wat doe jij t liefst als je even alleen wilt zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 07:58

Waterscheppen voor 20 paarden. Jaja, dat gebeurt met de hand. En met warm weer ben je al gauw 45 minuten bezig. Zeker als je de paardne over 6.5 ha. verspreid heb staan. Heerlijk relaxed. En daarna ga ik nog rijden.
En als ik thuis ben, dan kan ik heerlijk rustig de tuin doen. Wij hebben 2 are tuin thuis, en dat is dus incl. de grond waar het huis op staat (oftewel klein tuintje). En ik ben dol op moestuintjes, dus overal tussen de bloemen staan slaplanten, tomaten, erwten enz. En doordat de rest van de family niet aan de tuin mag komen (ze wieden altijd het verkeerde weg) doe ik het volledig.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:40

Uitmesten, gewoon bij mijn paarden zijn, een stuk rijden met de auto als het donker is en dan een lekker cd'tje opzetten, naar het strand, etc.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:57

't Strand is een beetje ver weg, maar da's wel een prima tijdsverdrijf. Te paard naar nergens gaan is ook erg goed op dat soort momenten.
Ik heb ook wel eens in de regen in de tuin gezeten en "Let it Rain" van Amanda Marshall gezongen, was heel goed. Of door een mega moesson (haha) lopen en zeiknat worden. In de zomer is dat nog leuk, later in t jaar is dat vooral koud.
Of op mijn rug in het gras liggen en naar de wolken kijken. Dat werkt echt bij alles, ik weet nog dat ik mijn been zowat gebroken had omdat Voltrack erop was gaan liggen (gelukkig niet expres), dat deed echt pijhijn. Toen keek ik naar de helderblauwe lucht met de witte wolkjes en toen moest ik heel diep zuchten. Het deed nog steeds errug pijn, maar die lucht en die wolkjes die waren zo onwijs rustgevend, anders was ik heel hard gaan gillen ofzo, maar nu stond de tijd even stil. Dat is heerlijk! Zelfs als je daar ligt te creperen op een mooie zomerse dag midden op de hei, helemaal ontspannen was ik toen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:00

niemand die met een boek op de bank kruipt? Ikke wel, en lekker in bed is dan nog beter.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:11

Meestal met mn paard weg, daar knap ik enorm van op.
Of gewoon alleen thuis zijn en de muziek loeihard aanzetten wil ook wel eens werken Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:40

Lekker in me eentje met Camilla buitenrijden en hele verhalen tegen haar banketstaaf.. Lucht echt op. Haha!
Of lekker bij Camil en Make in de wei liggen, wel uitkijken voor een speelse make die graag op me gaat liggen Schijnheilig
Of lekker op Camilla's rug liggen als ze in de wei staat.. Hmm lekker alleen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:48

Ik verdwijnsel. Vanaf kantoor ga ik naar het strand, als ik in m'n woonplaats ben, dan verdwijnsel ik in Milena's box of we verdwijnselen samen, eindje wandelen, of het land in.
En thuis kan ik in m'n eigen kamer verdwijnselen. Ten eerste is het daar zo'n pestbende dat je er drie weken dood kunt liggen zonder dat iemand je nog vindt Haha! en en tweede is bij ons thuis de regel dat als de deur dicht is, je er niet welkom bent (ook handig op de wc *LOL* )

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:21

Ik heb een geweldige kamer, die boven de garage gebouwd is, daar staat onze oude bank, met tv en stereo en een grote tafel waar ik vaak heerlijk zit te fröbelen. Als ik het echt zat ben, ga ik daar lekker zitten lezen of knutselen. Als ik tijd genoeg heb, ga ik of naar de stal, óf een stukje scheuren op de autobahn Knipoog .

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:25

Ik ben niet vaak alleen gezien mijn grote kindertal. Haha! Maar af en toe ga ik even stilletjes naar de slaapkamer, pak een extra kussen en druk de tv aan die aan mijn voeteneind staat. Even lekker tv kijken en een brosje erbij en greetje kan er weer een poosje tegen Knipoog