Iets dat me op bokt opvalt:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 23:16

Laui heeft idd gelijk!
Zijn we het een keer met elkaar eens,... Is het niet goed.
Reageert iemand een keer anders, als de 10 voorgaande, krijg je ruzie, komen er topics dat er zoveel ruzie is...

Wat willen we dan?
Dagelijks 1 ruzie... de rest allemaal vredelievend ja en amen knikken?

Kom op mensen, op Bokt komen 100de mensen per dag... denk je dat die het allemaal met elkaar eens zijn?
Nee, dus als iedereen nou zijn eigen mening vertelt (met argumenten) en iedereen acepteerd die (je kunt er gewoon tegen ingaan, maar hou het vriendelijk) en als nou iedereen gewoon commentaar accepteerd... Dan zou het hier eeen hele vriendelijke boel worden!
Helaas is niet iedereen zo....
Maar whatever, als je nou maar voor je zelf bokt, en er plezier inhoudt....

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 06:38

Ethelate schreef:
Laui heeft idd gelijk!
Zijn we het een keer met elkaar eens,... Is het niet goed.


Dat wordt toch niet gezegd ?

Als iets je opvalt is dat niet hetzelfde als dat iets je tegenstaat hoor !

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 20:11

Hoezo onzin topic, het is gewoon opgevallen, en ik dacht mischien denk je er nu ff over in p[laats maat heel makkelijk andere na te praten moet je eens kijken wat er na Laui gereageert word, toeval? Je kan het toch ook zelf verzinnen ik vind dat gewoon irri dat nagepraat.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:56

Ik vind het heerlijk om mijn eigen mening te uiten, en natuurlijk ben ik het wel eens met anderen eens, en dan zeg ik dat ook gewoon. Maar als dat niet zo is, helaas. Een forum is gemaakt om te discussieren en je mening te kunnen uiten zonder dat je erop aangekeken wordt, dus waarom niet? En als iemand het daar niet mee eens is, jammer dan! Je kan tegenargumenten geven, maar of je iemand kunt overtuigen is nog maar de vraag, dat verschilt per onderwerp en per persoon!

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:59

helemaal mee eens.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Re: Iets dat me op bokt opvalt:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:17

avantilover schreef:
Dat als er positieve reacties komen meestal de reacties daarna ook positief zijn en als er daarna negatief word gereageert ook dan meestal negatieve reacties komen.
Of als een aantal mensen iemand afkraken en je zeg er iets van doen die reactie's erna dat ook, echt heel vreemd.

Of hebben julie dat nog nooit gemerkt?


joh... vertel eens iets nieuws Knipoog.... ikheb het heel vaak zelf ook gemerkt! maar ja... wat doe je ertegen! ik verdiep me er niet meer in, ik kijk tegenwoordig ook wel uit met wat ik op bokt zet (wat het openen van nieuwe topics) want je wordt al gauw "afgekraakt!" maar dat zal wel een menselijke eigenschap zijn! Lachen