Dag 40? (22-05)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 22:35

Ben nu echt de tel kwijt geloof ik. Vanmorgen weer gewogen. Was nu net over de 72 kilo. Dus ca 3/4 kilo eraf vergeleken met vorige week maandag Lachen Lachen Kan nu dus wel weer tevreden zijn. Heb vanmorgen 2 broodjes en melk gehad. Tussen de middag 2 broodjes en melk en een plak cake. Oh ja en een stuk taart (vanwege zaterdag de open dag). Voor vanavond heeft Marc een plaatpizza gemaakt. Smaakte erg goed Vingers aflikken , maar was ook erg veel Verward Vanavond nog een plakje caken en 2 appels. Nu net bijna een liter water opgedronken. Wil zo nog eigenlijk even gymmen... (als ik bij Bokt weg kan komen Schijnheilig )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Riëtte op 2001-05-22 22:33 ]</font>


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 22:35

en hoeveel ben je in totaal afgevallen??

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 22:46

Een kleine 4 kilo. Toen ik begon was ik 76. Gan nog even door. Wil eiogenlijk naar de 70 kilo, en als ik daar ben en het gaat nog naar de 68. Zoveel woog ik ook toen ik nog thuis woonde (woon nu geloof ik 4 jaar met Marc)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 07:59

Hoi,

ff weinig van me laten horen, 't was ook een weinig succesvol weekend). Zaterdag paard gereden en netjes aan mijn dieet gehouden, zondag bbq en gebadmintond op de camping.
Gisteren 4 boterhammen, appel, gepofte aardappel, witlofsla en restje sate (zonder saus).
Vanochtend even gewogen, 65,5 dus ik ben sinds het begin 3,5 kg afgevallen en de laatste week maar een beetje. Ik houd in ieder geval vol tot de 60 kg en eigenlijk tot 54, mijn streefgewicht volgens de arts bij de sportkeuring.
Oh, wat de dagen nummering betreft, zullen we overstappen op datum (dus dag 22-5)? Ik ben volledig de tel kwijt nu.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 22:17

Is best, dan is dit nu dus 22-05, bovenstaande berichtjes zijn van gister!)
Heb vandaag ook niet zo'n goede dag gehad. Vanmorgen 2 broodjes en melk. Tussen demiddag 2 broodjes en melk en een plak cake. Vanmiddag na mijn werk vlug eten aan het maken. onder tussen weer een plakje cake en een paar m en m's. Na het eten 9macaroni) een cornetto weggeslikt. Vanavond nog weggeweest. Na afloop weer een aantal m en m's en 2 appels...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, juval, Lalidan, Lau07, Nescio18, ryukapple, Telpeva, VinandoW, YandexBot en 157 bezoekers