Prisca hier goed klaar mee is!

De mensen die wel netjes betaald hebben zijn nu wel gedupeerd, maar is dat Prisca haar schuld? Belachelijk dit! Ik ben ook wel flink teleurgesteld in bokt nu!


Exact mijn idee.

En wat er verder speelt, ik weet het niet, ik bemoei me er niet mee, en ik wil het niet weten ook maar gezelliger wordt het er niet van.

:evaw:

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:51

Ik weet ook niet wat er allemaal aan de hand is en daar bemoei ik me ook niet mee, maar als ik gewoon netjes een pbtje stuur als daarom gevraagd wordt en ik krijg geen antwoord, vind ik dat toch een beetje vreemd.
En ik ben het ook met jullie eens dat de mensen die echt niet hebben betaald, moeten betalen.
Maar ik vind ook dat ze het best aan iemand anders kan overdragen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:51

Ik wou net zeggen jullie moeten blij zijn dat ze de moeite er voor genomen heeft en ook nog allemaal vrijwillig. En dan zo'n reacties ik zou er ook meteen mee gestopt zijn. En als jullie willen dat het overgedragen wordt neem hetzelf dan over of hebben jullie daar ook geen tijd voor. Er zijn wel meer dingen als alleen die petjes!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:13

Nou jullie/je (wie de schoen past trekke hem aan) hebben het voor elkaar hoor.... Wees er maar trots op Misselijk

Sterkte Prisca!

Nulla tenaci invia est via

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:14

ik denk niet dat het gaat om de petjes. Ik neem aan dat Prisca ruzie heeft gekregen met een aantal mensen van wie ze dacht dat het vrienden waren en die haar dus nu niet juist hebben behandeld. Althans dat neem ik aan.

Dat een paar niet betaald hebben is heel banketstaaf voor haar, maar ik neem toch aan dat dat niet de reden is waarom ze niet meer op bokt wil komen, alleen maar vanwege een paar die niet betalen. Of zit ik er naast??

זכור

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:14

Margreet schreef:
Nou jullie/je (wie de schoen past trekke hem aan) hebben het voor elkaar hoor.... Wees er maar trots op Misselijk

Sterkte Prisca!

amen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:28

lis schreef:
ik denk niet dat het gaat om de petjes. Ik neem aan dat Prisca ruzie heeft gekregen met een aantal mensen van wie ze dacht dat het vrienden waren en die haar dus nu niet juist hebben behandeld. Althans dat neem ik aan.

Dat een paar niet betaald hebben is heel banketstaaflig voor haar, maar ik neem toch aan dat dat niet de reden is waarom ze niet meer op bokt wil komen, alleen maar vanwege een paar die niet betalen. Of zit ik er naast??


Je hebt het helemaal goed.

Nulla tenaci invia est via

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:29

Even over dat overnemen.
Er zijn vast wel mensen bereid om dat te doen, ook ik wil het wel, maar...
dat gaat natuurlijk een tijd duren, voordat Prisca het geld weer heeft overgemaakt, de lijst weer compleet is met wie wel en niet hebben betaald...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:07

Ik neem aan dat het wel duidelijk is dat dit zeker niet alleen om de petjes gaat, dat niet iedereen die zich aanmeldt weet je voor je zo'n actie opstart, alleen de hoeveelheid niet betalende mensen is altijd een verassing.

Er speelt dus een stuk meer dan alleen de petjes.
Aangezien Prisca (op een niet al te subtiele manier Scheve mond) heeft aangegeven dat ze er mee stopt en dat ze het ook niet over wil dragen, ga ik er van uit dat iedereen zijn/haar geld gewoon terug krijgt.
Verder beschouw ik dit topic als afgehandeld.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Athena1982, GrapeshotBot, IASCrawler en 22 bezoekers