Het lijkt wel alsof de hel hier losbreekt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 23:41

Toen ik naar jamey ging leek het wel even alsof er een orkaan langskwam.
Overal rondvliegende takken,pluusjes van die paardenbloemen,bladeren enzovoorts.Eenmaal op de manege aangekomen begon het me toch te stortregenen,en toen ik aan het poetsen was begon het te onweren Bloos Verdrietig Ik houd absoluut niet van onweer,en slaperige jamey was opeens klaarwakker...Heb der snel in stal gezet met een bak voer Vork Vingers aflikken Toen was
ze wel weer rustig.Al die paarden op het land,ik hou m'n hart vast Bloos Scheve mond

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 00:04

Hier in Utrecht ging het ook flink tekeer. In de buitenbak rijden ging dus mooi niet door. Beetje jammer aangezien de grote binnenbak bezet was door de ponykampgroep en de kleine binnenbak wel een beetje erg klein is voor 10 pensionklanten die tegelijk willen rijden Haha!. Maar alles kwam toch nog goed.

En nu is het veel te warm om te gaan slapen, de thermometer in mijn woonkamer geeft nog steeds 27 graden aan, vanmiddag toen ik thuiskwam was het 28 graden dus niet echt veel afgekoeld...

Dan maar Bokken. Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 02:05

Hier zijn in totaal geloof ik welgeteld 3 druppels gevallen...wel erg veel wind gehad Lachen Aan de overkant is er zelfs een raam uitgevlogen!

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 08:27

Gisteren volledig natgeregend met rijden, ik was doorweekt toen het paard weer in het land stond. En 15 km verder bij ons thuis..............
Nog geen spatje regen.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:12

assie schreef:
Had ik weer, kon ik het laatste stuk met de bus gaan ipv de bus Frusty


*LOL* Ging je met de bus i.p.v. met de bus? Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:34

Ik heb gigantisch gelachen, we zaten lekker buiten op t terras en er komt een giga donderwolk aan. Dus ik zeg nog: dooreten. Mijn moeder zegt: ach die waait wel over. Haha, écht wel dus he. Het ging hard, lagen er allemaal berkenzaadjes en sparrennaaldjes in mijn eten. Dus ik mijn servet eroverheen gegooid en naar binnen. Hield het op met waaien. Zit ik net weer aan mijn lekkere sla (met naalden, best lekker kruidig *LOL* ) begint het weer. Gauw alles achterover gestouwd. Toen werd het wel heel erg, gauw Joop nog een uurtje in de wei gezet en alles naar binnen gedaan. Bleek ondertussen de stroom uitgevallen te zijn. Hmpf. Was erg lastig, want ík moest natuurlijk naar de kelder, in 't pikkedonker. Naja, alles opgeruimd en om half negen begon het te regenen. Paarden naar binnen en al snel hield het weer op met regenen. Echt tres jammer! Het heeft verder eigenlijk niet geregend, alleen flink gewaaid.
Vandaag zou het flink gaan regenen, maar that's all. Trouwens wel lachen, want zodra de stroom het weer deed werden we gebeld, dat ons alarm een te lage batterijspanning had (ding is nogal brak), dus mijn vader uitleggen dat de stroom dik een uur uitgevallen was. Die naalden in mijn sla waren iets minder, maar het was wel erg lachen, vooral omdat mijn moeder en ik met servetten over ons eten naar binnen sjeesden, en het regende alleen maar zaadjes en naaldjes!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:44

Hier heeft het misschien in totaal 30 min. geregend. Nergens plassen oid, ook geen bliksem gehad.
Op stal, denk op zn hoogst hemelsbreed 5 km verder, heeft het wel in totaal 2 uur geregend, maar we hebben geen bliksem gehad.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:52

In Katwijk waar ik gisteren was heeft het 's avonds rond een uur of 10 eventjes geregend. In Putten was het smiddags al noodweer.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 12:00

Nou ik ben dus net weer online. Rond een uurtje of negen werd het hier beter, maar rond half twaalf vannacht begon het weer. De bliksem is hier ook nog ingeslagen en de tv is kaduk. Deze had ik wel uit staan en de stekker eruit gehaald, maar vergeten de tv kabel eruit te halen. En ja hoor, nou is de bliksem dus via de UPC kabel ingeslagen! Boos! Ook werkt mijn toetsenbord sinds gister niet meer fatsoenlijk en is er een netwerkkaart kapot. Verdrietig Nou ja... daar redt de verzekering zich wel weer mee denk ik

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:15

Ach, we zagen het ook opde TV, bij SBS geloofik. Echt onwerkelijk. Hier is het al een paar daagjes tegen de 30 aan, heerlijk weer, geen vochtigheid en volop zon. En:géén onweer (hebben we zowieso bijna nooit)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:18

Hier heeft het gister wel erg hard gewaaid en nog steeds geen regen... Boos!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Re: Het lijkt wel alsof de hel hier losbreekt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:36

Honeybee schreef:
Zo is het bloedheet, de zon schijnt overmatig.. maar nee hoor... een uur geleden begon het al te onweren en nu lijkt het wel alsof de hel hier losbreekt. Het stortregent hier al bijna een half uur... de bomen waaien om, de bliksem is over verschillende plaatsen ingeslagen en ga zo maar door! Zal zo eens kijken of ik die giga lichtflitsen op de foto kan krijgen. Het is echt niet normaal meer hierzo.

En dit terwijl mijn vriend lekker op zijn open speedboot op het water
zit. Lips are sealed


En heb je foto`s kunnen maken ?

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:37

In Domburg, waar ik werk, heeft het gisteravond gehoost! Er zijn daar een aantal bungalows onder gelopen en de tenten spoelden weg.
Bovendien viel ook de waterdruk in de leidingen weg. De brandweer is bij ons hard bezig geweest om alles te fatsoeneren.
Was echt niet leuk meer....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Re: Het lijkt wel alsof de hel hier losbreekt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 12:59

Sando schreef:
En heb je foto`s kunnen maken ?


Helaas, dit is niet gelukt... Verdrietig Maar goed, er wordt nog heel wat onweer verwacht.. dusseh.. nou nog een goed plekje vinden om met de camera te gaan staan *LOL*

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:31

bij ons was gisteravond de stroom uitgevallen
hebben we heel lang in het donker gezeten met allemaal kaarsen aan (niet dat daar erg veel licht vanaf kwam)....heb me toen wel heel erg verveeld; geen internet, geen tv, geen lich dus kon ik ookal niet lezen Boos!
net toen er een plas water onder de koelkast begon te staan kwam de stroom weer terug
verder heeft het heeeeel erg hard gewaait, geregend en geonweert

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Re: Het lijkt wel alsof de hel hier losbreekt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:07

Honeybee"]
[quote="Sando schreef:
En heb je foto`s kunnen maken ?


Helaas, dit is niet gelukt... Verdrietig Maar goed, er wordt nog heel wat onweer verwacht.. dusseh.. nou nog een goed plekje vinden om met de camera te gaan staan *LOL*
[/quote]

Pas maar op, straks heeft mr. Bliksem je te pakken....
Trouwens, de film Phenomenon gezien ? toech wel de moeite waard, om even in de bliksem te gaan staan....hihi..

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:26

was erg ja...
en mijn verzorgpony staat altijd in de wei Boos! Huilen
vind het zo zielig....dan is het weer zo heet (hij is zwart) en dan begint het weer kei hard te regenen..

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:44

Ja, bij ons ging het echt te keer!!! Ik zat in de auto, ik kon de weg(strepen) helemaal niet meer zien. En ging het ook nog keihard hagelen! Het heeft wel bijna een uur geduurd.

Toen ik uit de auto stapte vond ik het helemaal niet erg dat ik helemaal nat geregend werd, want ik had het zo warm !

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 18:42

[quote="assie"]kon ik het laatste stuk met de bus gaan ipv de bus Frusty
quote]
huh? met de bus gaan inplaats van de bus? Party!!