Even Heike en Bart in het zonnetje zetten.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Even Heike en Bart in het zonnetje zetten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 18:44

17 augustus is de boktfuif. Helaas kunnen wij daar niet bij zijn. Nou zat ik er even over na te denken dat het wel leuk voor hun zou zijn als er een cadeau of evt. een envelop met inhoud aangeboden werd.Ze bieden ons natuurlijk enorm veel boktplezier en daarom leek het me leuk om beide op zo'n dag even in het zonnetje te zetten. Knipoog Ik denk dat er wel meerdere bokkers zijn die op deze avond ook niet aanwezig kunnen zijn maar toch hun dankbaarheid willen tonen in de vorm van een geldelijke bijdrage.Hoeft ook geen groot bedrag te zijn, ieder bedrag is welkom. Ik vermeld hier dus even het banknr. van R.Hooyman in Berkel en Rodenrijs. nr. 67.94.44.998 met vermelding; Bijdrage cadeau HEIKE EN BART, je boktnaam en je eigen voor en achternaam.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 19:12

hihi ik ga wel, maar ehm greetje, ik denk niet dat je dat allemaal bij de vermelding kan neer zetten Haha! Ik kreeg nog net mijn boktnaam en voor- en achternaam erin Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:43

Leuk idee, zullen ze vast leuk vinden, en zo kunnen we ook eens een keer wat terug doen (nou ja.....)
Ik doe zeker mee !
Heb je al een leuk idee voor een kado(otje) ???
'k Zal zo even wat doneren via de giro, je ziet het wel verschijnen !

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:50

het idee komt van greetje en ik vind het hardstikke leuk. ze zullen het op de boktfuif aangereikt krijgen. mocht er iemand ideeen hebben over wat we ze kunnen geven dan moet je greetje of mij even pben. greetje heeft mijn bankrekening nummer gegeven omdat ik ook de inkopen voor de boktfuif regel. dus mensen kom maar op met die ideeen. maar wel per pb want het blijft een verrassing wat het uiteindelijk word. greetje bedankt!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:54

Op verzoek van Greetje een slotje. Reageren kan via pb!