ik krijg over 14 dagen een I mode toestel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

ik krijg over 14 dagen een I mode toestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 15:20

voel me helemaal trendy Knipoog
kpn kwam met een aanbieding dat erop neer kwam dat ik alleen 5 euro extra ga betalen voor mijn abonnement en dan heb ik wel een mooi toestel die ik nu heb is een siemens waar niet eens beltonen op kunnen.
Die krijgt mijn zusje koop ze maar een prepaid kaart en hoppa ze kan bellen iedereen blij Haha!

zijn er hier bokkers met imode?

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:37

kep m nie maar weet ook niet helemaal precies wat je er allemaal mee kan Verward je kan er mee internetten (dingen zoeken toch?) maar dat is toch alleen maar heel duur als je dat via je mobiel doet?? leg s uit wat t precies is... Haha! Verward Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:46

Ik heb het gevoel dat de I-Mode binnenkort weer verdwijnt,
En internetten kun je er eigelijk maar mee, is zeer duur...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 14:27

Je betaald 5 euro per maand en daarvoor ben je de hele dag online. je kunt dan emailen en sites ophalen voor die 5 euro kun je geloof ik 50 site ophalen per maand. Daar maak ik denk ik geen gebruik van maar ik kan er wel leuke ringtones mee ophalen. En als er iemand belt dan is die aan een bepaalde kleur gekopppeld dan zie je wie er belt want dan wordt je toestel roze of groen ofzo. Het is gewoon een leuk hebbe dingetje denk ik maar het kwam mij goed uit ik een een nieuw toestel en mijn zusje ook een goei 2 in 1 klap!