Niet werken door ziek paard, slaat nergens op!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 16:17

Als er een familie lid op sterven ligt krijg daar volgens mij gewoon vrij voor, zeker als het een moeder of vader ,of broer of zus is.
Ik heb gelukkig nog nooit thuis hoeven blijven wegens een ziek paard.
Maar dan moet het wel erg zijn wil ik thuis blijven en dan zal ik het ook zeker in overleg doen en desnoods halve dagen.
Maar als de DA komt of ik moest erheen dan zei ik gewoon dat ik vrij wou en de afspraak al stond.
Soms moet je ook voor jezelf opkomen anders wordt je later alleen maar gebruikt.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 15:11

Ik ken het gevoel, ik had het pas geleden nog, Kasmier werd met koliek bij de Uithof op zondag binnengebracht en m'n baas vond het vreemd dat ik maandag bij hem wilde zijn, want het was toch maar een paard? Ik kon toch ook bellen tijdens het telefonisch spreekuur??? Blegghhhh... Wat was ik pissed...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:54

No problem bij mij op het werk,
toen ik een kat moest laten inslapen kreeg ik de hele dag vrij en werd er de volgende dag echt super gereageerd!
Ik heb nagenoeg alleen maar mannelijke collega's en ze leefden echt mee, als dat niet het geval zou zijn denk ik dat ik echt op zoek zou gaan naar een andere baan, ik zou daar niet mee kunnen omgaan als mensen het belachelijk vinden dat ik van ontzettend veel om een beest geef.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 22:06

Sjuimpje schreef:
No problem bij mij op het werk,
toen ik een kat moest laten inslapen kreeg ik de hele dag vrij en werd er de volgende dag echt super gereageerd!
Ik heb nagenoeg alleen maar mannelijke collega's en ze leefden echt mee, als dat niet het geval zou zijn denk ik dat ik echt op zoek zou gaan naar een andere baan, ik zou daar niet mee kunnen omgaan als mensen het belachelijk vinden dat ik van ontzettend veel om een beest geef.


Inderdaad. Gelukkig hadden andere collega's meer begrip... Ik werd zelfs nog door iemand gebeld die het ook hoorde hoe het met mijn paard ging!!!Daar was ik heel blij mee.

maar ik zou inderdaad ook een andere baan zoeken als ze hiervoor geen begrip zouden hebben.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:09

Dat is lief! (dat je gebeld werd!) Zet je je in voor je werk en dan reageren ze zo banketstaaf als jij vrij vraagt om iets dat voor jou heel belangrijk is!!