Een bekende van me is een erg leuke vent waar ik het goed mee kan vinden en flink mee kan ouweh*eren. Dat hij me leuk vindt steekt hij niet onder stoelen of banken, maar hij heeft een vriendin en hij is niet het type om vreemd te gaan.
Nu ben ik al weer een tijdje vrijgezel, en zat ik vorige week aan de koffie te geinen met mijn vriendin dat ik inmiddels wel weer eens behoefte had aan het een en ander. Hij zat daar bij en je kent het wel, grote mond alom. Nou kreeg ik vervolgens een berichtje of ik het anders niet zag zitten met zijn drieen. Oftewel, hij, vriendin en ik. Dus ik ben een beetje meegegaan nog in de veronderstelling dat we aan het geinen waren. Inmiddels zijn we een smsje of 50 verder en heeft hij het thuis voorgesteld. Zijn vriendin had namelijk al veel eerder aangegeven dat ze best wel eens in zou zijn voor zo'n avontuurtje. Maar tot nog toe konden ze niemand charteren... Afijn, inmiddels is hij er serieus mee bezig en ben ik uitgenodigd voor een etentje om kennis te maken met zijn vriendin. Geheel vrijblijvend. Ik ben best in voor wat spanning, dus kennismaken wil ik sowiezo. Of er daarna nog wat volgt weet ik niet. Maar ik ben benieuwd of er bokkers zijn die hier ervaring in hebben en het kunnen aanraden of juist afraden?