%^$$*^(^$ examen geschiedenis!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 12:38

hallo! wat een scheitexamen was dat zeg!!! Het leek wel nederlands tekstverklaren. Al die bronnen met van die super lange zinnen. ik kon er geen touw aan vast knopen!!! Die vraagstelling was ook vet vaag!!!: Gebruik telkens(?) een deel van de bron blablbabla. Ik had net zo goed niet kunnen leren! Ik kende echt allebei de boekjes super goed, had oefenexamens gemaakt, betogen geoefend en dan krijg je dit. oliebol!!!
Ik ga echt zakken Huilen xxx Roos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:52

dat viel mij ook op. 1 vraag, 2 pnten en dan TELKENS??? het aantal pnten geeft ook aan hoeveel je ervoor moet doen zeg maar, dus 2 dingen geven of niet. Vraag 18a was echt poedersuiker vond ik. Ik wist het gewoon niet. Heb ik iets debiels ingevuld, naaaaaaaaaah. Het kinderwetje van van houten, maar dat is zeker fout dacht ik. Wat een vraag zeg! Wetten??????? Koellie ordonnatie misschien, maar dat is toch niet in 1848???
De stel opdracht was echt een groep4 puzzel, mijn god, ik had t alleen maar doorgelezen, en toen kregen we dit. Nou, ik wist het wel... Nog lekker didactisch gedaan ook.
"t Was alleen wel veeeeeeel te veel. 25 vragen, en allemaal lange schrijfvragen.... Lamme armen en benen hoor...
En ik moest nog onwijs veel piesen ook... Iedereen trouwens, de zaal liep zowat leeg... Op de gehandicapten plee, was errug leuk! Kreeg nog de slappe lach van een klasgenoot (of heet dat nu examengenoot?). Ne ways, hij wilde papier, en de surveillant reageerde niet, dus hij zwaaien. Ik onder mijn tafel bijna...
En je gaat helemaal niet zakken hoor! Keep it up!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:10

Ja, dat telken vond ik ook vaag. Hoeveel elementen moet je dan noemen? Ik heb bij die eerste gewoon zoveel mogelijk genoemd (die reclamedinges van de DDR)en daarna gewoon steeds twee...we blijven niet bezig....anders kan ik wel 20 kantjes gaan volschrijven.... Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:15

telkens was bij mij meer dan 1 dus gewoon 2... ha ha...

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:00

Ik had HAVO examen.. was wel beter hoor!
maar t vwo zou erg moeilijk geweest zijn.
Ik heb t wel goed gemaakt..gelukkig..
alleen nog frans en wiskunde..daarna ben ik klaar. Haha! en ik denk wel dat ik het gered heb.. Schijnheilig jullie?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:41

mwah, zou wel moeten ja... *grin* Het ging tot nu toe best ok, als ik de uitwerkingen zag tenminste. Nu nog ak, bio en Nederlands... zou ik bijna engels morgen vergeten... maar daar zei ik best wel tegenop. IK KAN GEEN TEXTEN... en ik wil toch wel een 7 voor m'n text halen, vooral vanwege mijn gemiddelde (een 8).. Ik mag wel een vijf halen voor een zeven geloof ik dusseh, slagen ga ik zeker, sta nl wel 2 zevens hoop ik...