iemand anders in mijn computer!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snoocky

iemand anders in mijn computer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 13:08

iemand anders kon vandaag in mijn computer komen, dat is mij gemeld,
( had het zelf nog niet in de gaten)stom, stom, stom, heb nu al mijn wachtwoorden moeten veranderen en een beveiligings programma erop gezet. wie heeft dat ook meegemaakt? er is voorzover wij weten geen schade aangericht, maar toch weet iemand nu veel van ons. het moet iemand zijn die het wachtwoord wist, zou ik zo denken Verward

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 13:27

Wachtwoorden zijn voor die mensen verschrikkelijk makkelijk te achterhalen. Er zijn zelfs speciale programma's voor. Die heb ik ook een keer gebruikt toen ik het wachtwoord van icq kwijt was.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 17:40

Er zullen wel vaker mensen in geweest zijn hoor. Dat is zo makkelijk, en eigenlijk heb je het nooit in de gaten. Even pingen, IP adresje intoetsen (gewoon willekeurig kan ook) klaar! (handig he? een vriendje als meesterhacker Knipoog ).

Zelfs een firewall is nog redelijk makkelijk te doorbreken. Wil je het echt goed doen, koop dan een router met ingebouwde firewall. Daar hebben zelfs de beste hackers het moeilijk mee.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 18:45

carola schreef:
Er zullen wel vaker mensen in geweest zijn hoor. Dat is zo makkelijk, en eigenlijk heb je het nooit in de gaten. Even pingen, IP adresje intoetsen (gewoon willekeurig kan ook) klaar! (handig he? een vriendje als meesterhacker Knipoog ).

Zelfs een firewall is nog redelijk makkelijk te doorbreken. Wil je het echt goed doen, koop dan een router met ingebouwde firewall. Daar hebben zelfs de beste hackers het moeilijk mee.

Klopt als een bus. Het is veel te makkelijk en de meeste mensen weten er te weinig vanaf!
Neem in ieder geval een goede firewall dan is het in ieder geval al moeilijk voor de mensjes aan de andere kant.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 19:45

Klopt als een bus. Het is veel te makkelijk en de meeste mensen weten er te weinig vanaf!
Neem in ieder geval een goede firewall dan is het in ieder geval al moeilijk voor de mensjes aan de andere kant.[/quote]

Jaja, ik heb de afgelopen maanden heel wat geleerd over pc's en hacken! Haha! Kan het net nog niet zelf (maar dat wil ik ook niet).

Het is ook zo dat veel hackers pc's 'uitzoeken' zonder firewall, om het zichzelf makkelijk te maken of omdat ze niet zo goed zijn. Maar de meeste hackers doen je niets (tenminste, niet als mijn mannetje je hackt (maar hij hackt eigenlijk niet meer)). Ze snuffelen een beetje rond, maar brengen vaak geen schade toe. Het gaat hun gewoon om de 'kick'.

Maar zet geen persoonlijke dingen op je pc (financiele gegevens, pincode's, (naakt)foto's, enz...), want als iemand er wel kwaad mee wil doen, dan pakt ie je daarop.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 23:51

bij ons zit er elke dag een in Boos!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 08:50

Als ze bij mij binnenkomen kan ik direct zien van welke provider ze zijn,welke regio enz.
En verder blijven ze gewoon haken,de meeste hackers hebben het er moeilijk mee

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 08:55

ik heb er nooit last van gehad eigelijk, volgens mij dan

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Gast746

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 17:55

Hoe kun je dat zien?

snoocky

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 18:00

mijn e mail was gelezen o.a terwijl er niemand achter de computer had gezeten, en er was met programma`s geknoeid.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 20:58

Met pingen en een ipadres intikken ben je er nog niet, maar bij veel mensen is het idd erg gemakkelijk. Met pingen weet je alleen dat de pc met dat adres aanstaat. Dit is geen hacken, maar juist handig Lachen Als je een trojan-horse (;)) hebt heb je daar ook wel proggies voor om die te verwijderen. En als je maar met 1 pc op het internet zit kun je het gemakelijkst een personal firewall installeren. Zoals bijvoorbeeld ZoneAlarm. Is te vinden op http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
Als je een router koopt ben je stuk duurder uit en die moet je ook nog zelf configgen, anders heb je er nix aan.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie