Ad Melkert?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48144
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:03

Wat een aantal schitterende uitsparaken wordt hier gedaan , ik zit te genieten op m'n stoeltje Lachen !

Kleine impressie :

Cody schreef:
Ik vind Melkert nou ook niet iemand die king of the world moet zijn......
Geweldig Haha!

En deze ,
Citaat:
ik vind dit weer zuiver een voorbeeld van kiezersbedrog dat vind ik het enige irritante aan deze carrieremove.... de lijsttrekker van de pvda die een mandaat krijgt om 4 jaar lang de pvda aan te voeren van de kiezers stapt 2 maanden na de verkiezingen op dat is gewoon bedrog!!


eindelijk iemand die dat zegt , daar ben ik het dus ZOOOO mee eens... hoe je het ook wendt of keert , er is wel gestemd op de partij met Melkert aan het hoofd.
En dan stapt hij dus op ?
Wel goed dat hij dat heeft gedaan , maar toch klopt het niet.....

En deez is ook goed Knipoog
Citaat:
Mat Herben is zo mogelijk nog erger ja, en imo bedriegt hij in zijn eentje alle LPF kiezers, iets wat Pim waarschijnlijk nog veel beter maar vooral leuker had gedaan.


Ook helemaal mee eens Lachen

En zo nog meer voorbeelden hierboven , geweldig topic ! *LOL*

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:35

Ik wordt dit een beetje zat!!! Paars heeft best veel dingen bereikt en ik vind Melkert best goed, oke hij heeft fouten gemaakt, maar dat henbben er meerdere!!! Ik heb absoluut geen vertrouwen in het nieuwe kabinet!!!
En heb veel liever D66 en Pvda terug!!! Ik ben benieuwd wat het nieuwe kabinet ervan bakt want tot nu toe hebben ze natuurlijk nog niets bewezen!!! En...ik vind het erg dat het nieuwe kabinet zo weinig voor dieren doet!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 16:38

Avantilover: vind je Herben niet erder een sukkel???

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 20:00

Misschien komt het alleen maar door het uiterlijk... Mat Herben is gewoon een super eng mannetje... brrr, die wil ik in 't donker niet tegenkomen! Vooral niet na die JSF's, laat hij dat lekker in het verbeteren van de economie steken...
Alle politici maken fouten en worden daar keihard op afgerekend. Risico van het vak zeg ik dan, tuurlijk kun je dan ook zeggen dat hij het zo niet bedoeld heeft en dat het ook maar een mens is, maar als hij daar niet tegen kan (Melkert en elke andere politicus), dan moeten ze toch niet in de politiek gaan? Zou wel lekker rustig worden, geen Sorgdrager (is al weg, maar goed, die kon ook zo goed miepen), geen Melkert...
Ben ook benieuwd hoelang Hopie (de hoop scheffer) het uithoudt, in mijn herinnering kon hij niet zo goed tegen kritiek (moet je vooral in de politiek gaan).
Het zijn ook allemaal 'maar' mensen en ze kiezen er allemaal rete-bewust voor dat ze de politiek in gaan, mogen ze mij uitleggen waarom ze dan zo op hun teentjes getrapt zijn als ze iets fouts zeggen.
Ik moet de politicus nog tegen komen die en plein public dan zegt: 'Ik was een varken, het spijt mij, ik trek het terug'. Zelfs toen Oudkerk die opmerking over die Marokkanen maakte ging hij eromheen banketstaaf. Hij kan nl. ook zeggen: 'handig he? Maar ik meen elk woord!' Da's leuk! Dan is politiek ook weer leuk.
Ik ga niet in de politiek omdat ik kritiek niet zo heel geweldig hebben kan Haha! , en omdat ik vind dat je dan moet kunnen zeggen dat je oerstom was, of dat je het nog steeds meent, wat voor rechts-extremist of links-radicaal ze je dan ook vinden. Politiek draait alleen om meningen, maar helaas durft niemand daarvoor uit te komen. Degenen die dat doen (ons aller wijlen Pim) worden omgebracht of bedreigd. Je kunt zeggen van Pim wat je wilt (ik vond m stiekum ook maar eng), maar hij zei wel dingen waar elke andere politicus eromheen zou draaien. Eromheen draaien vind ik ook zo'n slechte eigenschap.
En hoe sukkelig iemand ook is, als hij zijn mening geeft en daar achter durft te blijven staan (Hans Wiegel deed dat ook, GEWELDIG), dan is het een échte man/vrouw!

BTW: PvdA en D66 l*lden ook maar wat met de rest mee, heb daar écht nog nooit iemand met een integere, oprechte eigen mening gezien! Wiegel (was VVD) en Pim zijn zo snel voor mij de enigen. Meningen zijn er om van te verschillen, hoe dat uit de klauw gelopen is vind ik verschrikkelijk, maar ik hoef PvdA en D66 even niet terug hoor! Laat het nieuwe kabinet maar komen, fouten mogen ze maken, hebben wij (het volk, wat achterlijk klinkt dat) tenminste wat om over te protesteren (geweldloos aub), dan gebéurt er tenminste wat in NL.
Iemand eigenlijk al zin om te gaan protesteren? *LOL* Ik wel nl, ik kan écht niet wachten... Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:07

moniquelucky schreef:
Avantilover: vind je Herben niet erder een sukkel???


ook ja die weten totaal niet wat ze willen en gaan niet iets eerst na echt dom, ik vind Balkenende wel okee die is tenmiste duidelijk ook hoe hij praat Haha! zo heel duidelijk artikulerend (dat is leuk om na te praten) Haha! Maar die Herben is ook een sukkel ja, was Pimmie er maar nog. Huilen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 20:13

Oh, BTW: ik kan wel een reden bedenken om de politiek in te willen. Voor de tijd dat je in de Kamer (tweede) zit, krijg je een belachelijk salaris (makkelijk verdiend dus) en de jaren (ik dacht 5) daarna krijg je gewoon datzelfde of iets minder betaald. Dan wil ik best een periode van 4 jaar op een mooi stoeltje zitten en af en toe iets zeggen, als ik ondertussen mijn handje mag ophouden.
Als het dan mis gaat moet je ook niet gaan klagen vind ik, makkelijk verdiend maar je moet er wel wat voor over hebben. Zelf heb ik het er allemaal niet voor over denk ik, maar als je er zit en je kiest ervoor, dan moet je ook niet zeuren, en das mijn bescheiden mening.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 20:49

Hij krijgt daar een functie hoor... Dat is meer de reden van zn vertrek toch... Hij gaat werken bij de Wereldbank!

kuss