WIE gaat er binnenkot naar de STING in de koopgoot

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

WIE gaat er binnenkot naar de STING in de koopgoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 09:15

Ja, ik vraag het jullie nog een keer Haha! ,want ik wil zo graag weten wat jullie bokkers van Loser Extreme duivel Carlo vinden. En jullie mogen hem van mij lekker aan het werk zetten, maar dan lekker niets kopen Extreme duivel Vingers aflikken , natuurlijk. Haha! Knipoog Checken jullie hem en zet je verslag Knipoog ,maar hier op bokt neer,haha.

gr Kat
Laatst bijgewerkt door carlosje op 16-07-02 11:51, in het totaal 2 keer bewerkt


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:30

Nou ik heb hem gisteren dus niet gezien, volgens mij.
Maar als ik weer naar The Sting ga zal ik wel ff goed opletten }>

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 09:34

ja, da's goed haha

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:08

Ik kom daar haast nooit meer, maar als ik ga zal ik eens goed opletten Knipoog

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 10:14

ja, kijk maar of je hem ziet, haha En zet je verslag Haha! maar hier neer Knipoog

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:29

En jij zegt dat je niks meer voor hem voelt?
Je bent er nog zo erg mee bezig...snap niet dat je die jongen niet met rust laat....(dit is niet rot bedoeld hoor)

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 10:33

Meys je hebt gelijk hoor Lachen Ik laat hem ook met rust.Ik ga hem niet opzoeken, dat mogen jullie voor me doen Knipoog . Ik kan hem idd moeilijk vergeten, maar ik vraag me af of ik niet gewoon 'verliefd' ben op dat moment en hem dus nu (overdag Knipoog ) totaal niet meer interresant vind.

Ik ben nooit verliefd op hem geweest, alleen leuk, maar ja, ik heb hem hier op mijn werk 2 x gezien en toen vond ik het een hele knappe jongen om te zien.Ik heb nooit echt met hem gepraat en op het feest 3 zinnen ofzo.Toen ik merkte in het cafe dat hij me wel leuk vond, dacht ik wow dat hij me leuk vind, (achteraf stom Frusty )
Hij zag er zo lekker uit in zijn pak Cool Kwijl maar ja uiterlijk zegt eigenlijk niets. Want hij is van binnen niet leuk Frusty Maar als ik denk, stel dat ik wat met hem had en dat hij dan vreemd gaat,of het uitmaakt omdat hij weer een nieuw slachtoffer zoekt dat zou veel erger zijn geweest. Dan was ik meer om hem gaan geven en dan doet hij zoiets.
Laatst bijgewerkt door carlosje op 15-07-02 11:01, in het totaal 2 keer bewerkt

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Re: Wie gaat er binnenkort naar deSting in de koopgoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:41

carlosje schreef:
Ja, ik vraag het jullie nog een keer Haha! ,want ik wil zo graag weten wat jullie bokkers van Loser Extreme duivel Carlo vinden. En jullie mogen hem van mij lekker aan het werk zetten, maar dan lekker niets kopen Extreme duivel Vingers aflikken , natuurlijk. Haha! Knipoog Checken jullie hem en zet je verslag Knipoog ,maar hier op bokt neer,haha.

gr Kat


En jij zegt dat je hem totaal niet meer interessant vindt Verward Je bent er nog wel heel erg mee bezig hoor ..

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 10:55

ja, ik vind het moeilijk om het helemaal af te sluiten. IK heb in iedergeval geen hoop meer en ben blij dat ik niets met hem ben begonnen.Maar idd ik ben er nog best mee bezig. Ik vind het leuk, m te weten wat jullie van
hem vinden. En dan weten jullie ook over wie ik het heb

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:46

ik denk dat ik er na mn vakantie wel weeris ga shoppen in de stad.. dus dan zal ik extra goed opletten in The Sting!!!!!

Kissie Linnie

ps
omschrijf hem is nog xtje

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 12:52

hij is normaal gebouwd,bruin (van de zonnebank) donker haar stekeltjes(met vet erin) niet al te groot, beetje dikke wenkbrouwen. Zijn uiterlijk is goed, maar zijn innerlijk, bleh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler, Jessica_1998, manonnevot, ttranch, Vagabondo en 36 bezoekers