met niemand over kan hebben.
Het lijkt wel alsof mannen mij enorm sexueel aantrekkelijk vinden, en verder niet. Ik ben
een gewoon meisje, zonder enige sexappeal of wat dan ook (kijk maar in mijn profiel!) en toch willen mannen maar 1 ding van me!
Binnen iets meer dan een half jaar tijd heb ik dit 3 keer meegemaakt...
in februari vond ik de schilder die mijn huis renoveerde heel erg leuk. Hij nam me mee uit
eten en heeft me rozen gestuurd voor valentijn. Ik was helemaal in de wolken. Uiteindelijk
na een paar afspraakjes is hij bij mij thuis gekomen en van het een kwam het ander. Toen
heeft hij verteld dat hij een vriendin heeft. Ik vroeg wat hij dan in godsnaam van mij
wou...je raad het al...tja dat ene . Ik heb hem toen gezegd dat ik daar geen zin in had en
heb voet bij stuk gehouden maar uiteindelijk ben ik toch een paar keer gezwigt. Totdat ik
hem heb teruggepakt en heb gezegd dat ik mijn ex nog zie (dat was gelogen). Hij was
boos en ik zei dat hij geen reden had om boos te zijn omdat hij ook van 2 walletjes eet!
Nooit meer wat van hem vernomen natuurlijk.
In mei heb ik een hele leuke jongen in de kroeg leren kennen, hij was een type dat heel
erg serieus is en vaste relaties heeft. Hij had nog nooit gescharreld. Ik was in het begin
heel erg afstandelijk en heb hem lang laten wachten omdat ik bang was dat hij alleen
maar dat ene wou. Hij verzekerde van niet. We hebben veel leuke dingen met elkaar
gedaan en hij was echt lief voor me. Maar na een maand had hij geen tijd meer en toen ik
vroeg of we nu iets hadden vertelde hij me dat hij gewoon een leuke tijd met mij wou
hebben...Ik was totaal van slag

paar keer gezien en hem niets gegeven want dat kon ik niet.
Nu heb ik sinds een maand de trainer waar mijn paardje heeft gestaan achter me aan. Hij
heeft een vrouw en 3 kinderen! Ik vond hem wel leuk maar heb er verder nooit wat mee
gedaan (omdat het niet kan), totdat hij nu al een maand mij smsjes stuurt.
Eerst onschuldig over mijn paardje, maar het ging steeds verder. Hij stuurde me kusjes en
gaf me aandacht. Nu, na een maand 'bewerken' heeft hij me uiteindelijk zover dat ik hem
niet uit mijn hoofd krijg

hem te beginnen!
Gister hebben we de hele dag continu gesmst en is het vrij ver gegaan, het is erg duidelijk
dat hij me 'wilt' . En ja hij heeft me nu zover dat ik heel vaak aan hem denk...
Hij schreef in hoeverre hij me kan vertrouwen? dus ik vroeg wat hij nu eigenlijk van me wilt,
omdat hij vraagt of hij me kan vertrouwen...Hij schreef terug dat hij niet weet wat hij wilt en
vroeg wat ik dan van hem wil?
Ik heb geschreven dat ik het fijn vind om met hem te sms-en en dat als hij geen gezin had
misschien meer, maar dat hij een vrouw heeft en 3 kinderen en dat ik geen gebroken hart
wil krijgen of veroorzaken...
Daarop heeft hij niets meer geschreven, waarschijnlijk voelt hij zich afgewezen. Ik weet dat
het het beste is, want er komt alleen maar ellende van en eigenlijk is het een ontiegelijke
klootzak omdat hij de intentie heeft vreemd te gaan, en zijn vrouw en kinderen en mij pijn
te doen.
Maar toch voel ik mij zo rot hierdoor...ik wil dat hij me weer een smsje stuurt met kusjes
erin...ik krijg hem nu niet meer uit mijn hoofd en voel me ontiegelijk tot hem aangetrokken.
Ik kan me al de hele dag niet concentreren, hij heeft me zo van mijn stuk gebracht...
En ik dacht in het begin dat hij me gewoon leuk en lief vond en het leuk vond om gewoon
contact te hebben, verder niets. Maar na gister weet ik beter, hij wil maar 1 ding en
daarna weer terug naar zijn gezinnetje.
En ik voel me bedrogen, okal heb ik nooit iets met hem gehad, mijn hart is weer een stukje
afgebrokkeld.
Ik dacht dat hij me lief vond, ik wil niet alleen maar sexueel aantrekkelijk gevonden worden
door een man, ik wil dat hij me lief vindt en me leuk en grappig vindt! En vooral lief
vindt..En ik hoop dat hij me ondanks dat hij naar me verlangt mij ook op een andere
manier ziet, dat hij me een lief smsje stuurt...
en ik hoef niets met hem, en ik hoef hem niet te zien, maar ik had de illussie dat hij me lief en leuk vond. En nu voel ik me kelote, heel erg kelote.
Sorry voor het lange verhaal. ik zit hier op mijn werk en mijn beste vriendin zit in italie en ik
moet het aan iemand kwijt!