Ik kan de rechtzaak winnen!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Ik kan de rechtzaak winnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 03:18

Vandaag ben ik dan eindelijk eraan toegekomen om met een advocaat te praten. Ik had al de foto's van DC haar been en de barn. Ik heb alles haarfijn uitgelegd en de advocaat zei dat ik deze rechtzaak makkelijk kan winnen. Het is dus zo dat eenmaal je iemand betaald voor een paard te plaatsen dat deze mensen je paard dus een veilige plaats moeten geven. Dit was dus niet gebeurt met gevolg dat DC verziekt is. Ik moet Woensdag de papieren gaan tekenen en dan zullen ze een datum zetten. Volgens de advocaat kan ik de veearts rekening vergoeden, de maanden dat ik betaald heb om haar daar te plaatsen en het verschil van hoeveel ze waard zou zijn met wat ze nu waard is.
Update volgt! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 07:31

Zou wel mooi zijn als je het wint. Je hebt DC's gezondheid er niet mee terug, maar van de winst kan ze wel eens extra verwend worden! Veel succes!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:08

Ik hoop voor je dat dit allemaal zo lukt. En ik hoop dat de eigenaren van de stal ervan leren...
En jij hebt in ieder geval wat meer middelen tot je beschikking om DC goed te laten behandelen. Ik hoop dat het met DC weer helemaal goed komt.

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie