Waar / hoe hebben jullie je partner leren kennen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:28

Op de Mavo. We hebben 4 jaar bij elkaar in de klas gezeten en 4 jaar om elkaar heen gedraaid (allebei verlegen) en toen we in de 4e zaten kregen we internet en ICQ en toen durfde ik het ineens wel te zeggen! We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:35

Via internet, een keer in een lollige bui samen met iemand anders van icq een berichtje gezet op zo'n dating site...echt puur voor de lol maar kreeg mail van hem en bleef mailen...hij wilde al snel een afspraak maar ik hield de boot af....heb m mijn telefoon nummer gegeven en hebben zo'n 3 uur aan de telefoon gezeten toen wist ik wel dat het goed zat dus afspraak geregeld en hij is niet meer weg gegaan Lachen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:23

Tijdens het spijbeluurtje van gym ging ik altijd naar de kroeg (Karseboom = jeugdkroeg) thee drinken en op een gegeven moment was hij daar ook want er was een heel aantal colleges uitgevallen. Ik kende hem toen nog niet want ik mocht nog niet uit van mijn ouders (dus kroegbezoek overdag was stiekum). Dus ik heb 'm een hele tijd alleen maar overdag gezien tijdens gym Haha! . Toen ik 17 werd mocht ik uit en was hij er 's avonds ook telkens. Toen hadden we nog geen romantische vriendschap hoor, gewoon alleen vrienden. Op een gegeven moment was er een gemeenschappelijke vriendin jarig en gingen we een cadeautje voor haar kopen in Amsterdam en wilde hij graag zien waar ik vandaan kwam en waar ik altijd mijn vrije uren doorbracht, so I showed him. Vervolgens zijn we toch nog in Amsterdam aangekomen en na een gezellige dag met bios en lekker eten zonder cadeautje bij verjaardag vriendin aangekomen en sinds die dag hebben we samen 'iets moois' ( Misselijk wat een uitdrukking). Dat is dus nu zo'n dikke 9 jaar geleden en we hokten al af en toe samen sinds ik op m'n zelf woon (23ste) en sinds een 2 jaar ofzo 'logeer' ik bij hem. Trouwen gaan we ooit waarschijnlijk wel een keer wanneer we willen gaan proberen kinderen te krijgen maar dat ik pas later als we groot zijn, hé. (hij is inmiddels 32 maar niettemin nog niet groot en ik ook niet) (Verdedigende uitspraak van mijn directeur op de vraag van een zwangere of ik ook niet graag al kinderen zou willen, mens is 28,: Roosmarijn is daar nog veel te jeugdig voor en op haar leeftijd hoor je nog uit te gaan, de beste man dacht dat ik 22 was Haha! )

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:27

pmarena schreef:
Leuk zeg ! Lachen

Vooral Greetje , vraag me af hoe dat verder is gegaan ...


Ze zijn nu al 30 jaar getrouwd en hebben 4 kinderen. Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:47

Net als BBl via Love@Lycos.
Eerst een 1 maand over en weer gemaild en gechat en toen foto's uitgewisseld....Spannend hoor!

En op 5 december werd ik door de receptie op mijn werk gebeld dat er een grote pakket voor me lag. Al trillend op mijn benen de doos opengemaakt. Gedicht gelezen (lief) en zijn geurtje geroken (uiteraard voor een romantisch sfeer over zijn gedicht gesprenkeld) En wat zat erin.................een super mooi lingeriesetje!!! (en niet zo maar eentje hoor!) En jawel.........het paste ook nog! En nee, geen ordinair ding met giga veel kant en doorkijk en zo.
Toen konden we niet meer wachten en hebben we met spoed een date gepland voor de dag erna. Eerst natuurlijk elkaar even leren kennen (ik vond hem maar een bijdehandje en hij mij een tutje..........) maar daarna vloog de vonk over in het restaurant.
Hij is nog steeds erg bijdehand, maar het idee dat ik een tutje ben is hij gelukkig wel van afgestapt ( mijn moeder noemde me vroeger altijd Jantje de Boer........en als ik eerlijk ben past dat toch wel beter dan tutje! Haha! Maar goed, wat kleding en een bezoek aan de kapper wel niet kunnen doen he! Knipoog

En nu.........nog steeds dikke mik, volgende week op vakantie naar Amerika en in het najaar gaan we w.s samenwonen EN een paardje kopen!!! Yessssssssss.................... Haha! Haha! Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:28

Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:30

Prima schreef:
Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub


Was je daar alleen, Prima?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:42

orri"]
[quote="Prima schreef:
Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub


Was je daar alleen, Prima?
[/quote] Samen (met zijn enorme ego }> )

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:48

Ik was met mijn vriendin uit in den helder{deden we elke donderdag}maar nu gingen we eerst op het terrein van de marine daar wat drinken had een pasje geleend van iemand.
Ik kwam daar aan en dat hele hok zat vol met mannen,,{gek he de marine}maar goed hij viel me meteen al op{ik ook bij hem gelukkig}
Later zijn mijn vriendin en ik naar de stad gegaan {ik had nog geen woord gesproken met hem} en toen kwamen we elkaar in de stad weer tegen en ja toen heb ik mijn kans gegrepen en ben ik op hem af
gelopen.. het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht
Hij woonde alleen in belgie...maar goed na meer dan een jaar zijn we nog steeds stapelgek op elkaar en woont hij bij mij.en het leukste is dat hij gek is op mij paardjes...{Heb ik niet vaak mee gemaakt!}

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:54

Mijn vriend is het neefje van mijn buurvrouw. Ik ging (ga) goed met mijn buurvrouw om en daar kwam hij zo nu en dan eens langs.

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 12:59

Roos"]
[quote="orri"][quote="Prima schreef:
Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub


Was je daar alleen, Prima?
[/quote] Samen (met zijn enorme ego }> )
[/quote]

................!!!!!!!!!!!!

*ligt in een lachstuip*

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:03

Ik heb Martijn (heel saai... ik weet het) leren kennen in de discotheek. Het was écht liefde op het eerste gezicht, wat mij betreft dan. Hij wist nl. al heel goed wie ik was, hij zat zelfs bij mij op school!! Hij vertelde dat hij al tijden een oogje op mij had, en probeerde een beetje op te vallen bij mij. Het erge is dus dat ik hem echt nog NOOIT gezien had op school, haha!

Inmiddels zijn we 4,5 jaar verder en wonen we alweer ruim twee jaar samen. Hij is nog niet besmet met het paarden-virus, maar wie weet komt dat ooit nog eens.....

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:17

ik heb mijn vriend ontmoet in een discotheek in hengelo.... ik kom daar normaal nooit, mijn vriendin had me meegesleept en ik ging dit keer dus mee... remo(die nu dus mijn vriend is) komt er ook eigenlijk nooit, maar een vriend van hem moest oppassen op een huis in hengelo en vroeg of remo meewou en omdat dat huis toch dichtbij was gingen hun ook naar new york.
tegen 5 uur snachts (NY sluit om 6 uur) zag ik remo staan voor het podium (ik stond er bovenop Haha! ) en zei tegen marije dat ik het dus wel een lekker ding vond Vingers aflikken Kwijl ... zij vond clemens de jongen die mee was een leuke jongen, en ze stapte op hem af en zei gelijk dat ik remo erg leuk vond. Boos! Haha!
1 minuut later stonden we te zoenen... ik wist alleen wat zijn naam was en hoe oud hij was. Schijnheilig
om kwart over 6, nogsteeds aan het zoenen maar op een andere plek zijn we door de uitsmijters naar buiten gegooid, omdat de discotheek dus sloot. Haha! Haha!
dus zijn we buiten op een stoep gaan zitten kletsen. we hadden telefoonnummers uitgewisseld en hij had beloofd me later op die dag een sms te sturen. Lovers
ik kreeg een heel lief smsje van hem... toen hebben marije en ik hun gebeld om te vragen of ze zin hadden om langs te komen. en dat hadden ze! ze zijn tot savond laat gebleven en remo heeft me naar huis gereden met de auto, hij maakte ook meteen een goede indruk op mijn ouders... wat ik toch wel prettig vond. Lachen
maarja sinds die zondag... 7 okt 2001 zijn we dus samen.. Lovers Lovers

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:24

pmarena"]
[quote="Roos"][quote="orri"]
[quote="Prima schreef:
Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub


Was je daar alleen, Prima?
[/quote] Samen (met zijn enorme ego }> )
[/quote]

................!!!!!!!!!!!!

*ligt in een lachstuip*
[/quote]

Alleen, samen, in iedergeval was iets anders enorm!

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:34

Prima"]
[quote="pmarena"][quote="Roos"]
[quote="orri"][quote="Prima schreef:
Ik kwam mijn huidige vriendin tegen in een parenclub


Was je daar alleen, Prima?
[/quote] Samen (met zijn enorme ego }> )
[/quote]

................!!!!!!!!!!!!

*ligt in een lachstuip*
[/quote]

Alleen, samen, in iedergeval was iets anders enorm!
[/quote]

je had zeker een ENORM grote onderbroek aan Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:35

iets minder quoten svp, zeker als je direct op iemand reageert is een quote helemaal niet nodig.
Thx *thumbs up*!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:08

Ik ging tijdelijk voor een uitzendburo bij een verzekeringsmaatschapij werken toen ik mijn collega een hand gaf sprong de vonk direct over.
Mijn 3realtie van 3,5 jaar naar de klote en ik ben nu al anderhalf jaar heel gelukkig met Walter
we wonen sinds kort samen Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:52

Ik heb mijn vriend 2 jaar geleden leren kennen op een chatsite.Omdat we het zo goed konden vinden hebben we gemeet.
Hij was net gedumpt door zn vriendin( ik was toevallig ook net gedumpt), maar zn vriendin wilde hem terug.Hij wilde met mij erover praten en weten wat ik er van vond.Nou had dat weinig nut want diezelfde avond was hij weer terug bij zijn ex.
Maar de volgende dag spraken we elkaar weer en hij vond het toch niet een goed idee om terug te zijn bij zijn ex en hij vond mij leuker, en maakte het uit met zn vriendin Haha!
Helaas voor hem was (nog) niet wederzijds, maar we waren de allerbeste vrienden en deden alles samen.
Tja en toen was ineens die vonk van mijn kant er.
We hebben nu 1 jaar en bijna 9 maanden en ik wil hem echt nooit meer kwijt Lovers

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 21:44

LiSSy schreef:
ik heb mijn vriend ontmoet in een discotheek in hengelo.... ik kom daar normaal nooit, mijn vriendin had me meegesleept en ik ging dit keer dus mee... remo(die nu dus mijn vriend is) komt er ook eigenlijk nooit, maar een vriend van hem moest oppassen op een huis in hengelo en vroeg of remo meewou en omdat dat huis toch dichtbij was gingen hun ook naar new york.
tegen 5 uur snachts (NY sluit om 6 uur) zag ik remo staan voor het podium (ik stond er bovenop Haha! ) en zei tegen marije dat ik het dus wel een lekker ding vond Vingers aflikken Kwijl ... zij vond clemens de jongen die mee was een leuke jongen, en ze stapte op hem af en zei gelijk dat ik remo erg leuk vond. Boos! Haha!
1 minuut later stonden we te zoenen... ik wist alleen wat zijn naam was en hoe oud hij was. Schijnheilig
om kwart over 6, nogsteeds aan het zoenen maar op een andere plek zijn we door de uitsmijters naar buiten gegooid, omdat de discotheek dus sloot. Haha! Haha!
dus zijn we buiten op een stoep gaan zitten kletsen. we hadden telefoonnummers uitgewisseld en hij had beloofd me later op die dag een sms te sturen. Lovers
ik kreeg een heel lief smsje van hem... toen hebben marije en ik hun gebeld om te vragen of ze zin hadden om langs te komen. en dat hadden ze! ze zijn tot savond laat gebleven en remo heeft me naar huis gereden met de auto, hij maakte ook meteen een goede indruk op mijn ouders... wat ik toch wel prettig vond. Lachen
maarja sinds die zondag... 7 okt 2001 zijn we dus samen.. Lovers Lovers


Kweet het nog precies, hihi!!!
Ik ben (voor diegene die het niet weten) die Marije dus en we gingen samen naar NY.

Hele avond lol gehad, maar IKke had nog geen leuke jongen gezien.
Op het laatst van de avond stonden Liselot en ik op het podium te dansen, op de dansvloer ervoor stond ook nog een handjevol mensen, waaronder die gozer van mij en Remo dus.
Ik kreeg met die ene gozer oogcontact en we zaten een beetje te spelen (kijken, wegkijken, strak in de spiegel kijken etc etc).
Liselot en ik hadden het er dus over, en zij zei dat ze die andere jongen die erbij stond wel leuk vond.
Op een gegeven moment ben ik dus op die ene gozer afgestapt en heb me daaraan voorgesteld, gevraagd hoe zijn vriend heette en toen Liselot erbij geroepen.
Raymond, dit is Lissy. Lissy, dit is Raymond.

Ik kende Remo dus niet, had me ook nog niet aan hem voorgesteld, maargoed, je moet toch wat.
Dat ik hem niet kende, bleek ook wel aan hoe ik hem voorstelde, want ik dacht dus gehoord te hebben dat hij Raymond oid heette, maar het was dus Remo (tja, zo'n naam had ik nog nooit eerder gehoord).
Terwijl ik nog stond te kletsen met die vriend van Remo, waren zij al aan het zoenen en ze waren eerst zo verlegen tegen elkaar.
Toen het sluitings tijd werd, werden we er dus uitgegooid en kort daarna zijn we naar huis toe gegaan.

Ik had het nummer van die vriend van Remo gekregen en hij had de mijnes, Lissy had het niet uitgewisseld.
Maargoed, zij sliep bij mij en toen we de andere dag alleen thuis waren, na ff heen en weer gebeld te hebben, stonden ze voor de deur.
Was wel een gezellige zondag.
We zijn toen zelfs nog naar mijn paard toegeweest, want de fysio belde dat ie in de buurt was en dattie wel even langs kon komen.
Dus wij met zn allen naar Chriss, was echt lachwekkend, de jongens vonden de fysio volgens mij heel interresant.
Remo heeft toen die zondag Lissy ook meteen thuis gebracht.

Op dat moment reed Lissy Chriss nog bij, dus Remo is vaker bij Chriss langs geweest, wat ik heel tof vond, want als je net een vriend hebt, verwacht je dat niet meteen, dat hij meegaat en meehelpt en interresse daarvoor toont, terwijl je ervoor gewoonweg helemaal er niks mee had.
Ik vindt hem een hele leuke jongen en hij past goed bij Liselot, en dat ik daar een beetje eer in heb, vindt ik wel lachen (verwacht natuurlijk wel een kadootje he Extreme duivel , als jullie een jaar hebben, als dank voor mijn koppelpging die goed gelukt is Pling ).
En ik hoop dat ze nog heel lang en gelukkig samen zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:29

OP het werk.
We deden allebei vakantie werk bij een tomaten kwekerij.
Mijn vriend is daar blijven werken en ik heb 10 jaar ergens anders gewerkt.
Tot dat ik vorig jaar weer bij de tomaatjes kwam werken.
En nu zijn mijn vriend en ik weer collega's
Alleen is hij daar de bedrijfsleider, dus moet ik braaf naar hem luisteren.
Maar thuis is dat uiteraard andersom. Extreme duivel Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:57

In de discotheek Haha!
Ik was denk ik een jaar of 15, 16 toen ik met vrienden op stap was. Een vriend van mij kende weer een groepje jongens waar we dus de hele avond mee stonden te dansen enzo. En een van die jongens pakte op een gegeven moment mijn hand en gaf een kus op mijn voorhoofd, zo schattig Lovers Toen hebben we ook voor het eerst gezoend, maar toen is het verder niks geworden.
Twee jaar later kwam ik hem weer tegen in een andere discotheek en hij zag er zo leuk uit en ik was boos op mijn ex Bloos Haha! (sssst) dus toen hebben we weer gezoend en afgesproken om die week erna weer allebei naar die discotheek te gaan. Zo ging het een paar weken door tot we met z'n tweetjes naar de film zijn geweest en vanaf toen hadden we dus echt iets. Dat is inmiddels bijna 4,5 jaar geleden Lovers

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 04:49

Ik ben inmiddels gescheiden, maar mijn date met mijn ex was wel heel bijzonder:
Mijn ex was in de Army. Ik woonde toen in Nederland. Op een morgen zag ik die knappe man naar zijn auto toestappen. Ik staren dus! Hij was echt een lekker ding! Na veel wikken en wegen schreef ik hem na een aantal weken een brief. Ik was best wel onzeker van mezelf en besloot maar niet mijn naam op de brief te vermelden. Dus, voor ongeveer een paar weken kwam dus dat lekker ding naar buiten en was hij altijd rond zich aan het kijken. Na een paar weken kon ik het niet meer uithouden en ik schreef een brief MET mijn naam erop. De volgende morgen kreeg ik een brief terug dat hij wel kennis met mij wilde maken. Diezelfde avond zijn we uitgeweest en na die date zijn we 7 jaar bij elkaar gebleven! Knipoog

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 11:58

Ik kende Robin net een week voordat we wat kregen.
Ik zag hem voor het eerst in de zogenaamde "Kelder". Hij zat op de bank tegenover mij, met mijn nicht tegen hem aanliggen. Eigenlijk wou ik al meteen niets met hem, ik ben zo iemand van "als je mij wilt, moet je ook alleen maar mij willen" Mijn nicht zat dus tegen hem aan (maar dat doet ze ook bij iedereen)

Maar de week daarop waren we in de stunt in Epe. En ik moest met hem praten van mijn nicht. Tot mijn grootste verbazing wou mijn nicht mij aan hem koppelen omdat hij mij leuk vondt. Daar stond ik dan met mijn mond open, zo verbaasd dat ik was
Maar we hebben de hele nacht gepraat, hij vroeg mijn tel. nummer en we hebben de avond gezoend. En de volgende avond kwam hij bij mij Lovers (ik had huisarrest)

Die nacht was de tiende van de maand maart, en nu hebben we meer dan 4 maanden. Ik ben heel erg gek op hem en hij op mij Lovers . We praten ook al over de toekomst. Hij wil in de kerk trouwen, ik wil naar de kerk in een jeep Haha! (tja, hij is allergisch voor paarden dus daar gaat mijn witte koets Koe )

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 12:43

It's a long story.....

Mijn vriendin leerde hem kennen via internet, en na een tijdje gechat te hebben gingen ze bellen. Na een tijdje werden we nieuwschierig naar hoe hij eruit zag dus nodigde hem uit. Dit was gewoon als vrienden, ze waren verder niet van plan een relatie te beginnen of zo...
Omdat ik hem ook regelmatig sprak via de telefoon (als ik bij haar was en hij belde net op dat moment) had ik gezegd dat ik 'm ook wel erg graag wilde zien. (vond hem eigenlijk wel heel erg leuk, alleen wist mijn vriendin dat niet)

Dus toen hij een dagje naar Maastricht kwam om te meeten zijn ze ook bij mijn school langs geweest om met mij te meeten. Toen ik 'm zag kreeg ik helemaal de kriebels in m'n buik en kon 'm niet meer uit m'n hoofd zetten.
Na 2 dagen nadenken (hij kwam uit amsterdam en ik uit maastricht) heb ik toch maar zijn e-mail adres aan die vriendin gevraagd en zijn Maarten en ik begonnen met lange mails sturen en heel af en toe te msn-en.

We werden beide steeds meer verliefd maar ik heb heel lang lopen twijfelen of ik wel een relatie wilde met een jongen die in amsterdam woonde, maar uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en gezegd dat ik het wilde proberen.

Toen ik eindelijk mijn 1ste mobieltje kocht heeft hij me meteen gebeld en hebben we 3 uur lang aan de telefoon gehangen. De zondag daarna stond hij 's morgens bij me op de stoep en hebben we een heel leuke dag gehad (bij de paarden uiteraard).

Sinds toen hebben we beide een gigantisch hoge telefoonrekening gehad, hebben we allebei nauwelijks nachtrust gehad en allebei hele hordes vlinders in onze buik.

Na 8 maanden zijn we gaan samenwonen (ik bij hem ingetrokken in amsterdam) en na een jaar hebben we een huis gekocht. Inmiddels wonen we alweer 9 maanden in ons eigen huisje in zaandam.....

sorry voor het lange verhaal !!

Suzanne F.

Berichten: 49264
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 13:03

Hahahaha, tja leuke vraag..... Haha!

Ik reed afgelopen januari met Stravinsky xx mee in een showblok van lichte tour hengsten op de KWPN hengstenkeuring in Den Bosch....
Toen had Wouter mij daar zien rijden, hij mij wel gezien, ik hem niet..... Knipoog

Ongeveer 2 maanden later kwam hij toevallig een keer op bokt kijken via een kennis en zag mijn avatar....dus Stravinsky xx (doet t nu effe niet Haha! ) en keek bij mijn profiel......toen zag hij dat ik degene was die hij had zien rijden op de hengstenkeuring! Toen stuurde hij een mailtje waarin hij vroeg of het klopte dat hij mij had zien rijden en of hij wat vragen mocht stellen over de Young Riders wedstrijden en of ik MSN had..... Knipoog

Nou ja zo zijn we aan het MSN-en gegaan en zo hebben we elkaar leren kennen. Lovers