Voel me behoorlijk ziek de laatste tijd!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Voel me behoorlijk ziek de laatste tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 06:57

Ik heb nu al weken dat ik me niet echt lekker voel. Ik heb ontzettende keelpijn, ben doodmoe en mijn hele lichaam doet zeer! k'Vraag me af wat er met me aan de hand is. Mijn klieren in mijn keel blijven ook maar gezwollen en ik zal maar eens weer eventjes langs de dokter gaan. Word er echt wel een beetje beroerd van! Boos!
Moest dit eventjes kwijt! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 07:22

Lijkt op een keelontsteking en ik kan met je meepraten ik ziet zwaar onder de antibiotica op dit moment.Ik zal zeker naar de dokter gaan en beterschap hè.

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 07:25

Pfeiffer? Klinkt heel bekend. Sterkte.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:26

stoppen met roken!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:18

Misschien ook een beetje weinig weerstand door de spanningen rond DC de laatste tijd?
Beetje extra vitamines nemen, beetje lief zijn voor jezelf (een ander doet het niet). Nu de problemen rond DC opgelost zijn (in z'n nieuwe, veilige stal) wordt het misschien voor jou persoonlijk wat rustiger, en bouw je weer wat meer weerstand op.

Lekker naar de kermis, weer eens ouderwets lachen, is goed voor je. Niet te hard treuren dat je paardje er dit jaar niet bij is; volgend jaar maak je dat weer goed.
Kun je daar ook iets van Echinaforce kopen ofzo? Is goed voor je weerstand. En anders sturen we gewoon een flesje naar je op *LOL* Is de PTT niet zo blij mee, maar da's hun probleem!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:25

Even langs de dokter gaan. Het klinkt als Pfeiffer, maar zou ook gewoon een griepje kunnen zijn...Verward gewoon even langs voor de zekerheid en dat weet je het.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

repelsteeltje
Berichten: 41
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: leiden

ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:36

beterschap gewenst.
Laatst bijgewerkt door repelsteeltje op 12-08-02 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:05

Je lichaam is aan het vechten, te merken aan je klieren. Lichaam maakt anti-stoffen dus zet dan niet niet door gezien jouw klachten.
Rustig aan doen, lekker frisse lucht en wat extra nemen, vitamines, groente, fruit, water.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bielsje, Century, Coentjuh, ComscoreBot, dioni, Eefje_Sammy, Froukje, Goldwynn, Heide83, IASCrawler, Iccc, joyce83, karin30, kusjemariska, Mirjam79, mmajar, Peelie, Sabine, SemrushBot, tanec_meisje, Ufurio4e, wonanda, zonneglans en 103 bezoekers