fietsen van het merk TREK?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

fietsen van het merk TREK?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 11:54

ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets of cross-hybride. nu heb ik een fiets op het oog: TREK 7300 fx.
Maar ik hoor ook veel negatieve verhalen van TREK.
Hoe denken jullie over dit merk? of kan ik beter voor de gewone ouderwetse Gazelle/Batavus gaan? (zijn wel duurder dan trek en met dezelfde onderdelen afgemonteerd)

Ik heb het over een fiets met Shimano Deore 24, RST verende voorvork, verende zadelpen, V-brakes, Alu-frame

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:18

mijn Broer heeft ook een Trek een zeer goede fiets...

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:37

mijn eerste ATB was een Trek. Prima fiets, echt helemaal goed. Wel een jaar of tien terug, dus ik weet niet hoe ze nu zijn. Daarna heb ik een Cannondale gekocht (een van de eerste modellen met full suspension erop), ook helemaal geweldig. Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoor, maar die Cannondales blijven toch altijd het lekkerst rijden vind ik, dus mocht je die tegen het lijf lopen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:19

Giant, dat is volgens de consumentenbond de fiets met de beste prijs-kwaliteit verhouding. Misschien kun je daar eens naar uitkijken.

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 16:34

Ik heb in de fietsen gezeten en raadt je een Sparta Ithaka of Odyssee (wel wat duurder) aan. Mooie aluminium fietsen met Deore.. waar woon je, dan kan ik je ook nog een goede dealer noemen :-D

germie

Berichten: 25937
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 10:28

Ik ben er al uit, het is inderdaad de Trek 7300 Fx geworden. En wat jij bedoelt Nikita zijn fietsen met spatborden en pakjesdrager (of niet soms, Sparta ken ik verder niet goed). Maar dat wilde ik dus niet. Ik wilde of een racefiets, of een cross-hybride zonder pakjesdrager, spatborden, verlichting enz. Dus puur voor de snelheid.
Ik mag graag wat snelheid hebben als ik fiets. Woon-werk doe ik met een rugzakje op, en bovndien fiets ik alleen als het mooi weer is. Die auto is gewillig voor als het regent.
Deze fiets is het geworden:
Afbeelding

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:05

Trek, wereldfietsen, toch wel tegen het wat hogere segment aan. Cannondale, Scott en KogaM. zijn samen met Trek toch wel DE fietsen om op te rijden. Njoy je nieuwe fiets!