Solo, duo, trio - ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Solo, duo, trio - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 18:18

Misschien een hele gekke vraag Clown

Een bekende van me is een erg leuke vent waar ik het goed mee kan vinden en flink mee kan ouweh*eren. Dat hij me leuk vindt steekt hij niet onder stoelen of banken, maar hij heeft een vriendin en hij is niet het type om vreemd te gaan.

Nu ben ik al weer een tijdje vrijgezel, en zat ik vorige week aan de koffie te geinen met mijn vriendin dat ik inmiddels wel weer eens behoefte had aan het een en ander. Hij zat daar bij en je kent het wel, grote mond alom. Nou kreeg ik vervolgens een berichtje of ik het anders niet zag zitten met zijn drieen. Oftewel, hij, vriendin en ik. Dus ik ben een beetje meegegaan nog in de veronderstelling dat we aan het geinen waren. Inmiddels zijn we een smsje of 50 verder en heeft hij het thuis voorgesteld. Zijn vriendin had namelijk al veel eerder aangegeven dat ze best wel eens in zou zijn voor zo'n avontuurtje. Maar tot nog toe konden ze niemand charteren... Afijn, inmiddels is hij er serieus mee bezig en ben ik uitgenodigd voor een etentje om kennis te maken met zijn vriendin. Geheel vrijblijvend. Ik ben best in voor wat spanning, dus kennismaken wil ik sowiezo. Of er daarna nog wat volgt weet ik niet. Maar ik ben benieuwd of er bokkers zijn die hier ervaring in hebben en het kunnen aanraden of juist afraden?

benangelique

Re: Solo, duo, trio - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:22

hm, beetje raar om dit zo open en bloot op bokt te zetten. maar goed, het is niets om me voor te schamen.
Tussen goede vrienden van ons en onszelf hangt altijd een nogal 'broeierige' sfeer. Dit monde uit in gesprekken over sex en wat we allemaal van plan waren (via msn) tot uiteindelijk 'de daad' in een beschonken bui. Met zin 4-en dus. Welliswaar dat ik alleen sex had met mijn eigen partner en we dus niet 'geswinged' hebben, maar toch...
De sfeer tussen ons is anders geworden, deze ervaring heeft de vriendschap zoals die was volledig op zijn kop gezet. Vooral de betreffende kerel van het stel ziet mij alleen nog maar als vrouw met dikke tieten en niet meer als een goede vriendig. Dit is heel jammer en erg zonde.

ik heb er geen spijt van, maar het is het me niet waard geweest.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:29

Ik moet er niet aan denken. Heb er ook het lef niet voor, ik zou denk ik helemaal dichtklappen!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:34

Ben nog nooit in die situatie geweest. Het enige wat ik me ervan kan voorstellen is dat er hoe dan ook jaloezie bij komt. Zeker omdat het een stel is.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:34

ik zou het ook niet snel doen, zeker omdat ik dan ook bang zou zijn dat het onze vriendschap zou veranderen. Maar als jullie alledrie een goed gevoel hebben, waarom niet?

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:42

Waarom niet? Je kan het beste gewoon afgaan op je gevoel. En natuurlijk bestaat de kans dat de vriendschap veranderd, maar dat kan je misschien ook bespreekbaar maken?

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:45

idd waarom niet? als het goed voelt vooral doen. Spannend!

let wel: vriend vna mij heeft dit ook wel eens gedaan en hebben wel gezeur gekregen. Vriendin viel "halverwege" in slaap en hij is verder gegaan met die andere meid. Zij voelde dat als vreemdgaan
Dus aan de ene kant je lekker laten gaan, aan de andere kant opletten dat je niet al te "oneerlijke" dingen doet...

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:49

Als je puur en alleen voor je eigen sex gaat én je bent 100% hetero, zou ik al niet kiezen voor een trio met een 2e vrouw. Bovendien, meer mannen dan kerken Knipoog dus waarom persé een trio? Tong uitsteken

Heb in een jong en wild verleden een trio gehad/gedaan met 2 mannen. Moet zeggen dat t best "leuk" was om eens mee te maken, maar of het de volle bevrediging geeft?

Mijn mening: trio is leuk, maar niet zodra er een relatie in het spel is... En mijn persoonlijke voorkeur gaat ook niet uit naar een vrouw...

Verder kan ik me goed vinden in wat Daantje zegt. Zij zijn een stel en jij komt daar als 2e vrouw bij. Ook al geeft zij aan het wel een keer te willen, is het maar de vraag of hij, zij en JIJ bestand zijn tegen gevoelens die misschien toch de verkeerde kant op gaan en daarna waarschijnlijk de bestaande vriendschap tussen hem en jou doen bekoelen. Of zijn relatie natuurlijk Knipoog

Uiteindelijk moet je doen wat je hart je ingeeft. Ben je echt zo nieuwsgierig of heb je zo'n sexhonger...doen! Haha!

@Silviabol, "halverwege" in slaap vallen? Dan zal iemand daar toch wel iets verkeerd gedaan hebben Knipoog Tong uitsteken

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:25

Ik zie het ook niet zitten. Geef eerlijk dat ik wel eens heel jaloers zou kunnen worden

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:33

Tja...het is jou keuze, maar ikzelf zou het nooit doen! Ik zal zelf ook met niemand anders mijn vriend willen delen en hij ook mij niet. Als ik vrijgezel zou zijn en uitgenodigd zou worden dan zelfs zou ik het ook nog niet doen.

En ook ik zou best wel eens jaloers uit de hoek kunnen komen.

Maar ik zou zeggen volg je gevoel, als het klikt en je wilt het dan moet je het doen, maar als je twijfelt kan je beter niet oversteken...

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:02

ik zou gewoon lekker met hun gaan eten dan voel je vanzelf wel of er een klik is of niet en zo niet dan gebeurt gewoon niets..
het lijkt mij wel onwijs spannend en opwindend eerlijk gezegt..

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:24

Als het goed voelt kun je het natuurlijk gewoon doen, ik zou het niet snel doen want ik vind seks echt iets speciaals. En dat deel je met een persoon waar je gevoelens voor hebt. Klinkt ouderwets, maar zo denk ik er over. Maar als ik lees hoe makkelijk jij er over schrijft kun je het natuurlijk gewoon doen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:39

Daantje1981 schreef:
Ben nog nooit in die situatie geweest. Het enige wat ik me ervan kan voorstellen is dat er hoe dan ook jaloezie bij komt. Zeker omdat het een stel is.

Ik ga hier helemaal in mee.

Succes met je beslissing Knipoog

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:50

Zou ik zelf nooit het lef voor hebben!!
Alleen mijn vriendje mag aan mij komen en echt niemand anders, als de ogen al rollen krijgen ze een doodsblik terug.
Je moet gewoon op je eigen gevoel afgaan en kijken of het klikt.
Succes Knipoog

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:57

Lijkt mij inderdaad ook niks, mn vriend moest eigenlijk niet eens met dat idee aankomen, ja op dat gebied kan ik erg jarloers zijn, hij moet genoegen nemen met mij en als hij een triootje wil zoekt ie maar iemand anders.
Maar ja als je er zelf 100% voor open staat en hun ook, why not?
Gewoon afspreken en dan zie je vanzelf wat er gebeurt.
Vind het trouwens wel knap dat je dat hier neer durft te zetten.

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:40

ik zou het gewoon doen als je je er goed bij voelt. Vind je haar leuk, en zo aantrekkelijk dat je wel meer met der wilt doen, (en met hem natuurlijk ) Knipoog waarom niet!!

Altijd leuk om dingen uit te proberen toch Lachen ..

Ben benieuwd wat je gaat doen Haha! .

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:46

Tja, mij persoonlijk lijkt het iets te druk worden, met z'n drietjes in bed. Haha! Maar goed, ieder zijn ding. Als jullie het er alledrie mee eens zijn moet je het gewoon lekker doen (letterlijk, Tong uitsteken ). Ik denk echter dat je eigen twijfel hierover wel al iets zegt.........

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:48

Het lijkt mij een rare situatie geven omdat je die personen in het dagelijks leven nog wel vaker tegen zal komen. Er is 1 situatie waarin ik dit mísschien zou overwegen. Ik vrijgezel met 2 mensen die ik niet ken, niet zal leren kennen en na de tijd ook nooit weer zal zien.

Mara ja, als ik jou was zou ik er goed over nadenken, je niet late nleiden door de lustgevoelens die je nou op hebt gebouwd, want die gevoelens zijn uiterst onbetrouwbaar.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:39

Waarom niet zou ik denken,
als ze er zelf achter staan en jij voelt je er goed bij... je moet alles een keer geprobeerd hebben toch Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb het een keer gedaan, maar niet binnen een relatie maar wel met een goede vriendin, grappig om een keer te doen maar dat was het ook wel Clown

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 23:50

De etens-afspraak is gemaakt! Ik ken namelijk de hele vriendin niet, dus als het een monster is is het lekker eten en dan wegwezen Knipoog Ik moet er wel om lachen, want ik krijg nu om het uur een smsje van hem en heb nu echt even aangegeven dat er ook nog andere dingen zijn waar ik mee bezig ben Haha!
We zijn niet echt vrienden trouwens, ik ken hem vanuit mijn werk waar hij een klant was en daar koffieleuten we af en toe wat. Vraag me trouwens af of zij er echt achter staat, want hij had al wel zoiets van 'ze vind het wel spannend of ik daarna geen gevoelens voor jou krijg', en ze schijnt wat onzeker te zijn. En ik wil niemand jaloers maken! Buitenzorg: MMV lijkt me ook wel wat maar dat bood zich nou net niet aan Knipoog

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:55

Laura schreef:
MMV lijkt me ook wel wat maar dat bood zich nou net niet aan Knipoog

haha zelf regelen Haha!

Als die vriendin er niet achter staat dan neem ik aan dat ze dat wel aangeeft toch?
Ben wel benieuwd hoe je etentje gaat verlopen en hoe het uitpakt Knipoog

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 00:10

Dit soort zaken kunnen besproken worden in het centrale sex topic in de huiskamer, dit is niet de bedoeling op LZP.