3 weken op vakantie :( :( :( :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

3 weken op vakantie :( :( :( :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 10:46

Ik ga morgen dus op vakantie en dan kan ik 3 weken niet bokken Huilen
Het ergste is nog dat ik er eigenlijk niezo veel zin in heb omdat er een vriend van me broer mee gaat (me broer is 18 en die jongen ook).En nou hoorde ik mn moeder zeggen gisteravond van uhh...:Anders moet je vragen of richard (die jongen) dinsdag weer terug komt (want maandag is zijn vader jarig en dan was hij 2 weken hier dus zou hij naar huis gaan)...

Nou toen ik dat hoorde kwam de woede al naar boven....Me moeder kwam deze kamer in en ik vraag: komt richard nou 3 weken bij ons op de camping Boos! ??? Toen zei ze neej joh helemaal niet....hoe kom je daar nou bij ??? Ik s avonds aan mn broer gevraagd en ik vraag zo komt richard 3 weken toen zei hij weet ik niet....

Dus vanochtend weer gevraagd (daarnet) had ma gister nou gevraagd of richard dinsdag weer terug komt................toen zei die uiteindelijk: jah maar ik weet niet of hij komt...

HIER BAAL IK ZO VAN...Ik zeg tegen mijn moeder ik mag niemand mee nemen en richard mag wel mee Lips are sealed Dus zegt mn moeder zo jah jij hebt nu niemand om mee te nemen dus zeg ik JAH VIND JE HET GEK ALS IEDEREEEN AL WEG IS OF GAAT OF AL IS GEWEEST

Nou ik zal jullie zeggen misschien ben ik over 2 weken wel weer terug want als die richard terug komt dan mogen zijn ouders mij mee naar huis nemen

maar tot over 2 / 3 weken

xxx Linda

(sorry voor het lange verhaal )


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 10:54

Wel banketstaaf dat je niemand mee mocht/kon nemen en je broer wel

Maar toch een fijne vakantie! Lachen

Nu kan je ook drie weken niet paardje rijden Of kan je op de camping ook rijden?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 11:19

jah het is in limburg dus ik denk dat je daar ook wel wat buitenritjes kan gaan maken toch ?! En als ik de 10e terug komt staat thunder (de pony van vlieg) bij ons op de manege en dan ga ik gezellig met haar mee enzo en de 17e heb ik een wedstrijd met een fjordje (dresuur 2x springen 1x en een cross) dat weekend daarna heb ik ponykamp dus ik heb wel wat om naar uit te kijken maar 3 weken is wel lang....

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 12:51

Wel l u l l i g dat je niemand mee mocht nemen Boos!
Maar misschien zie je daar wel andere leuke mensen waar je mee om kan gaan Knipoog
Dat heb ik ook altijd als ik op vakantie ga, maar dan ontmoet ik altijd wel weer meiden en jongens van mijn leeftjid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Clmr, ellen05, ElSea, EsmeeKKK, heidiLOVER, hel1, IASCrawler, luuntje, Marlissa92, Merexa, Monody, nienke555, Temeraire, YandexBot en 173 bezoekers