*HELP* liefdesprobleem + update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 21:57

hij zit helemaal niet aan je en als je het over internet doet mag je ook heus wel zeggen wie het is hoor en niet P. Je doet net of hij iemand van een bende is.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:04

Dennis v m schreef:
Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!


nou het is toch wel degelijk dat ik me ook anders zou opstellen tegen iemand die zo tegen mij zou praten, en waar haal jij in godsnaam weg dat zij zegt dat hij iets heeft gedaan...

Dennis je bent heel zwak bezig Lips are sealed

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 22:08

Dennis, ik zet zijn naam er bewust niet bij, heb zijn leeftijd inmiddels ook weggehaald, ooit wel eens van privacy gehoord? (Hmm.. zwak argument want ik tast op zich zijn privacy al aan door het op i-net te zetten)

Maar lees het vorige stuk eens door en dan bedoel ik ook echt lezen.

Bovendien was jij er zaterdag niet bij.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:09

ik zou me zeker niet prettig vinden als ik ook maar de gedachte had dat hij zonder goede rede aan me zat of dingen zei die in mijn oren anders kunnen klinken dan zoals hij die bedoelt heeft.

Verder Dennis is iedereen anders en iedereen neemt de dingen anders op.
Ik heb je via msn al gezegt ass, dat wanneer ie weer aan he zit op het moment dat jij vindt dat het echt zonder reden is, gewoon zeggen ROT OP Lachen

Groetjes Lara

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:30

Dennis v m schreef:
Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!


Euh.... ik ken het hele verhaal niet en ken ook niet het verhaal van de kant van P. maar een opmerking als die hierboven daar kan ik me lichtelijk kwaad om maken. Dat is nu juist een opmerking waardoor vrouwen gaan denken dat aanrandingen o.i.d. allemaal door henzelf veroorzaakt worden en waardoor vrouwen zich schuldig gaan voelen en gaan denken "hmmm... zou het dan toch aan mij liggen??" Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik kan me behoorlijk goed voorstellen hoe Assie zich moet voelen als het allemaal klopt wat ze hier meldt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:37

Dennis, ik denk dat Assie zelf wel heel goed weet wat die persoon doet en wat niet. En bij dit soort dingen gaat het er nog niet eens zozeer om hoe ver iemand bij je gaat. Waar het om draait, is dat iemand geen dingen doet tegen de zin van de ander. Voor de een ligt de grens bij bepaalde opmerkingen, bij de ander ligt die grens bij aanraken op intieme plaatsen. Dat is voor iedereen verschillend, en iedereen heeft het recht om zijn of haar grens aan te geven. Een ander hoort dat te respecteren.

Die opmerking van Punky, 'geen uitdagende kleding aantrekken', is IMO ook niet terecht. Want wat is 'uitdagende kleding'? Voor de een is dat zelfs al een oude afgeknipte spijkerbroek (want: blote benen), voor de ander begint dat pas bij een naveltopje.

Assie, waar het om gaat is dat die man geen dingen bij jou doet die tegen jouw zin zijn. Dus geen vervelende opmerkingen, niet aan je zitten. Probeer hem zoveel mogelijk te negeren en als hij aan je zit, zeg dan dat je dat niet prettig vindt. Vorig jaar kwam er regelmatig iemand bij ons op de manege die het blijkbaar prettig vond om steeds zijn arm om me heen te leggen als ik bij de zadelkast stond. Ik heb hem na de tweede of derde keer vriendelijk doch dringend weggeduwd en gezegd dat ik dat niet zo prettig vond, en gelukkig viel het kwartje.

En tja, wat dat verdraaien van verhalen betreft: ik kan me voorstellen dat je je dan ook niet meer serieus genomen voelt. Maar probeer er alsjeblieft boven te staan, nogmaals: alles wat hij doet en waar jij je niet prettig bij voelt, dat is niet JOUW fout, maar die van hem.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:43

Maarten"]
[quote="Dennis v m schreef:
Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!


Euh.... ik ken het hele verhaal niet en ken ook niet het verhaal van de kant van P. maar een opmerking als die hierboven daar kan ik me lichtelijk kwaad om maken. Dat is nu juist een opmerking waardoor vrouwen gaan denken dat aanrandingen o.i.d. allemaal door henzelf veroorzaakt worden en waardoor vrouwen zich schuldig gaan voelen en gaan denken "hmmm... zou het dan toch aan mij liggen??" Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik kan me behoorlijk goed voorstellen hoe Assie zich moet voelen als het allemaal klopt wat ze hier meldt.
[/quote]

Maarten heerlijk om dit verhaal uit de mond van een man te horen en ik kan je hiervoor wel omarmen Lovers Heel vaak wordt de schuld weer teruggeschoven naar de vrouw en daar kan ik me altijd heel verschrikkelijk boos om maken. Vrouwen blijven dan weer met een schuldgevoel zitten en zo komen ze nooit uit de problemen. Mijn compliment Maarten.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:52

ja idd greetje je neemt me de woorde uit mijn mond en idd maarten het is zo Lovers maar assie kop op probeer het tegen hem te zeggen wat je er van vind in ieder geval sterkte er mee Lachen

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 12:44

Eerlijk gezegd was ik idd al verschrikkelijk aan mezelf aan het twijfelen, of ik het me nu allemaal maar verbeeld had of niet. En dat het toch alleen maar losse dingen waren geweest die mijn hersenen aan elkaar koppelde als iets fouts, terwijl dat er helemaal niet was.

Maar door reacties van o.a Karin en Maarten voel ik me wel weer gesterkt. Alleen nu voel ik me toch een beetje schuldig dat ik het zo op i-net heb gezet, ookal heb ik geen namen heb genoemd.

En wat Maarten zegt: de kant van het verhaal van P niet kennen, die ken ik natuurlijk ook niet voor 100% en daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar, maar ik moet het alleen durven vragen. Dat ga ik dus maar proberen.


En greetje, ben het ook met je eens, ik zou maarten ook wel willen omarmen voor die opmerking, maar hetzelfde geldt ook voor jou, karin en alle anderen die opbeurend en lief hebben gereageerd in dit topic Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:13

Assie, dat die man die indruk op je achterlaat, zegt al genoeg. Het is tijd om duidelijk te maken dat je er niet van gediend bent. Hij kent kennelijk zijn grens niet en die moet jij hem dus duidelijk maken.
Wees dapper en vertel hem dat je het niet wilt Lachen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 14:03

je verbeeld je zoiets helemaal niet en een man weet heel goed waar hij mee bezig is.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:18

nou Anna jelly misschien was ik er wel zelf bij daar kan ik dat vandaan halen. En P is verder niet bij astrid alleen geweest
Laatst bijgewerkt door Dennis v m op 31-07-02 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:21

Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-02 17:31

Dennis v m schreef:
Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.

Dat zeg ik nergens, noch een van de anderen. Heb jij ergens gelezen dat ze zeiden dat ie me ging verkrachten? Dat heb ik ook niet gezegd, ik heb alleen gezegd, dat ik me er ongemakkelijk bij voelde en dat ik bang was dat ie misschien nog meer (wat dat dan ook moge zijn) zou doen.

Dat andere bericht van je klopt óók niet, was jij er zaterdag? En waar was jij zondag de hele tijd? Echt niet de hele tijd bij mij en/of P.
Goed van je trouwens, dat je z'n naam verraad...

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 19:37

oh ja... Verward
jij bent dus zaterdag EN zondag de hele tijd bij Astrid in de buurt geweest? wat nou? werken jullie aan hetzelfde project ofsu (P en jij?) Tong uitsteken

arme as

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 12:47

Dennis v m schreef:
Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.


Mijn mond valt hier werkelijk van open Bloos Dit is toch werkelijk niet te geloven!! Dennis... heb jij eigenlijk alle opmerkingen van mensen wel gelezen?? Als Astrid het zo ervaart, dan ervaart ze het zo en wie ben jij dan om daar commentaar op te geven??

Er wordt te vaak lacherig over gedaan door sommige mensen als een vrouw iets dergelijks heeft meegemaakt. Ik vind dergelijke uitspraken uiterst vrouw-onvriendelijk. Toen ik de eerste opmerking naar jou toe plaatste was ik lichtelijk kwaad, maar op dit moment ben ik woedend!! Boos!

Ik spreek jou nu persoonlijk aan, veel mensen weten dat ik dat normaal gesproken bijna niet doe, maar ik spreek ook in het algemeen tegen alle mensen die zo ontzettend kortzichtig zijn wat dit soort dingen betreft. My god!! Dit is te erg voor woorden dat je nog steeds durft te beweren dat ze zich aanstelt Boos!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:16

Dennis v m schreef:
Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.


Jeetje dennis je bent wel een beetje een banketstaaf he? Het gaat niet om wat jij verwacht van P maar wat Assie voelt als P hier "per ongeluk" even aanraakt.

oh ja en even wat anders de grootste criminelen (lees moordenaars en verkrachters) zijn de mensen waar het niet van wordt verwacht! Ik zeg niet dat P dat zou doen maar de ware aard van het beestje komt vaak pas op ongewenste momenten naar boven!

En punky wat betreft die kleding dat vind ik echt grote flauwe kul! ik vind dat iedereen moet kunnen dragen wat hij of zij wil zonder dat daar bepaalde reacties op moeten komen als ja met een korte broek vraag je er ook om, een beetje ouderwets standpunt dat zeker niet kllopt! Frusty

En assie veel sterkte en zeg gewoon tegen hem dat je het niet prettig vindt als hij je aanrakt.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:17

Dennis komt over als een beetje dom.......

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:20

Ik hoop voor een eventuele toekomstige vriendin van Dennis dat hij toch wat genuanceerder gaat denken over dit soort zaken. Anders zie ik het somber in voor haar.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 13:33

Karin schreef:
Ik hoop voor een eventuele toekomstige vriendin van Dennis dat hij toch wat genuanceerder gaat denken over dit soort zaken. Anders zie ik het somber in voor haar.

Die heeft ie al, een hele lieve meid! Al ruim 2 jaar.
En ik snap ook wel waarom Dennis nu zo reageert, hij kent P natuurlijk ook, verwacht het niet van hem omdat ie hem aardig vind. Zo dacht ik nl ook over hem, maar ineens sinds afgelopen zaterdag doet P zo raar en is m'n mening behoorlijk omgeslagen.
Maar toch twijfel ik aan mezelf, heb ik het me misschien toch verbeeld? Verward Scheve mond

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:47

assie schreef:
Maar toch twijfel ik aan mezelf, heb ik het me misschien toch verbeeld? Verward Scheve mond


Daar is maar op 1 manier achter te komen en dat is hem gewoon op de man af vragen waar hij mee bezig is de laatste dagen en vertellen dat je de indruk krijgt dat ie meer van je wil en dat je daar niet van gedient bent. Totdat je met hem gesproken hebt is het denk ik veiliger om enigszins achterdochtig te blijven...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:42

waar bemoeien jullie je in godsnaam mee en zeg het dan ook rechuit stelletje sukkels dit is echt weer zo'n BOKT praat. En ik moet van mijn vriendin zeggen dat ze al 2 jaar verkering met me heeft en dat ze super blij met me is dus banketstaaf maar niet zo achterlijk. Tjonge jonge stelletje ........

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:01

waar wij ons mee bemoeien?? Wij reageren op een topic wat door een bokker is geplaatst die in de problemen zit en die wij proberen te helpen met goede adviezen. Ookal zou het niet waar zijn wat Assie vertelt, dan zouden alle dingen die hier gezegd zijn misschien nog wel van toepassing zijn op andere bokkers die dezelfde dingen hebben meegemaakt. Dan helpt het tenminste nog iemand.

Het kan er bij mij niet in dat je het afdoet als onzin Dennis. Wat zou jij zeggen als iemand naar jou toe kwam om hulp te vragen als ze is aangerand door bijvoorbeeld een gezamelijke vriend van jullie? Ga je dan ook zeggen "je stelt je aan??" (probeer je eens voor te stellen als je vriendin naar jou toe komt met een dergelijk verhaal) Als dat zo is dan ben je vrij harteloos. Sorry, maar ik vind dit zeer beneden peil dat je het afdoet als onzin. Wees blij dat je een jongen bent die dat soort dingen waarschijnlijk nooit overkomt...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:36

Wat moet dat ontzettend naar zijn, aanrakingen en opmerkingen waar je helemaal niet van gediend bent. Ik begrijp heel goed dat je het doodeng vindt. Zou ik ook vinden, zeker bij zo'n ouder iemand. Zelf zou ik het ook niet goed tegen hem durven te zeggen denk ik, maar dat moet je toch maar proberen. Je vindt het heel naar, dus moet het afgelopen zijn. Dat moet je gewoon tegen hem zeggen. Ook zou ik wel willen weten wat ie ermee bedoeld. Als je genoeg lef daarvoor hebt zou ik dat ook vragen.

Dennis, verder vind ik jouw reacties dus echt belachelijk. Dit slaat gewoon nergens op. Assie ervaart dit als zeer vervelend. Zou ik ook doen. Hij maakt rare opmerkingen, zit aan haar terwijl ze dat vervelend vindt. Toch is het eng om er wat van te zeggen, ik begrijp heel goed dat ze dat niet durft. Je hebt gewoon iets verkeerd in je kop zitten wanneer je je bedenkt dat Assie zich aanstelt. Hij doet dingen die ze niet wil en vindt dat eng. Zo raar is dat toch niet? Dat gevoel zal elk meisje/elke vrouw hebben. Jouw reacties slaan werkelijk nergens op!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:47

Heel simpel Astrid, de volgende keer dat hij weer aan je zit, op wat voor manier dan ook, gil je gewoon keihard: En nu blijf je met je vieze fikken van me af, ik ben er niet van gediend!!!!!!!!!!!!!!!! of zo iets.
Dat heb ik ook een keer gedaan bij een al te aardige fysiotherapeut die bij ons op de afdeling werkte, hij durfde daarna nauwelijks meer bij me in de buurt te komen. Hij had 3x een arm om me heen gelegd, en wilde niet op de gewone manier snappen dat hij van me af moest blijven. Toen heb ik m dus midden op de gang voor schut gezet Haha!