Opgesloten in vrieskist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Opgesloten in vrieskist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:29

Hoi,
ik werk in een restaurant in de keuken, afwas en bijgerechten klaarmaken. Ik doe ook de toetjes, dus de ijssoesjes waren op, dus ik loop naar de vriezer om ze te halen. Op die deur zit een nieuw slot, dat ik nog niet zo ken. Dus ik in de vriezer, en ik me rot zoeken naar die soezen, valt de deur dicht. Ik denk nouja, komt straks wel, eerst die soezen vinden. Dus ik vind die dingen en wil de deur openen, gaat dat pokkeding niet open. Ik doe vanalles, maar het lukt niet, je moet dan op een knop duwen, dan moet de deur vacuum trekken en dan gaat hij "vanzelf" open. Niet dus, ik begin als een gek op die deur te rammen, want ik wil eruit, (tja -18 graden is mij iets te fris in luchtige kleertjes), maar ik word niet gehoord, en na een minuut of 3-4 begin in toch wel bang te worden dat ze me niet gaan missen, komt ineens Kris die de deur opendoet, hij hoorde vaag iets toen hij naar de koeling (soort hele grote koelkast) liep, en vertrouwde het niet. Ik was zo vreselijk blij om hem te zien, maar ren direct naar de afwasmachine, om daar mijn armen in te steken (de huid was nogal hard en koud aan het worden), in de heerlijke bloedhete stoom. Dus daarna even op rust gekomen, en helemaal ingepakt in een laken en een soort jas. Jeetje, ik kreeg het toch wel benauwd toen het nogal lang duurde. Maar ik ben blij dat Kris me toch "gered" heeft.
Wat kan een avondje werken avontuurlijk zijn !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:36

Gelukkig dat ze nog redelijk snel gevonden hebben.
Ook al is een beetje verkoeling wel lekker, je kunt ook overdrijven Haha!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:42

Dat lijkt me nou de ergste nachtmerrie die je kan meemaken,gelukkig ben je gered.Ik had denk ik niet zo koelbloedig geweest,vind het heel knap van je dat je rustig bent gebleven.Ikzelf werk bij AH en moet ook af en toe de diepvries in,maar ik zorg altijd dat ik iets tegen de deur heb staan,ik hou nl. niet zo van kleine ruimte's. Haha!

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 20:18

Hihi , lachen , maar wel eng ....! Lachen

Mooie anekdote voor op feestjes trouwens Knipoog

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 20:57

ik weet wat je bedoeld ,
Ik heb vorig jaar ook in de keuken gewerkt met een koelcel,
Die deur ging ook moeilijk open, maar ik kwam er gelukkkig wel altijd uit.
Met veel geduw dan en getrek, kwam je zo de keuken binnenvalllen das wel grappig.
Maar gelukkig ben je gered, weet hoe koud het is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:34

"Leuke" anekdote Verward , misschien over een hele tijd, ik vond het niet zo leuk, het is daar behoorlijk koud. -18, brr, maar goed, ik leef nog, en kijk wel iets beter uit als ik er nog eens in ga. Maar er komt een nieuw open-mechanisme op, want Nicole (eigenares), is ook behoorlijk geschrokken. Da's wel fijn.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 10:17

hmm klinkt bekend, heb hetzelfde meegemaakt toen ik nog bij een pretpark werkte (en wat lijken die vier minuten lang he?_
maaruh succes de volgende keer dat je erin moet, ik ging nooit meer alleen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:37

wat een eng verhaal zeg, gelukkig dat je redelijk snel gered bent!