Gezondheidstoestand Prins Claus UPDATE!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:32

Erg sneu...

Zouden we vrij krijgen als hij overlijdt?
Dan moet hij nog maar even 3 en een halve week wachten Bloos

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:37

Tsja, het is natuurlijk wel zonde als der Clausie dood gaat. Hij is namelijk wel de leukste van het koningshuis. De rest heeft niet zoveel humor als hij. En hij komt me ook vrij oprecht over.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 09:44

auk schreef:
en daar hoeft toch niet heel nederland van mee te genieten?


Dat doet nederland volgens mij ook niet, ze genieten er niet van, ze leven mee, net als wij hier!! Toch?? De pers staat er bij, maar dat komt omdat het iemand is die bekent is!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 13:34

Moet het even omhoog halen, vanwege de update die best wel positief is!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 02:34

Mirte schreef:
Ja inderdaad, wij waren al lang in de kist gesprongen. Het Koningshuis staat voor mij voor pure onrechtvaardigheid. Daarom mag van mij die hele pre-historische verschijning van koningshuizen opsodemieteren. Heeft niks met Bea of wie dan ook te maken, prima mensen maar laat ze hun eigen geld verdienen.

Mee eens! Bea wordt in de duurste auto's gereden...3 keer raden waar dat geld vandaan komt. Ook is het zo dat Claus uiteraard veel betere hulp krijgt dan elk ander mens. Zoals Margreet zegt bestaan er voor het koninklijk huis geen wachtlijsten. We maken allemaal van brood stront, en we vegen allemaal ons reet af wanneer we net zijn wezen bouten, dus iedereen verdient gelijke rechten. In dat geval had Claus dus allang de pijp uit moeten zijn.

Overigens vind ik het zeer irritant op elke TV- en radiozender te worden geconfronteerd met de toestand van onze zielige Claus Gaaaap Eerlijk gezegd zal het me een worst wezen hoe het met hem gaat. Die man woont praktisch in het ziekenhuis, en ik wil helemaal niet weten op welke tijden Bea aan zijn voeteneind heeft gezeten! Het is maar beter voor die man afscheid te nemen van het leven, voor zover er nog van een leven te spreken is: ziekenhuis in en weer uit, en weer in en weer uit etc. etc.