Wat een rotstreek !

Moderators: Dani, Neej, Murthul, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gaby

Wat een rotstreek !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 19:28

Hoi allemaal ,

Wat ze nu weer geflikt hebben ... Verdrietig
Ik heb een bijbaantje. Op Vrijdag sticker ik tijdschriften en Zaterdag breng ik ze rond.
Het geld dat ik ermee verdien , heb ik hard nodig voor paardrijlessen en voor mijn verzorgpony.

Ik heb de data dat ik op vakantie ging en mijn wijkje dus niet kan lopen , duidelijk op het antwoordapparaat van mijn werkgever ingesproken.
En raad eens ?

Hij heeft lopen klunzen met de data , en nu zit ik dus , werkeloos , thuis in plaats van te stickeren.

Ik ga pas volgende week op vakantie , en hij leverde de kranten vandaag niet af , omdat hij dacht dat ik op vakantie was.
Hij werkt met weeknummers en hij vond dat het deze week week 30 was ( Verward , week 30 is de week dat ik op vakantie ga ). Het is week 29.
Als hij nou gewoon met data werkte , i.p.v. weken ...

Een ander loopt mijn kranten en verdiend het geld wat ik zou horen te krijgen , maar wat ik dus niet krijg , omdat ik vandaag en morgen niet met de kranten bezig ben.
Ik zit al krap in het geld , en nu kan ik misschien net krap aan mijn manegelessen betalen ...

Sorry. Het moest er even uit ...

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:41

Hm..... wel poedersuiker!
Maar bekijk het positief; heb je morgen alle tijd om mee te gaan naar de Stompwijkse Paardendagen Schijnheilig

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 01:15

Balen zeg... leuke usericon trouwens Renza!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:11

Boos! krijg je nadien je baantje terug of echt totaal niet ??anders neem baantje zoeken Lau , als je hulp nodig heb wil ik wel mee op internet zoeken hoor Lachen Veel plezier in Istriƫ nu Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie