Menstruatie en stemmingen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Menstruatie en stemmingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 00:40

Naar aanleiding van een krantenartikel in het Limburgs Dagblad heb ik me als vrijwillger aangemeldt voor een onderzoek van een afstuderende psychologe.
Ik moet nu een 3 weken achteréen bloed geven in het AZM en een vragenlijst invullen.
Vanochtend vroeg ik me wel af waar ik aan begonnen was toen ik om 8uur bij de prikdienst zat en ze de juiste ader weer eens niet konden vinden. Na enig zoekwerk kon er toch geprikt worden en zijn me 8 buisjes bloed afgenomen. (Aankomende 2 weken moet ik op woensdag weer dus dat verklaart alvast enigzins vage berichten).
Ben wel benieuwd wat er uit komt.
Als ik de menstruatie krijg heb ik de dag er voor opeens heel veel trek in chocola, zoveel zelfs dat mijn vriendje het al inkoopt Haha! . De 1e dag jank ik al als ik wat zieligs in de krant lees. En volgens Maurice vraag ik op die dag wel 10 keer of ik niet dik ben, of hij mij nog wel leuk vindt Pling ...
Het meisje wat het onderzoek doet heeft ook een paard dus dat maakt het wel extra gezellig.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 00:56

Wat interessant. Dat chocoladegevoel is wel erg bekend! Helaas ook bij mij, geen stukje die veilig is. Hormonen...het zijn rare stoffen. Laat even weten wat het onderzoek oplevert, als psych in spé ben ik wel extra benieuwd!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 01:00

Ik krijg meestal 3 dgn vantevoren wat krampen en chaggo,
opruimwoede 1 dag vantevoren of op dag 1.
Vanaf dag 2, voel ik me, bweeeh, en heb ik geen behoefte aan activiteiten... na dag 4 gaat het wel.
En ik krijg meestal 1 pukkeltje op mijn voorhoofd/haargrens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 01:08

orri schreef:
Ik krijg meestal 3 dgn vantevoren wat krampen en chaggo,
opruimwoede 1 dag vantevoren of op dag 1.


Oja die was ik nog vergeten Haha! De opruimwoede is op zich wel handig bij mij Knipoog De krampen zijn NIET leuk, slaap ik meestal heel slecht waardoor ik overdag heel moe ben. Op die 1e dag moet ik ook niet gaan rijden want dat gaat dan toch niet door vermoiedheid, krampen en huiligerheid.

Waar komt die chocolust eigenlijk vandaan? Laatst ook weer: kom ik thuis met chocotof, hou ik helemaal niet van maar ik had er zooooooooooo trek in Bloos . Als Maurice het op de kalender ziet staan slaat hij maar alvast wat in, de schat, want hij weet dat ik er dan opeens trek in heb en het dan ook echt WIL hebben.